Ga naar het forum
Bankrollchallenge S...

Meldingen
Alles wissen

Bankrollchallenge Sjietliester

261 Berichten
17 Gebruikers
10 Reacties
22.2 K Weergaven
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Vandaag een rustdag genomen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Gestopt met poker

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Na maanden maar even weer ingelogd. Hoe is het ermee?

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Shove! Wat leuk weer van je te horen. Hier gaat het wel. Fortuna met zeer defensief spel de volle buit bij Groningen gehaald. Ik dacht gelijk aan jou. Vind het wel jammer voor de FC. Ze horen hoger te staan. Wellicht komt het na het WK.

Hier in Minnesota is het nu winter. Nog niet extreem, maar het is nu vriesweer tot minstens half maart.

Had met een questionnaire tien dollar gewonnen bij BetOnline. Ook bij ACR middels twee toernooien weer geld vergaard. Echter op ACR gebeuren vaak rare dingen. Daar dan ook weer op nul. Op BetOnline nu 46 dollar bij elkaar. Hopelijk kan ik het doorzetten. Ben dus nog net niet gestopt.

Hoe is het met jou en je gezin? Veel groeten vanuit The States, goede vriend.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hé Robbie, tja met de FC gaat het niet best. Regelmatig buiten de lijnen ophef en veel spelers die slap zijn en niets toevoegen. De meeste supports kunnen de meerwaarde van Dankerlui, Lundqvist, Irandust, Abraham, Pelupessy en nog onbekendere namen zoals Matuta en Kalley niet ontdekken. Er zijn te weinig spelers die snelheid in het spel brengen om een verdediging uit elkaar te spelen en ook te weinig die doelpunten kunnen maken. Er is de afgelopen jaren wel veel geld binnengehaald. Er was in de Hans Nijland tijd nog een spelersfonds waar tot wel 20% van de transfersommen aan uitbetaald werden. Dat fond, en andere schulden, zijn is 2 a 3 jaar weggewerkt met ruim 10 miljoen euro. Sinds afgelopen zomer zijn alle inkomsten voor de FC en zijn alle opbrengsten uit de horeca voor de club. De begroting is fors gestegen naar 25 miljoen. De miljoenen van Strand Larsen kwamen wel te laat om in de zomer nog kwaliteit in te kunnen kopen, dus de winterstop komt als geroepen. Ik verwacht dat ze Volendam en Cambuur nog wel voor blijven dit seizoen.

Verder is het thuis wel prima. De hypotheek zo snel mogelijk weg werken is prioriteit nummer 1. We hebben zonnepanelen en een airco om mee te verwarmen genomen en dat bespaart ons zeer veel geld per jaar. Ondertussen al heel lang niet meer gepokerd. Wil ik ooit nog wel weer doen als er weer meer aanbod in Nederland is. Cash Games liggen me niet zo. 9 man SNGs wel en ik heb nog een EPT (heet al wat jaartjes anders) en WSOP Main Event spelen op de bucket list staan.

Succes met spelen en het koude weer! :f_thumbsup: :f_drink: :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Dank je wel, en goed bezig, Shove! Schulden zsm weg! Kost veel te veel anders. Ik heb hier geen hypotheek. Een klein huisje gewoon zo gekocht, maar wel heel goedkoop. Niet te bevatten hoe duur alles in NL is. Hier zijn ze wat dat betreft bezig met een inhaalslag. De huizenprijzen schieten nu ook hier door het dak. De woningen hier zijn echte krotten. Geen bakstenen of beton, maar hout en asfalt! Alleen de kelder is uit beton, maar die lekken vaak. Echt prutswerk dus. Regelgeving hier is waardeloos, zo van....zoek het je zelf maar uit. Maar goed.....ik probeer mijn weg te zoeken in de chaos hier.

Qua pokeren is het nogal rommelig verlopen de afgelopen tijd. Ik kon heerlijk doorzetten, maar op een dag dat ik ziek was verloor ik plots alles. Middels een gewonnen toernooiticket kon ik echter weer fors vooruit komen. Met nog wat winst erbij van gisteren sta ik weer op het level van voor de crash. Ik kan weer lekker spelen.

In dat toernooi heb ik heel veel geleerd van iemand die bij me aan de tafel zat. Helaas kan ik geen toernooien meer spelen omdat het leven hier in huis het niet meer toelaat. Cashgeld dus!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Na mijn laatste post weer heel wat problemen gehad. Opnieuw alles verloren. Toen eventjes rust genomen, en vanaf 17 december weer begonnen. De laatste vijftien dagen van 2022 alleen winsten opgetekend. Geen grote winsten, maar klein en fijn. Intussen zeven dagen in het nieuwe jaar, en ook die zijn met winst verlopen. Heb een schema gemaakt v.w.b. de BI's en te behalen resultaten. Het is een progressief systeem. Dit houdt in dat ik steeds hoger ga spelen, en dat ook de winsten steeds groter worden. Zolang het goed gaat blijf ik upmoven. Zodra het niet meer vooruitgaat blijf ik op gelijk level, of een tikkie lager. Zodra ik dan weer gewend ben opnieuw een poging tot upmoven.

Op het moment speel ik nog vrij laag, dus het gaat heel chill.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Minder in targets denken Robbie, dat legt onnodig druk op je en dus je spel. Als het goed gaat voel je die druk niet maar als het minder gaat komt die dubbel terug.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

gl Votje

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes maar weer in het nieuwe jaar en hopelijk heb je in positieve zin een stabiel 2023 :gl:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Veel dank allemaal.

