Ga naar het forum
Bankrollchallenge S...

Meldingen
Alles wissen

Bankrollchallenge Sjietliester

261 Berichten
17 Gebruikers
10 Reacties
22.2 K Weergaven
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Weer even een tijdje geleden, maar dan nu toch weer een nieuwe post.

De situatie in mijn leven is dramatisch verslechterd. Ik ga jullie er voor de rest niet mee lastigvallen, maar de toestand is dusdanig dat ik eigenlijk niet meer kan pokeren.

Is er voor mij nog toekomst in het pokeren? Ja en nee. "Ja", omdat ik altijd kan besluiten te spelen, "Nee", omdat ik intussen zo slecht ben in het spel dat ik alleen maar verlies. Zou ik per toeval eens een gouden hand hebben, dan heb ik de pech dat die hand toch verloren gaat door de river bijvoorbeeld. Het is een standaardwet dat bij slechte situaties ook nog eens een overmaat van pech hoort. Logisch ook, immers had je niet zulke pech, dan stond je er niet zo slecht voor.

Op alle fronten sta ik nu op nul. Hoe verder? Weet ik niet. Ik heb geen plan. Freerollen zou ik kunnen proberen, maar er zijn er nog nauwelijks te vinden. Storten zou ik kunnen doen, maar daar heb ik geen vertrouwen in gezien de eerder genoemde problemen.

We zullen wel zien of en hoe ik nog achter de tafel kom.

Veel succes iedereen,

Groetjes,

Robbie.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk dat je beter een pokerbreak kunt inlassen, tot je je shit op orde hebt. Spelen met een kop vol zorgen is vragen om problemen ...

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Klopt Zee. Voorlopig houd ik het voor gezien. De shit op orde krijgen gaat vele jaren duren, en ik denk dat ik tegen die tijd geen zin meer heb om te spelen. Denkelijk is het einde oefening in het poker.

Ik heb een leuke tijd gehad toen er nog veel freerolls waren, en mijn problemen nog te overzien waren.

Ondanks alles ga ik morgen gewoon verder met alles dat ik aan het doen ben. De dingen die ik kan doen om zaken te verbeteren zal ik blijven doen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Vanavond geheel kapot na een middag beton storten in de garage. Eerst flink gegeten, en toen wat op de computer. De mails bekeken, en zie daar...op BOL kreeg ik een bonus. Even openen, en tien dollar om mee te spelen! Zulke buitenkansjes gebruik ik nog wel, maar voor het overige doe ik niks meer. Een freeroll wil ik ook wel meepikken als alles meezit.

De bonus te gelde gemaakt, en even gespeeld. 85 cent winst. Aangenaam verrast dat ik nog eens kon spelen, maar ik maak me geen illusies zoals voorheen. Geen optimisme, hoop of verwachtingen. Wel zo goed mogelijk spelen. Dat laatste heb ik gedaan. Een paar handen, maar dat geeft niet.

Zo meteen ga ik nog een freeroll spelen.

Zoals aangegeven is het pokeren voorbij. Alleen buitenkansjes benut ik nog, meer niet. Kijk, als ik puur door giga toeval een roll zou kunnen opbouwen van laten we zeggen honderd dollar, dan zou ik kunnen overwegen om het nog eens te proberen. Bij duizend dollar roll zou ik weer beginnen. Voor het overige doe ik dus niks. Heb mijn les wel geleerd. Dus het spelen agv deze bonus is niks structureels.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Weer tegen een bot aangelopen. Niet erg. Ik neem het poker niet serieus meer. Ook dat is een verschil met vroeger. Het wemelt van de valsspelers, en de rooms doen er alles aan om rake binnen te halen. Het dealen is dusdanig geprogrammeerd dat je als speler er aan kapot gaat.

Maar goed. Ik heb het mijne gezegd, en eigenlijk kan ik iedereen aanraden om niet meer te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De afgelopen dagen heb ik de zaken bekeken, en de enige manier om poker te spelen is het freerollen. ACR is de enige room alwaar dat kan. Anderhalf tot twee uur spelen betekent ongeveer tien cent. Ik ga in september freerollen. Zou ik tot een dollar kunnen komen? Dat zou fantastisch zijn. Gekoppeld hieraan heb ik een plan om per maand een kleine BI te winnen en vast te houden.

Stel, in september weet ik 110 cent bijeen te schrapen. Dan heb ik een kleine BI van 80 cent. Onder die tachtig cent mag ik niet meer zakken. Bij echtgeldspel mag ik derhalve dertig cent verliezen. Dat blijft de uitgangspositie voor de hele maand oktober. Zou ik halverwege die maand een halve dollar hebben geschraapt, dan mag die niet worden ingezet. Aan het einde van de maand oktober probeer ik dan twee kleine BI's te hebben. Met het meerdere mag ik in november spelen. Beter gezegd: Alles boven $1.60 dollar mag ik verliezen. In november weer proberen een volgende kleine BI te harken, zodat ik in december op $2.40 sta. Enzovoort. Dat is dus het stop-verlies-plan. Natuurlijk kan ik ook winnen, maar dat is gekoppeld aan hoeveel ik heb boven de BI's. Heb ik zestig cent boven de BI's, dan zou ik in principe drie cent kunnen winnen per sessie. Om toch een beetje aan stijl te hebben is het minimum na te jagen bedrag aan winst tien cent per sessie. De vijf procent regel gaat zo in vanaf twee dollar winst.

