Ga naar het forum
beuybeuy "Back on S...

Meldingen
Alles wissen

beuybeuy "Back on SH tables"

1,556 Berichten
90 Gebruikers
0 Reacties
31.1 K Weergaven
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

JA RELAX benk ff niet meer,

Keb het nu al een hele week zo eh en het wordt steeds gekker.
Gisteren won ik er 12 vd 15 op 5$ dons, na een week alles te verlore hebben aan badbeats en nu ist weer trug bij af :(

56$ nog met 4 tournoooie spelende!

Hierna stop ik na deze 4 voor EEN HELE WEEK!

Maar bedankt en miss denk ik na paar dagen wel van tis niet mijn fout en schuld en op lange termijn winstgevend. Dat is het ook wel dat weet ik ook wel maartog als ik nu een week of wat badbeats krijg is het hele week niet winstgevend en speel ik tegen mezelf!

tog bedankt! :D

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Welkom bij de overige strategen die wel een bad beat dagje, week of maand om de oren hebben gehad.
Ik ben al 2 keer me BR kwijtgeraakt.. Beuy, het gebeurt gewoon..Daar kan je niks aan doen.

Je voelt je zwaar kut, dumpt alle software van je pc..enz. enz.
Echter als je een dag of 2 verder bent, kriebeltt het weer en dan denk je bij jezelf, damn had ik laatste paar dollars er maar niet doorheen gedrukt..
of welke fout je dan ook maakt, door bijvoorbeeld boven je BR te spelen.

Loopt het een keer niet lekker? Speel een freeroll, dat komt minder hard aan als je een bad beat krijgt. Voel je jezelf weer wat okidoki, ga dan eerst een goedkoop tafeltje doen, en dan weer je normale ritme oppakken. Dit werkte bij mij iig wel.

Gister speelde ik een SnG van 9 man, heb de vette chiplead met 7500 cips, krijg ik AA in me handen.. dus ik doe een normale raise. Wordt ik allin geraised. Dus ik call die gast. Heeft ie A8o in z'n handen. Dus ik denk jippie, vallen er vervolgens 4 schoppes achter elkaar, de river deed er niet meer toe.. gelijk daarachteraan, druk ik met 66 tegen de Shortstacker, die me hand called met 55, 5 op de turn. Ben ik ineens de ShortStack. het gebeurt gewoon.

Maar buiten je BR spelen is funest.. NOOIT DOEN!
Scheld lekker van je af in je BLOG prima, lekker stoom afblazen..beetje freerolls doen helpt echt!

groet en succes Jacob

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Jonkie ik ga m'n best doen man!

Kzag ook dat jij 22 Jan weer gaat beginne, nou ik denk dat ik ook maar is ff paar dagen rustig aan ga doen & idd al1 maar (ja ipv freerolls, 1$ dons ofzo ga doen).

Dat voel je idd minder in je BR en alst dan x weer wat btr gaat kan je weer opschuiven. Ga je iig niet broke enzo!

Thanx man ik ga m'n best doen om dat te proberen.

Jij alvast suc6 voor de 22e ;) en SHIP ZE!

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Welkom bij de overige strategen die wel een bad beat dagje, week of maand om de oren hebben gehad.
Ik ben al 2 keer me BR kwijtgeraakt.. Beuy, het gebeurt gewoon..Daar kan je niks aan doen.

Echter als je een dag of 2 verder bent, kriebeltt het weer en dan denk je bij jezelf, damn had ik laatste paar dollars er maar niet doorheen gedrukt..

Loopt het een keer niet lekker? Speel een freeroll, dat komt minder hard aan als je een bad beat krijgt. Voel je jezelf weer wat okidoki, ga dan eerst een goedkoop tafeltje doen, en dan weer je normale ritme oppakken. Dit werkte bij mij iig wel.

