Net ff mede strateeg HU verslagen.
+- 200 games.
73,33 profit.
Wrijf het er maar in!
Duurde 3 handen die HU, luckbox!
Ik had jou anders wel op de bubble eruit gekickt, maar dat zeg je er niet bij natuurlijk..
Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
Wrijf het er maar in!
Duurde 3 handen die HU, luckbox!![]()
Ik had jou anders wel op de bubble eruit gekickt, maar dat zeg je er niet bij natuurlijk..
Haha ja dat zag ik, dat je me eruit knikte, vandaar dat ik zo blij ben met deze. Maar dat doet me niet zoveel. Gebeurd me zovaak dus merk het amper, omdat de tafel binnen 2 seconden word verwijderd door Table Ninja
Updateje, Beetje down gegaan. Wil niet echt lukken. Krijgt de raarste beats weer. Plezier ook beetje weg, dus hoop er snel een eind aan te breien. Table Ninja verwijderde de beaten tables altijd na 5 seconden. Dit maar verandererd naar 1 seconden. Beter voor mijn mindset.
Vanavond even weg van de laptop en ff shoppen!
315 games
$67,51
Weer lekker resultaat! Goeie sessie gehad. Weinig last van ook maar iets tilten. Wil normaal nog wel eens vloek door het huis schreeuwen.
367 games.
93,99 winst
108 itm.
waaauw!
10 games gespeeld tijdens het kijken van topchef. Beviel me goed.
1x 1ste
2x 2de
1x 3de
gogogogo
377 games
$109.90 winst
412 games.
$100,18 profit.
Sessie van vanmiddag ging wat minder, volgens mij 1ste 20tafels geen enkele cash behaald, maar gwoon doorgegaan en nog wat kunnen goedmaken op de laatste 20 tafels.
Morgen wil ik de challenge afmaken, zodat ik er gelijk een mtt avondje achteraan kan knappen!
Uploaded with ImageShack.us
139/27.80 x 100% = 500 games.
117,98 profit
117,98 / 750 x 100 = 15,73 ROI
Ben dik tevreden. Volume is me niks tegenvallen. Blij dat ik het in 1 week gehaald heb. Heb het ook wel gehad. Heb nu wel een mooie roll om de 3.50 te gaan shotten.
Succes allemaal.
thanks
1ste sessie van 16 tafels op de 3.50 met een winst van 70 dollar afgesloten
Ben begonnen met het spelen van 20x Step A.
Als ik straks bv 3x D heb. Kan ik dan nog iets anders doen met mijn StepD ticket? of moet ik door blijven spelen?
Hopelijk weet iemand hier iets meer over?