Ga naar het forum
beuybeuy "Back on S...

Meldingen
Alles wissen

beuybeuy "Back on SH tables"

1,556 Berichten
90 Gebruikers
0 Reacties
31.1 K Weergaven
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Mede pokerstrategen,

Ik heb zoals jullie zien 2 dagen niet gepost omdat ik ook 2 dagen niet gespeeld heb.

Ik ga nu weer beginnen en probeer einde van deze weekeen bankroll van $100+ te halen. & dan voor de 2e x de 5$ dons proberen aan te stampen!

Ik ga nu beginnen :D!

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Succes;)

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Thanx man!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

tzit ineens allemaal tegen :(

De ene cooler na de andere ,, Button krijg ik AK ik push de sb en hij callt en laat KK zien en nog geen 5 min later bijna zelfde situatie alleen heb ik AJd en dit x laat bb KK zien :|

Denk dat ik zo maar is ga eten elke x of de 1e 6 gaan mis of de laatste 6 (Trekt't altijd weer naar Break even toe :()

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

ARGGGGGGGGG!!!!

Resultaat laatste 6 allemaaal verloren :| SICK SICK SICK al1 maar beats and ellende, kstond gewoon 9/3 en nu GVD 9/9 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat een drama hoe kan dat nou gebeuren elke x heb ik wel iets :(

Ik ga na het eten verder EN HOPELIJK MET EEN BTR RESULTAAT!

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Jep man, sucks hard.

Same here, ik stop nu met de dons, en heb 1 SNG'tje geopend. Om weer even alles te laten bedaren.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zelfs bij de laatste had ik 3K eh met nog 7 man en die verlies ik ook nog :| WTF man keb GVD 9/9 Tering man zelfs -$ :| nu is het echt niet leuk meer kstond bijna 90$ gewoon het liep zo goed en dan m'n laatste 6 tables alles verlore :|

De hele focking middag voor nix gespeeld terwijl het er zo goed uitzag, kbaal dr echt hard van!

Beantwoorden
Citeren

Weet je wat helpt???

Niet spelen met $$$$ als doel. Speel om jezelf te verbeteren en om in de toekomst betere beslissingen te maken.

In dat geval zit het nu alleen even tegen, heb je vanmiddag een hopp geleerd ipv voor niets gespeeld, en als je kritisch bent op je eigen spel misschien ook wel dingen fout gedaan die je kunt verbeteren in de toekomst.

Kijk. zie het zo: Als je die 100$ grens haalt met matig spel ga je straks die limieten hoger niet beaten. Als je echter leert om goed te spelen zal de grens van 100$ en de grenzen daarboven vanzelf volgen.

Denk dus in kunde en in plezier ipv $$$$. Dit is namelijk ECHT een grote leak. Geen afkraakpraatje dit, maar ik probeer te helpen.....

Succes vanavond!!!

Ciao, Calimero

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Calimero,

Je hebt ook wel gelijk dat weet ik zelf ook, maar elke x als het net even goed gaat krijg ik in 1 x weer een hele sessie badbeats :( dusja op den duur ben ik dat beu en krijg je zulke onzinnige posts als vanmiddag idd :(

Maar ik ga in het vervolg idd niet aan de $ denken maar aan m'n eigen spel, om het te verbeteren enzo. Zelfs als ik een hele dag m'n Agame speel krijg je op de 1$ dons gewoon teveel beats vind ik. Die gasten weten gewoon niet wat ze doen en gaan met alles all in.

En ik weet ook wel dat het op de lange termijn winstgevend is AA vs 78o FISH!

Maarja het probleem is gewoon dat't bij de 1$ dons gewoon niet opschiet en krijg jr dan een paar dan sta je gelijk weer trug bij af snapje..?

Maar ik ga je raad iig opvolgen, ik ga nu beginne tot 22.00 22.30 ongeveer & ga m'n spel is even bekijken!

Thanx iig man,

Jij ook suc6

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Nou hier dan het resultaat van de dag;

32 gespeeld ,, 59% gewonnen

Niet echt denderend maarja tog + ;) & ik moet niet meer naar de $$$$ kijken maar naar m'n eigen spel dusja. En kben iig vooruit gegaan tov vanmiddag!

BR; $85

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Ik heb over het hele poker nog is na zitten denken & ben dr uit gekomen dat het tog eigenlijk op de lange termijn winstgevend is zoals ik speel.

Hier en daar een badbeat moet ik helemaal niet erg vinden en al zeker niet m'n gehele computertafel kapot slaan ;) , maar gewoon denken op de lange termijn draai ik winst!

Ik ga dr dan ook vol goeie moed tegenaan vandaag! Keb 4 uur de tijd om te spelen vandaag dus we gaan het zien wat ik ervan maak :D. Einde vd dag post ik hier m'n resultaten weer.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Nou ik denk dat m'n gedenk ;) wel positief uitgepakt heeft :D. Ik ben de 100$ Grens gepasseerd!!!