Gister speelde ik een SnG van 9 man, heb de vette chiplead met 7500 cips, krijg ik AA in me handen.. dus ik doe een normale raise. Wordt ik allin geraised. Dus ik call die gast. Heeft ie A8o in z'n handen. Dus ik denk jippie, vallen er vervolgens 4 schoppes achter elkaar, de river deed er niet meer toe.. gelijk daarachteraan, druk ik met 66 tegen de Shortstacker, die me hand called met 55, 5 op de turn. Ben ik ineens de ShortStack. het gebeurt gewoon.

Scheld lekker van je af in je BLOG prima, lekker stoom afblazen..beetje freerolls doen helpt echt!

groet en succes Jacob

+1000000

Inderdaad! Iedereen heeft wel zo'n daggie.
Je moet gewoon lagere limieten grinden klaar. Als je met scared money speelt, en je denkt dat je die limit aankan en je krijgt een bad beat om je oren tilt je veel sneller!

Wat ook helpt tegen tilt: Multitablen, gooi 9 DoN's tegelijk erin en je merkt zon beat niet eens. Speel ABC poker en grind je terug naar de $100,-
Zo ben ik ook begonnen en met een lousy ROI van 5-6% duurde het slechts een week voordat ik op de $5 DoN's begon.

En echt, freerollen na een tilt is zooooooo relaxed, gewoon even all-in drukken met 8-4o en een beat maken, krijg je echt wel een smile op je gezicht:D:D:D
Wat ik ook altijd doe met een lichte tiltgevoel ( tilten zelf doe ik niet meer )
Is gewoon forum doorhannessen en video's kijken en lekker schelden tegen me broer.

Ik heb zelf ook doelen enzo, moet je me blogje maar ff checken, daar staat alles in.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76

groet en succes Jacob

Oorspronkelijk gepost door timkroes
+1000000

Inderdaad! Iedereen heeft wel zo'n daggie.
Je moet gewoon lagere limieten grinden klaar. Als je met scared money speelt, en je denkt dat je die limit aankan en je krijgt een bad beat om je oren tilt je veel sneller!

Wat ook helpt tegen tilt: Multitablen, gooi 9 DoN's tegelijk erin en je merkt zon beat niet eens. Speel ABC poker en grind je terug naar de $100,-
Zo ben ik ook begonnen en met een lousy ROI van 5-6% duurde het slechts een week voordat ik op de $5 DoN's begon.

En echt, freerollen na een tilt is zooooooo relaxed, gewoon even all-in drukken met 8-4o en een beat maken, krijg je echt wel een smile op je gezicht:D:D:D
Wat ik ook altijd doe met een lichte tiltgevoel ( tilten zelf doe ik niet meer )
Is gewoon forum doorhannessen en video's kijken en lekker schelden tegen me broer.

Ik heb zelf ook doelen enzo, moet je me blogje maar ff checken, daar staat alles in.

+10000.00000.00000 ;)

Ahahaha nee ik ben het met jullie allebei eens dusja heb ik net 14 1$ dons gedaan en jawel 50% ahahahaha dusja tog nog de rake verloren maarja de badbeats hielden niet op, AA vs KK // KK vs QQ // AK vs A8 // & nog een paar maar die weet ik niet meer (A).

Keb de 2e sessie 6 tafels tegelijk gedaan & dat helpt idd want krijg je een badbeat geef jr idd minder om Zoizo al omdat het 1$ is en ten 2e heb je daar geen eens tijd voor om je kwaad te maken omdat er dan alweer 6 andere handen klaarstaan. Ik blijf gewoon 6 tabled op de 1$ dons grinden tot de 150$ :D.

Bedankt jongens, & ik hou jullie op de hoogte!

@ Tim,

Ik volg je blogje al een geruime tijd dan zal ik er wel overheen gelezen hebben man (A), maar ik heb het idd gezien & zijn cker wel mooie doelstellingen ja. 800$ is niet nix ;) kwens jr veel suc6 mee iig!

BR; $75

Doelstelling;

Ik wil hier dus het dubbele van gaan maken (in GROENE CIJFERS) in laten we zeggen eind Januari!

beuybeuy

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Beuybeuy, thanks voor je leuke posts ten eerste.

