vandaag kreeg ik op unibet $10 for free... ik ging aan de gang met de strategy-strategie.. sss dus. binnen tijd van 40 minuten en drie tafelwissels is mijn BR gegroeid naar $ 33!!!
conclusie; t werkt! goeie shit!! da wou ik ff dele!
$23 in 40min met SSS en maar 3 tafel wissels ? volgens mij is dat niet mogelijk.
je moet namelijk van tafel bij 25BB....
Dat denk ik ook niet met SSS, misschien wel redelijk volgens de SSS regels, maar zeker geen rekening gehouden met de 25bb regel.
Oorspronkelijk gepost door JinJin
$23 in 40min met SSS en maar 3 tafel wissels ? volgens mij is dat niet mogelijk.je moet namelijk van tafel bij 25BB....
okay...toegegeven..niet alles strikt opgevolgd..maar ik doe me best. enne in my defense; ik was even vergeten te kijken naar het aantal bb omdat ik licht euforisch was vanwege het suc6...
Haha mooi dat je zo positief bent over de strategie! Maar probeer de regels van SSS strikt te volgen! de strategie heeft een wiskundige basis waarop het bedacht is. En als je een aantal dingen zelf gaat veranderen klopt het sommetje niet meer
Oorspronkelijk gepost door aikikai
vandaag kreeg ik op unibet $10 for free... ik ging aan de gang met de strategy-strategie.. sss dus. binnen tijd van 40 minuten en drie tafelwissels is mijn BR gegroeid naar $ 33!!!
conclusie; t werkt! goeie shit!! da wou ik ff dele!![]()
![]()
Leuk voor je dat je geld gewonnen hebt maar om je even op 2 voeten te zetten. Wat je nu mee maakt is 1 swing. Kom nog maar eens terug als je langer hebt gespeeld (30 uur ero pzitten ofzo). Waarschijnlijk zal je voor die tijd minstends 2 keer bij de klaag muur hebben gezeten en nog eens minstends 2 keer een hand hebben gepost die zogenaamd briljant is gespeeld.
Maar wederom geld winnen is altijd tof! Veel succes ermee en hou je focus op de lange termijn en speel strikt volgens de strategie... anders zul je falen.
groet
de fons
mooi dat er toch eens een positieve reactie komt vanuit het SSS kamp :D, maar besef wel dat je ongetwijfeld dagen gaat meemaken waarin je verliest draait. Ik was namelijk ook met een licht euforisch gevoel begonnen door in twee dagen 100$ te winnen met SSS op NL50 maar de dag erna verloor ik meteen 150$, tis een redelijk wispelturig spelletje dat SSS
Oorspronkelijk gepost door JinJin
$23 in 40min met SSS en maar 3 tafel wissels ? volgens mij is dat niet mogelijk.je moet namelijk van tafel bij 25BB....
Hij zegt nergens op welke limiet hij speelde. Op NL50 kan dat wel natuurlijk.
(Zou wel een beetje loose, zijn 1BI BRM
)