Vandaag ben ik begonnen met het mixen van 1$ & 5$ dons en dit is me goed bevallen;

Eerst begon ik met 6 1$ dons waarvan ik er 5 won. Zo'n begin heb ik weken niet gehad dus ik d8 miss gaat't weer als vanouds. Sessie daarna ben ik dus overgegaan op 4x 1$'s en 2x 5$'s. En dat 3x zo'n sessie!
Dit blijf ik zo doen tot ik 150 a 200$ heb dan ga ik pas volledig over op 6-tabled 5$ dons (ivm BRM)!

:D

Resultaat;

1$ dons;

18 gespeeld ,, 61%

5$ dons;

6 gespeeld ,, 100% ;)

BR; $116

Ik ben er nu ff mee genokt zometeen gaan werken dusja vandaar :D ,, kben iig al Dik tevree met m'n "prestatie" van vandaag na WEKEN!!!!

Greetz...

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Nice beuybeuy!

Keep it this way!!

Beantwoorden
Citeren
superjunk
PokerStrategist

Lekker Lekker :D
succes

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Thanx mannen,

Ik ga dr nu vanmiddag weer ff tegenaan ;)

Einde vd dag resultaat :D

Beantwoorden
Citeren

Hey Beuybeuy,

Ten eerste vind ik de topicname van je blog helemaal te gek. Serious BRM, go you! ;)
Ik las eerder in je thread dat je een doelstelling hebt om de 150$ te passeren. Pas hier wel mee op, het is kan namelijk best averechts werken wanneer je doelstellingen hebt die zo geldgericht zijn. Hier ben ik zelf ook vaak de fout mee in gegaan en daar een aantal keer hard mee onderuit gegaan.

Het is vaak beter om doelstellingen te hebben die echt gericht zijn op het verbeteren van je spel. Je zult daardoor beter spelen en het geld komt dan vanzelf. Deze doelen zijn ook beter meetbaar en heel tastbaar. Je zou er bijvoorbeeld aan kunnen denken om bepaalde leaks in je spel te ontdekken en deze door het volgen van coachings of het lezen van artikelen weg te werken. In combinatie met het laten beoordelen van handen is dit de allerbeste manier om je spel zo snel mogelijk op een hoger niveau te brengen.

Misschien heb je hem al eens gelezen, maar voor het stellen van doelen kan ik je echt de inzending van Marple08 aanraden in het pokerlab. Het artikel heet Doelen stellen in poker.

Hou ons op de hoogte en veel succes!

Groeten,
Leo

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

@ Leo,

Ja dat klopt idd, Calimero heeft aleens een soort van zelfde post gedaan & vanaf daar ben ik me ook meer op m'n spel gaan richten ipv de $. Het artikel had ik nog niet gelezen (nu wel :D) en vind't wel een interessant artikel. Ik ga me daar ook een beetje toe zetten betere doelen te stellen.

Allereerst wil ik gewoon een lekker roll opbouwe zonder te gaan tilten of te hoge limits te gaan spelen (als voorheen) ;) . Hier ben ik nu mee bezig met de Dons ,, heb net de overstap gemaakt van 1$ naar 5$ en speel zoals je miss gelezen heb nu 6-tabled en 4 daarvan 1$ en overige 2 5$ dit probeer ik tot ik ong rond de 200$ zit, dan ga ik pas 6-tabled 5$.

Vanaf daar ga ik ook m'n doelen opnieuw stellen!

Bedankt voor je post :D

p.s;

dat Serious BRM komt vooral omdat ik voorheen me daar totaal niet aan hield en het elke x mis ging :(. Dit wil ik niet nog een x dusja :D

Beantwoorden
Citeren

Heel goed beuy, dat ziet er inderdaad solide uit en komt vast helemaal goed.

Laat je regelmatig ff weten hoe het gaat? Dan beloof ik dat ik je blog wat beter in de gaten kom houden ;)

Groeten,
Leo

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Oke dan,

Thanx iig man & ik ga dat zeker doen, ik probeer zo veel mogelijk te spelen wanneer ik tijd heb dusja :D.

En elke x als ik gespeeld heb post ik einde van m'n pokerdag m'n sessieresultaten. Momenteel ben ik nu aan m'n 4e sessie van 6-tabled bezig :D. Dus einde vd dag post ik m'n resultaten!

Je gaat ervan horen & ik vind't wel cool dat je me in de gaten houd (A)!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

De 1e 3 6-tabled sessies verliepen redelijk goed maar de 4e kreeg ik ff m'n badbeatweken beats trug (AA vs 24 & AK vs AJ allebei op de 5$ tafels natuurlijk :( ahahaha maarja tkeeert wel weer een x om).

Dus nu de 4e sessie gestart als dit negatief wordt dan stop ik ermee voor vandaag.

Beantwoorden
Citeren