Ga naar het forum
Bankrollvorderingen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bankrollvorderingen op FT 2

96 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,677 Weergaven

Vervolg van mijn verhaal, hopelijk nu wel op de goede plaats!
Had liever gehad dat ik wat goeds te melden had. Maar 1 SNG 2.25$ gespeeld, en gisteren 3 van 25c+5c sattelites.(vanwege die punt die je moet halen voor de one-a-day freeroll). En precies 1x in het geld voor 25c!!!!

BR Full Tilt Poker: 454.75$

95 reacties
superjunk
PokerStrategist

Hey, weet je nu al wat je gaat spelen ? Sit and go's ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja mijn keuze is gevallen op die van 2.25$ 9-handed en af en toe MTT's. (op FT) Volgens heel tight BRM. (Lekker nooit blut en klaarstomen voor de herfst en winter!)
Maar speel nu nog die 25c+5c sattelites af en toe, 3 tegelijk(voor 1FTP),om mijn doel van deze maand bij FT te halen. Die one-a-day freeroll!
Om volgende maand mij toe te leggen op het spelen van veel SNG's (Moet nog leren om meer dan 2 SNG's van 2.25$ tegelijk te doen!)
Bij die sattelites van 25c zitten natuurlijk veel meer fish en kost natuurlijk niks! Misschien dat ik deze maand nog wat van die matrix SNG's doe om beter te SNG multitablen!
In ieder geval heb ik er zin in,wil ik deze maand nog 2 dagen uittrekken voor het lezen van allerlei strategie etc.
(Het enige waar ik veel tafels te gelijk kan spelen is SSS NL, maar vind ik niet zo uitdagend op het moment.)

Revenem
PokerStrategist

Je kan hier gewoon al je vorderingen van je carriere plaatsen hoor, ook al doe je verschillende sites tegelijk en switch je af en toe. Een blog is daar een mooi overzichtelijk plaatsje voor :)

Veel succes nog met je blog en je pokercarriere, het lijkt mij wel goed te gaan :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, langzaam maar iig "on the long run" niet achteruit! En sommige zouden het wel een Supertight BRM vinden, maar voel mij daar goed bij.

En heb al 2 blogs nadat Dustje het verplaats heeft voor mij,en wil niet dat hij die moeite voor niks heeft gedaan :D :D

Jonkie76
PokerStrategist

ja, die 2,25 dolar tafels zijn goed te doen..
in mijn gloriedagen eens van 20 dollar 200 gemaakt..ach die goed oude tijd..

Maak je gebruik van bijvoorbeeld SnG wizard? Moet je doen..is echt een hulp om achteraf je handen te analyseren, zeker als je in de later fase van het spel komt, waardoor je vaker op plek 1 en 2 komt en dus je winrate wat hoger legt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helemaal niet, maar wel van plan in de toekomst.

Jonkie76
PokerStrategist

Ik heb gister even met NijntjeNl naar die wizard gekeken.
Ik gebruik hem nu om achteraf te analyseren.

Ik had bijvoorbeeld een moment dat ik met nog 6 man in het spel zit, en de blinden zijn 100/200. (+antes)
1 mannetje heeft nog maar 300 punten ofzo.. daarna eentje van 1000 punten, ik heb 2400 en nog 3 man.

Ik krijg AQo gedeeld op de SB, en die man van 1000 punten schuift z'n stack naar het midden. Ik zet uhm dus op een bepaalde range handen, en ik denk zelf dat ik uhm met AQ moet callen.
Had ik het even fout, ik bekijk die hand vervolgens in de wizard, zegt die dat ik moet folden.. Heb ik dus weer een foutje gevonden.

Als je de normale SnG gaat doen is dit echt een super proggie om in eerste instantie je handen achterfa te evalueren. Je laad het spelletje in de wizard en hij geeft zelf met uitroeptekentjes aan welke handen niet goed zijn gespeeld.

Je kan het 30 dagen gratis uitproberen, maar das iig een mooie periode om je foutjes uit je spel te halen op dit niveau. Het kost 99 dollar, en als je genoeg cash hebt zou je het ook definitief kunnen aanschaffen.
Ga ik zelf wel doen denk ik als me BR het tegen die tijd toelaat.

Je kan het proggie ook meedraaien tijdens het spel zelf.. heel handig als je voor een lastige beslissing staat. Het is vooral handig in de push of fold fase.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ziet er inderdaad wel handig uit.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren daily dollar rebuy gedaan. Had tot de break 3 twijfelgevallen en was zo stom om 3 keer te folden!(Multiway pots) Had met die potten rond de 30K gehad zaten echt donks. Beetje balen in de break natuurlijk. Krijg ik na de break KJs en meesterdonk shoved preflop UTG natuurlijk gelijk allin 58ofs. Ik call en exit.

Vandaag 2.25$ 9handed SNG gewonnen.

BR Full tilt:460.50$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren nog een 2.25$ SNG verloren. Maar wel 2.07$ bonus gekregen. Ja dat is een hoop :D. Door bonus bijna even.

BR Full Tilt: 460.32$

Jonkie76
PokerStrategist

Is die daily dollar een beetje te doen?
Heb net 4 maal een 50 FTP SnG satellite gedaan naar de daily dollar. Die lui zijn echt slecht..