Ten tweede heb ik wat op-en aanmerkingen:
Goed om te horen dat je het hier zo mee-eens bent, en dat je ons advies ook opvolgt.
Wat ook handig is, en nog interessant ook; je bad beats turfen, hoeveel jij er hebt gekregen én hoeveel jij er hebt uitgedeelt!
Dit zal alles hopelijk wat verlichten ( het heeft mij weer wat geholpen )
Hoewel ik wel overtuigd ben dat je in een downswing zit geeft dit toch weer wat zicht hoe je er voor staat.

En het is natuurlijk goed dat je de $1's grind. Maar tot de $150 is misschien wat zwaar.... Als je gewoon de $100 als de barriere blijft nemen, en de $75 als terugstap barriere. Zou je uiteindelijk hier de overstap kunnen maken om voorgoed van de $1 DoN's af te komen.

En wat ik sowieso doe, en jouw als tip geef: Als je multitabled met $5 DoN's', start dan geen nieuwe DoN op als ze niet allemaal afgelopen zijn, dit geeft je meer rust en blijf je geconcentreerd. Én ben je niet in de war welke handen je wel of niet moet spelen ivm blindhoogtes, positie, stack en aantal mensen.

EN NOG EEN AANMERKING

Ik denk dat de lat van je doelstelling hoger kan worden gelegd. Dit vind ik te reeel :tongue: Het moet een uitdaging blijven.!!!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Timmetie!

Geen dank ik leer dr zelf ook van ;) & ik weet niet of je bekend met met de boeken HoH I II & III..? Maar die zijn echt een aanrader hoor! (Maar is meer voor normaal Tournooispel ipv Dons)

En ik ben heel erg blij met je laatste post :) & had zelf vanochtend ook bed8 dat ik idd van 75$ naar 100$ ga en dan weer over op de 5$ dons dusja kan jr 5 spelen is het minder dan 50% en zit ik weer op de 75$ dan ga ik trug de 1$ dons grinden.

Momenteel ben ik er weer mee begonne op 1$ en ga nu even wat eten en dan vollebak door stomen tot 4 uur half 5 dusja ik denk zo'n 30 a 40, dat moet wel lukken!

Ook heb ik bij m'n 1e 6 tabled denet idd gewoon gew8 tot ik ze alle 6 klaar had & dan open ik pas nieuwe. Je hebt daar idd gelijk in voor met blind levels als je zoveel tafels open hebt heb je al niet zo lang om te denken & vooral bij de push/fold fase moet je wel weten welke hande je pusht & HOE HOOG DE BLINDS op dat moement zijn :D. (een hele goeie, ty)

Ik ga nu eten en post om half 5 m'n resultaat, but BTW Thanx & GL op de 5$ :D!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Hier is het resultaat van de dag;

De 1e 6 tafels gelijk 5 gewonne ik d8 nou als dat zo door gaat raak ik strax nog uit m'n Downswing ;), Nou dat werd al snel duidelijk in de 2e 6 dat dat niet het geval was :(.

Al met al hele middag net - gestaan dan weer break even dan weer -, tot dat ik de laatste 6 aanslingerde!

Ik won er daar ook werderom zoals bij de 1e 6, 5 stuks.

Dan hier het resultaat over 36 gespeelde 1$ dons;

36 gespeeld ,, 55%

BAdbeats gekregen;

JJ vs A8 // QT met QTJ flop tegen 77 river 7 ;) // AK vs QQ met K on board flush op river //
AQ vs KJ // QQ vs KJ J27 flop allin river een K // 88 vs K3 river flush // AQ vs J9 JJ op flop //
QK vs 77 coinflip // 88 vs JT // A9 vs 88 HEB IK GVD GEEN 88 en verlies ik alsnog GRRRRR //
KK vs A9 river een A :@ // 77 vs 92 ahahahahahahaha // AK vs 47 flusher //
A7s push vanaf button wordt gecalled door SB met KK tkan niet gekker meer //

Badbeats uitgedeeld;

A5 vs KK turn een straat A-5 // A8 vs AA flush // KK vs AA trips // QJ vs AK

Maar zoals je zit zit ik nog steeds in m'n badbeat/downswingweekje en is tevens de 2e week begonne :( Ondanks dat is het me tog gelukt in de + te spelen.

