Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Welkom bij de overige strategen die wel een bad beat dagje, week of maand om de oren hebben gehad.
Ik ben al 2 keer me BR kwijtgeraakt.. Beuy, het gebeurt gewoon..Daar kan je niks aan doen.
Je voelt je zwaar kut, dumpt alle software van je pc..enz. enz.
Echter als je een dag of 2 verder bent, kriebeltt het weer en dan denk je bij jezelf, damn had ik laatste paar dollars er maar niet doorheen gedrukt..
of welke fout je dan ook maakt, door bijvoorbeeld boven je BR te spelen.
Loopt het een keer niet lekker? Speel een freeroll, dat komt minder hard aan als je een bad beat krijgt. Voel je jezelf weer wat okidoki, ga dan eerst een goedkoop tafeltje doen, en dan weer je normale ritme oppakken. Dit werkte bij mij iig wel.
Gister speelde ik een SnG van 9 man, heb de vette chiplead met 7500 cips, krijg ik AA in me handen.. dus ik doe een normale raise. Wordt ik allin geraised. Dus ik call die gast. Heeft ie A8o in z'n handen. Dus ik denk jippie, vallen er vervolgens 4 schoppes achter elkaar, de river deed er niet meer toe.. gelijk daarachteraan, druk ik met 66 tegen de Shortstacker, die me hand called met 55, 5 op de turn. Ben ik ineens de ShortStack. het gebeurt gewoon.
Maar buiten je BR spelen is funest.. NOOIT DOEN!
Scheld lekker van je af in je BLOG prima, lekker stoom afblazen..beetje freerolls doen helpt echt!
groet en succes Jacob
Oorspronkelijk gepost door timkroes
+1000000
Inderdaad! Iedereen heeft wel zo'n daggie.
Je moet gewoon lagere limieten grinden klaar. Als je met scared money speelt, en je denkt dat je die limit aankan en je krijgt een bad beat om je oren tilt je veel sneller!
Wat ook helpt tegen tilt: Multitablen, gooi 9 DoN's tegelijk erin en je merkt zon beat niet eens. Speel ABC poker en grind je terug naar de $100,-
Zo ben ik ook begonnen en met een lousy ROI van 5-6% duurde het slechts een week voordat ik op de $5 DoN's begon.
En echt, freerollen na een tilt is zooooooo relaxed, gewoon even all-in drukken met 8-4o en een beat maken, krijg je echt wel een smile op je gezicht:D:D:D
Wat ik ook altijd doe met een lichte tiltgevoel ( tilten zelf doe ik niet meer )
Is gewoon forum doorhannessen en video's kijken en lekker schelden tegen me broer.
Ik heb zelf ook doelen enzo, moet je me blogje maar ff checken, daar staat alles in.
+10000.00000.00000
Ahahaha nee ik ben het met jullie allebei eens dusja heb ik net 14 1$ dons gedaan en jawel 50% ahahahaha dusja tog nog de rake verloren maarja de badbeats hielden niet op, AA vs KK // KK vs QQ // AK vs A8 // & nog een paar maar die weet ik niet meer (A).
Keb de 2e sessie 6 tafels tegelijk gedaan & dat helpt idd want krijg je een badbeat geef jr idd minder om Zoizo al omdat het 1$ is en ten 2e heb je daar geen eens tijd voor om je kwaad te maken omdat er dan alweer 6 andere handen klaarstaan. Ik blijf gewoon 6 tabled op de 1$ dons grinden tot de 150$ :D.
Bedankt jongens, & ik hou jullie op de hoogte!
@ Tim,
Ik volg je blogje al een geruime tijd dan zal ik er wel overheen gelezen hebben man (A), maar ik heb het idd gezien & zijn cker wel mooie doelstellingen ja. 800$ is niet nix
kwens jr veel suc6 mee iig!
BR; $75
Doelstelling;
Ik wil hier dus het dubbele van gaan maken (in GROENE CIJFERS) in laten we zeggen eind Januari!
beuybeuy