Ik heb gister even met NijntjeNl naar die wizard gekeken.
Ik gebruik hem nu om achteraf te analyseren.
Ik had bijvoorbeeld een moment dat ik met nog 6 man in het spel zit, en de blinden zijn 100/200. (+antes)
1 mannetje heeft nog maar 300 punten ofzo.. daarna eentje van 1000 punten, ik heb 2400 en nog 3 man.
Ik krijg AQo gedeeld op de SB, en die man van 1000 punten schuift z'n stack naar het midden. Ik zet uhm dus op een bepaalde range handen, en ik denk zelf dat ik uhm met AQ moet callen.
Had ik het even fout, ik bekijk die hand vervolgens in de wizard, zegt die dat ik moet folden.. Heb ik dus weer een foutje gevonden.
Als je de normale SnG gaat doen is dit echt een super proggie om in eerste instantie je handen achterfa te evalueren. Je laad het spelletje in de wizard en hij geeft zelf met uitroeptekentjes aan welke handen niet goed zijn gespeeld.
Je kan het 30 dagen gratis uitproberen, maar das iig een mooie periode om je foutjes uit je spel te halen op dit niveau. Het kost 99 dollar, en als je genoeg cash hebt zou je het ook definitief kunnen aanschaffen.
Ga ik zelf wel doen denk ik als me BR het tegen die tijd toelaat.
Je kan het proggie ook meedraaien tijdens het spel zelf.. heel handig als je voor een lastige beslissing staat. Het is vooral handig in de push of fold fase.