Vervolgens 2 x gewonnen en 2 x 4e.. daarna heb ik de ticket laten uitcashen, omdat ik vanavond niet van plan was te gaan spelen. Heb er totaal 2 maal 200 FTP voor terug gehad. Dus 200 FTP verdiend.

groet J.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Echt qua niveau is die daily dollar echt slecht, maar voordat je begint kan je die bad beat maar alvast incalculeren, want ontkomen doe je er daar toch niet aan.(Ik in ieder geval nog niet) Maar mocht je een keer goed runnen daar, kan je volgens mij wel diep komen. En die 1$ komt nooit hard aan op je BR.

Trouwens net Sattelite 2 double deuce SNG gedaan. Wat een donks echt slechtste donkhand won elke keer voor alle chips. Ik was de enige aan tafel die niet allin had ge3-bet preflop in positie 2 keer. Krijg ik de 3de keer KK In positie. UTG maakt 3BB naar 300 Ik denk gelijk licht 3-betten nu geloven ze mij niet meer. Hij had mij ook covered. Dus ik maak 800 hij callt. 3 lage schoppen. Ik had ook K schoppen dus easy dacht ik nog, hij donkbet allin, ik instantcall, Laat hij gewoon 94 schoppen zien en geen verdere hulp voor mij.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En ik weet mijn geld ging er uiteindelijk niet als favoriet in, maar had daar nooit kunnen folden. X(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog een bad beat met QQ, raise pot preflop en allin op flop T83. Eentje maakt met J9 straight on turn, waar ik met de Qh mijn set maak en K8 harten flushdraw en pair heeft, maakt flush on river.

BR Full tilt 459.32$

Gelukkig nog maar een paar dagen voor de one-day-freeroll! Is toch zwaar elke dag te moeten spelen voor dat ene punt,maar ik ben er bijna dus nu niet meer opgeven.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Afgelopen nacht Daily dollar gedaan en absoluut kaartdood. 1.5 uur zitten folden, was ik het ook beu.
Vandaag 1 SNG ,1ste hand AA in de SB, 1 speler callt 30 Ik raise 120 SB. Speler callt, flop Q97. Ik overbet 330 in pot van 270. Hij callt. Turn 6 ,ik allin ,hij callt T8 natuurlijk. De beats beginnen weer een beetje om mijn oren te vliegen, maar hoort er helaas bij. X(

BR Full tilt: 457.42$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb het idee, dat het allemaal niet zo meezit/zat de laatste dagen, daarom ben ik op de laagste levels gebleven en kreeg nog wat bad beats en coolers!
Gelukkig verlies je dan bijna niks! Vanwege dat ene punt elke dag, moet ik nog wel spelen, maar daarna even wat minder!Gelukkig nog maar 2 dagen 1 punt halen. Morgen trouwens mijn dochter jarig Hiep hiep hoera!

BR Full Tilt: 454.83$

Terwijl ik dit schrijf ben ik sitout gegaan op een SNG en kijk net terug wat ik allemaal gefold heb.Was normaal 2 keer eruit geweest ,als ik niet sitout was. Met KK vs AQ hij hitte zijn quads azen daar.(zou de 2de keer in 3 potjes vandaag geweest zijn dat ik met een monster tegen quads had verloren). Daarna AK tegen iemand zijn KK. Ik sit in, ben de sb ,heb A8s. Button raised 3BB, ik shove allin BB callt met K3, button fold.BB hit zijn K op turn. Heb 400 over krijg QQ verlies van KTs.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb de nieuwe software ingesteld en dacht nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik start 1 2.25$ SNG 9-handed en begint al gelijk goed met een paar potjes winnen, kom daardoor vroeg op 2000 chips. De redelijke handen blijven vallen, maar krijg geen actie totdat ik azen gedeeld krijg, verlies natuurlijk gelijk halve stack tegen straight on river!(stomme check op flop van mij op TT2 board) turn J, river 8. Op dat moment bevind ik me in een ware achtbaan, krijg nog een hoop goede kaarten, maar geen actie! Als ik dan, als de blinds hoger worden,wat meer bluffs maak,wordt er natuurlijk wel teruggespeeld, waardoor de lijn weer naar beneden ingezet was. Op dat moment krijg ik 10/6ofs 6 man over en besluit te shoven, word gecalld en win zowaar!!! :D :D
Wel iemand met minder chips, maar mijn momentum kwam eraan en gooide iedereen eruit! Met de beste hand, met een flip en met de slechtste hand. Hoop dat vaker mee te mogen maken. :D :D

BR Full Tilt : 462,xx $

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu even Familie opvangen, voor mijn dochters verjaardag! Dat wordt weer een hoop speelgoed opruimen morgen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

1.25$ SNG 90 man gedaan , vanwege een red FT pro die erin zat!!!!!! Nou wat een donk!! IK kom nooit bij ze aan tafel X( :( :baby:!
En ze donken alles weg in een lage buy-in. Makkelijke manier om 25% rake te ontvangen , zet er gewoon een full tilt pro in. Hoe snel een toernooitje dan volloopt!Maar ik trap er niet meer in, vind 25% rake toch teveel.
Morgen laatste bewuste FTP halen voor die one-a-day freeroll (eindelijk)!

En mijn doelen voor volgende maand op FT.
1=Zoveel mogelijk bonus binnenhalen
2=Proberen 4 SNG's tegelijk te gaan beaten.(Minimaal 2.25$)
3=1 Final table van een MTT met lage buy-in halen
4=Niet stiekem tussendoor tegen beter weten in , cashgamen op FT (beat niks,krijg niks gedeeld,hit niks,speel slecht en run gewoon slecht) Ik ga alweer twijfelen nu ik dit schrijf!!!

Had namelijk nog 3 buy-ins van bij elkaar 2.5$ verloren over de laatste week

BR:460,xx$