Na de zaken eens goed overzien te hebben heb ik besloten te stoppen met het poker. Heb mijn eigen calculatoren erop los gelaten, en het blijkt dat het online poker niet eerlijk verloopt. Ook de betere, winnende, spelers zijn hiervan de dupe. Had wel al een grijs vermoeden, maar kon het nooit hard maken. Nu blijkt de Wet der Grote Aantallen binnen de marge te liggen, maar aan de uiterste grens van het toelaatbare. Hierdoor hebben de rooms aanvaardbare, maar niet eerlijke, voordelen. Met name de verliezende spelers voelen het, maar zij worden bij tegenspraak niet serieus genomen. Zij zijn immers verliezende spelers die eerst maar eens aan hun spel moeten werken. Hun argumenten worden op die manier ongeldig verklaard. De betere spelers maakt het niet uit, immers zij zijn winnend. Een heel listige manier van de rooms om hier voordeel uit te halen. Te begrijpen uiteraard, maar niet fair of netjes, zoals aangegeven.

Ik heb genoeg dingen te doen in het leven, dus zal het poker niet gaan missen. Heb wel te doen met degenen die eraan vast zitten.

Het is geheel logisch dat het poker aan banden is gelegd. Echter......niet om de door mij aangegeven reden. De overheden geven niet om mensen. Ben je te duur, dan moet je immers de dood ingepraat worden middels o.a. euthanasie. En de gekken geloven het ook nog, schuldig en bang als ze zich voelen. De reden van de overheden is controle, en die reden is dan weer de spreekwoordelijke plank.

Het ga jullie goed. Veel dank aan iedereen die mijn verhalen heeft gelezen, en als je blijft spelen.....succes, sterkte en mazzel, je zult het nodig hebben.

Veel groeten van jullie Robbie.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hallo allemaal,

Een vreemd verschijnsel heeft zich voorgedaan.

Zoals jullie weten ben ik gestopt met pokeren. Echter af en toe een freeroll speel ik nog wel. Heeft geen naam, en als ik al boven de grens van een BI uitkom vergooi ik het gelijk met cashgamen. Heel eventjes had ik zelfs hoop omdat ik zeven dagen op rij een dikke dollar had om mee te spelen, waarbij ik niet failliet ging. Die dollar had ik omdat ik nog ergens genoeg punten had om om te zetten in een dollar. Die hoop ging in vlammen op. Maar ja, gewoon weer freerollen, want dat is nog wel leuk om te doen. Met Valentijnsdag bleek ik een ticket te hebben gekregen voor een bounty-toernooi. Proberen maar. En tha fak......ik wist meer dan tien dollar buit te maken?!? Nu, drie dagen later, nog steeds niet failliet. Heb een andere aanpak gekozen. Iets dat beter bij me past, uitgaande van mijn zwaktes.

De roll die ik nu heb is uiteraard klein, maar ik kan wel weer even mee. Er zit zowaar rust in mijn spel.

Op prive-vlak heb ik een bijzonder zware tijd, maar het poker biedt afleiding. Sterker nog, ik gebruik het nu als een therapie.

Ik ga een muziekje luisteren, en bedenken hoe het mogelijk is dat ik toch weer geld heb om mee te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De vraag is nu.....wat is er nog over van die tien dollar? Vier dagen na die winst sneuvelde er bijna acht dollar van. Had nog iets van vier dollar over. Niet failliet gegaan!

Nu zijn we weer een week verder, en elke dag een dubbeltje of een kwartje erbij. Geen verlies meer. Ik speel op het laagste level, fixed. Dat is het veiligste.

Aan het einde van de maand een update.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Op 6 februari begonnen met $1.07, en zowaar op het eind van de maand $7.24. Poker is voor mij nu een leerschool om discipline te krijgen. Ik heb elke dag een doel, bijvoorbeeld het winnen van vijftien cent. Soms win ik die in twee handen. En dan moet ik stoppen. Doel is behaald. Gaat het mis, en kom ik een dollar in de min, dan mag ik het niet daar gooien of hoger spelen. Geduldig grinden, en kijken of het alsnog wil lukken. De afgelopen maand is dat op twee dagen na gelukt. Hopelijk gaat dat in maart beter.

Tja, nu poker ik dus toch nog....

Beantwoorden
Citeren
Angeley681
Legacy Member

Dank je wel

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Korte update.

Heb de dik zeven dollar weten te verdubbelen. Een paar keer problemen gehad, maar toch telkens de opdracht voor de dag weten te voltooien. De doelen per dag zijn mild. Een klein bedragje winnen mag gerust. Ik speel nu al zo lang dat ik toch wel mag hopen dat ik de allerlaagste limiet weet te crushen. Vanaf nu ga ik vijftien BI aanhouden. Voorlopig zit ik dus nog op het allerlaagste niveau. Het bevalt goed. Niet gedacht dat ik toch nog zou spelen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lekker man!

Gewoon relaxt blijven en niets moeten. Beste recept voor plezier in het spel. :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Je bankroll vanuit een freeroll opwerken naar 15 BI is lekker gedaan man! Nog veel succes verder toegewenst.

Deze naam is Oost-Limburgs voor achterwerk met poep.

Je nickname 'Sjtrontvot' doet we wel altijd een beetje lachen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Schitterend dat je de betekenis van mijn naam gevonden hebt! Die naam heb ik niet voor niks. Ik ben een echte angsthaas, dus vond die wel passend.

Ook voor jou heel veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De afgelopen week alles weer kwijtgeraakt. Het rolletje was niet groot, dus daar was niet zoveel voor nodig.
Door de ziekte van ons zoontje is de stress bijzonder groot, en vrij logisch dat ik me niet echt kan concentreren. Tevens wil de tilt er dan sneller insluipen. Toch heb ik een keurige 25 dagen gehad. Nu eventjes een pokerpauze.

Beantwoorden
Citeren