Voor het eerst heb ik zowel een plan voor winst als verlies. Zou dat een vooruitgang zijn? En....altijd zo goed mogelijk spelen, ongeacht prive-situatie of pech aan de tafel. Ik mag het er niet zomaar ingooien.

We zullen zien. Op het moment heb ik een bedragje van 59 cent.

De allerslechtste speler in het circuit gaat het toch weer proberen. Mede als eerbetoon aan twee jongens die altijd in me geloofd hebben, en me aangemoedigd hebben: Zeezout en ShovingLoose.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Alleen al respect dat je steeds weer je struggles post.

Of het nu werkt of niet: zie poker als ontspanning, niet als inspanning ;)

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Veel dank, Zee!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

De eerste 22 cent zijn binnen! 36/992. Ben tevreden, heb gespeeld zoals ik het vroeger deed. Qua gezondheid gaat het niet goed, maar ik trek me aan het pokeren op.

Fijne zondag!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Zojuist 59/1163, goed voor 17 cent. Best redelijk gespeeld. De tweede dag op rij itm, dat geeft moed.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nice! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks Zee!

Vandaag geen freerolls kunnen vinden. Gisteren echter elf cent erbij, dus de halve dollar is binnen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Vanavond vond ik een bonus in mijn account op BOL. Tien dollar. Eens proberen. Kansloos! Het niveau is veel te hoog voor mij. Daarbij ook die pech weer. Het is alsof de duivel ermee speelt. Hoogstwaarschijnlijk is dat ook zo. Vreemde dingen gebeuren hier in huis. Daarom geen enkel risico, en hopen en angstig wachten tot het hopelijk wil verbeteren.

Het gestelde doel is mogelijk te hoog. Daarom een kleine wijziging. Proberen bijeen te schrapen wat kan. Bedragen noemen is voorbarig.

Ik hoop dat ik eens wat meer geluk mag hebben.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Gisteravond 15 cent geschraapt! Hierdoor weer wat dichter bij het eerst doel gekomen: een kleine BI. Ik had nog 25 cent staan, dus heb in de praktijk die kleine BI reeds te pakken. Echter, dat kwartje stond nog op mijn account nadat ik weer eens failliet was. Dit is dus een overschot waarmee ik uiteindelijk zou kunnen spelen.

Doordat ik reeds cashgame kan doen is het interessant om te zien of ik discipline heb. Zou ik me aan mijn eigen regels houden, of kan ik het weer niet laten? Zolang ik geen tegenslag aan de tafel heb kan ik me inhouden. Hebberigheid is ook een factor, want ja...ik wil zo graag.

Vandaag een heel slechte dag gehad hier in huis, maar...ik ga NIET voor echt geld spelen. Wel een freeroll zo meteen.

Update. Tijdens de freeroll gebeurde er iets raars. Een glazen bakitem ontplofte in de keuken. Ik had het verkeerde element ingeschakeld om melk op te warmen. Op de kookplaat die aanstond stond dat ding. Waarom ontploffen als het hittebestendig is? Gelukkig kon ik 11 ct bijschrijven. Nu naar bed.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Dat is eigenlijk een knallend resultaat dus ... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Whahahahaha!!!

Zojuist 13/3500 geworden in een iets grotere freeroll. Goed voor $4.26. Vlak na mij vlogen er nog een aantal snel uit, dus de FT op een tweetal minuten gemist. Even kijken hoe dit te verwerken in de plannen, maar denkelijk wijzig ik niks, en ga gewoon door op de ingeslagen weg.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Netjes!

Gewoon alleen blijven freerollen en uitcashen wanneer mogelijk. Kun je ook niets verliezen :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks Zee! Gisteren wist ik nog eens dertien cent te plussen.

En dan vandaag......de slechtste dag sinds mijn verblijf in The States. Het wordt erger en erger....

Dus ja....wat doe je dan? Rondje echtgeldspel. Een kleine BI erin gegooid. En zie daar.....had een mazzelhand, en kon hierin $1.10 aantikken. Gelijk gestopt. Had als doel tien cent. Heb door alle ellende van de afgelopen tijd nog geen idee kunnen vormen van hoe verder. Als het eventjes wil verbeteren, dan ga ik kijken wat ik ermee kan. Denkelijk doorgaan op de ingeslagen weg.
Update. Ik ga idd door op de ingeslagen weg. De kleine BI voor september is al in the pocket. Die mag ik niet meer afgeven. Met het overschot kan ik alvast spelen. Echter meer dan een kleine BI mag ik per sessie niet verliezen.

Nu nog even door freerollen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volgens mij ziet het er in jouw hoofd uit als spaghetti Bolognaise of zo ...

Keep up the good work :D

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hahaha, thanks Zee!

Vandaag was het gelukkig rustiger.

Vanavond tien cent gewonnen in echtgeldspel. Was genoeg. De eega wilde dat ik een toernooi speelde op haar account. Had geen trek, maar toch maar gedaan. Yip, eerste plaats middels lomp spel. Tja, het kan dus toch nog.

Nu maar naar bed.

Beantwoorden
Citeren