109 prog KO ?
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
grats, wie is je backer?
Ja maatje van me uit america die nu in canada woont bizb4game ook altijd leuk als je van je backer veel kan leren
En wolfske de progressive knock out bedoel ik #894306793.
ah de scoop. Nog best wel sick hoge BI
Wel grappig dat je wilt upmoven voor variance en dan die speelt
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Feit dat je post dat die micro's niks is en je dan maar hoger gaat spelen zegt al genoeg. Suc6 ermee
Ik denk dat ik uberhaupt in micro mtt al redelijk wat resultaten heb laten zien.
Als je ipv dat zegt al genoeg gewoon zegt dat je me een dikke vis vind komt het ook wat makelijker over.
@ wolfske
Vind de bi wel meevallen verwacht wel veel vis omdat het scoop is hoop gewoon lekkere hotrun te hebben ♠_evil:
Weet iemand toevallig of als ik mij niet via pokerstrategy heb ingeschreven op start ik nog steeds mijn account gelinkt kan krijgen ?
nope dat kan helaas niet .. dan moet stars rake afstaan aan strategy en dat willen ze obv niet doen
Oorspronkelijk gepost door Wolfske
nope dat kan helaas niet .. dan moet stars rake afstaan aan strategy en dat willen ze obv niet doen
Inderdaad. Dus als je SP wilt verdienen kun je bij een andere partnerroom een nieuw account aanmaken.
Veel succes met de SCOOP events dat je gaat spelen.
Misschien dat ik event 8 low ga spelen. Dat is het enige toernooi dat ik zonder satalites te spelen kan spelen zonder een flink van mijn bankroll te riskeren.
awh
kan je toch beter vandaag die prog ko van 11$ doen en wat speel je normaal dan ?
Ik speel voornamelijk $7 non-turbo Fifty50's.
Event 3 low had ik ook kunnen spelen. Al begon het toernooi vrij laat.
Hoe was jouw start bij de SCOOP?
beetje aan de verkeerde kant van de variance.
Dit handje iets te groot op flop gebet voor mijn gevoel had beter 44 - 47 %.
http://www.boomplayer.com/poker-hands/Boom/8793206_C07507155B
En deze gewoon de standaard holden daar doen wij niet aan.
http://www.boomplayer.com/poker-hands/Boom/8799748_CE1C38344D
Achja eerste dagje dus niet zo lekker heb nog 2 weken om ft bij elkaar te vissen zeg ik dan maar
Hand 1 vind ik wel goed dat je meer dan een halve pot bet tegen 2 tegenstanders. Verder pech dat hij zijn straat op turn hit. 2de hand is jammer dat je de flip verliest.
Zou leuk zijn als je een finale tafel weet te halen, maar dat zal de tijd leren. Succes ermee.
Ik runde gister wel beter min cash na 7 uur in die 5 r :P.
En ging beneden sigaretje roken in de pauze in die 7R sta 27ste met 57k stack kom ik in de lift vast ze zitten
Dan zie je maar weer hoe ongezond roken is
Had je nog een stack over op het moment dat de lift het weer deed of niet?
Beetje matig heb gister die 215 spko gedaan 1ko
bust net na late reg.
Vanavond de 7,5 en 82 ante up.
Op het moment in ronde 3 van de 27 plo hu.
Allemaal plo visjes
http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/8868791_1A890EE583
Nee ging beetje klote daarna nog wel gecashd in de 11R en nog badugi pl hypertje gewonnen
Vandaag ook maar de shootout geskipped had niet zoveel zin in nu de zoom maar even hotrunnen zeg ik