BR; $77

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Het gaat uiteindelijk allemaal om de dollartjes die je erbij sprokkelt, en de ervaring die je opdoet.

op de $1 DoN's zal je sowieso meer badbeats krijgen, ivm fish. Deze zijn gewoon weak!!!
Uit een downswing moet je je vechten, dus dat je hier gestegen bent is hartstikke top!!!

keep it going!!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Dat klopt & ik ben dr hier nu ook blij mee dat ik iig nix verloren heb vandaag! Nou jij suc6 als je vanaaf nog gaat spelen en veeg de tafel met ze aan! :D

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Joepie, weer een paar centen er bij Beuy..

Lage limieten of freerolls helpen echt.. je speelt dan zoveel vrijer..
het het multitablen helpt idd om minder fouten te maken, mits je dat aankan natuurlijk. Zlef houd ik het max op 6 tafels. het is maar net watj prettig vind.

succes

groet,

Jonkie76 / Jacob

Beantwoorden
Citeren

Vind het niet zo nodig om alle 60/40 situaties bij bad beats neer te zeggen, beetje raar namelijk.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Is ook niet nodig maar ik vond het voor mezelf wel even van belang dus, omdat ik bijna zowat elke coinflip verloor deze weken :(

Maargoed we zien ut wel verder! nu nog ff uurtje donne :D

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Nou m'n badbeatperiode is nog niet aan z'n einde gekomen maargoed,

@ Jacob;

Het scheelt zeker wel & ja je moet wel multitablen eh anders is het helemaal nix dusja ik speel ik 6 tabled. Zodra ik tijd heb probeer ik te spelen :D.

Resultaat was positief :D;

10 gespeeld ,, 70%

BR; $80!

Beantwoorden
Citeren
Herseel
Oldschool Grinder

Vanmiddag paar keer bij jou aan tafel gezeten. Het is wel es fijn om bij iemand aan tafel te zitten die weet waarmee hij bezig is :D

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Aha oke dan wat is je nick @ stars dan :D ,, dan heb je m'n mooie suckouts ook gezien cker ;) wat een drama op die 1$ dons eh :D

Beantwoorden
Citeren
Herseel
Oldschool Grinder

herseel :). Ik heb je jj>kj gezien en hoe je als bigstack 2 shortstacks onder druk zette wat voor mij als midstack (die helaas links van je zat...) goed uitkwam :) en je er uiteindelijke eentje uitkieperde met Ax>Kx

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Ahahaha oke dan :D Heb jij geluk ;) Ahahaha nee maar het is een kwestie van druk zetten en stealen bij die 1$ dons. Vaak zit je tegen allemaal mindere spelers die dus ook met veel mindere handen all in gaan, maar ja daarom krijg je ook vaak van die zure beats ;)

Maar suc6 man en ik zie je wel op de tafels

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Vandaag weer 2 redelijke sessies gedaan.

1e Sessie ging weer als van ouds.

2e ging heel wat minder (meer badbeats & dit x ook weer ECHTE)

Maarja tis niet anders eh :(

Resultaat;

18 gespeeld ,, 77%
18 gespeeld ,, 44%

BR;$84 (had makkelijker over de 90$ kunnen zijn vandaag :(

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Gisterenn8 met m'n zatte hoofd nog wat gespeeld :(.

Vandaag nog 12 dons gedaan;

12 gespeeld ,, 58%

Dit was het weer voor vandaag, Volgende week er vol tegen aan ff de 100$ bereiken :D!

BR; $84

Beantwoorden
Citeren