Ik speel de laatste tijd alleen nog maar DoN's op PokerStars bijna, sinds ik de Take 2 zo goed mogelijk voltooid heb op Full Tilt. Wil vandaag even een leveltje hoger gaan proberen. Ik speel wel de normale, want in turbo's laat het geluk mij echt in de steek ofzo.
Hier een grafiek van de 8 turbo's en alle normale die ik de afgelopen tijd heb gespeeld:

Van die 8 turbo's heb ik er maar 2 kunnen winnen, 1 keer als 9e eruit en voor de rest elke keer op de bubble.
En van de 152 gespeelde normale heb ik er maar 51 verloren tot nu toe, dus dat moet goed genoeg wezen lijkt mij.
Hier nog wat reports uit Holdem Manager:

Ik ga nu even een $10.8 proberen die heb ik een tijd terug al wel 1 keer gepseeld en weten te winnen samen met een $21.6 DoN.
Ohwja vandaag dus volgens mij voor het eerst 9 van de 10 weten te winnen. 10 uit 10 winnen is nog nooit gelukt, dat levert de hoogst mogelijke winst van $46 op. M'n roi is met 10 en 2 multi tafelen wel het hoogst, maar ik heb daar nog niet echt een goeie samplesize voor. Ik zou wel meer tafels tegelijk kunnen spelen als ik een snellere pc heb, misschien binnenkort even nieuwe moederbord kopen + processor.