Ga naar het forum
Het zal mijn spelle...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het zal mijn spelletje niet zijn..

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
397 Weergaven

De afgelopen week op pokerstars gespeeld met dat prijzengeld van de donkament.
Op advies van EPR begonnen met DoN's, eerste keer ging goed, daarna 6 keer achter elkaar op de bubble eruit! :(
Toch maar m'n aandacht verlegd naar de cashtafels, vandaag ging het mis..
66 op de big blind;
flop 3 :club: 6 :diamond: A :spade: ik bet halve stack($3.00) iedereen op één na fold, ik wordt geraised.
ik reraise all in en hij called gelijk!
En ofcourse... ik loop tegen een set A's op.
What can u do , what can u say?
:f_mad:
BR op stars terug naar $0.40...
fok fokkerdie fok fok fok!!!
zo dat was mijn zaterdagochtendfrustratie.
Amen :evil:

het zal mijn spelletje niet zijn....

11 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Idd domme pech, maar zat je met je hele BR aan tafel dan?

Dat hoort ook bij BRM ga nooit met je hele stack aan tafel zitten zodat je hem ook nooit helemaal kunt verliezen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Dat hoort ook bij BRM ga nooit met je hele stack aan tafel zitten zodat je hem ook nooit helemaal kunt verliezen.

Niet m'n hele BR ..op $0.40 na :rolleyes:

Oorspronkelijk gepost door aikikai

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? :D

He maar even zonder dollen, jij bent toch al 2 x ver ITM geëindigd met de community events. Zijn bv. die 45 man SNG's dan niks voor jou. Die zijn heel easy en een beetje dat concept.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? :D

He maar even zonder dollen, jij bent toch al 2 x ver ITM geëindigd met de community events. Zijn bv. die 45 man SNG's dan niks voor jou. Die zijn heel easy en een beetje dat concept.

Lijkt me leuk ja. is er iemand die $10 met me wil uitwisselen? Storten op mijn accountje in Pokerstars, stort ik het op Full tilt terug.
:f_confused:

Bankrollmanagement blijkt nog ver te zoeken. Zonder BRM is de kans erg groot dat je broke gaat. Zelfs al speel je nog zo goed als een pro, dan nog kan een beetje pech ineens het einde zijn. Je moet een buffer hebben, wat je bereikt met BRM.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Bankrollmanagement blijkt nog ver te zoeken. Zonder BRM is de kans erg groot dat je broke gaat. Zelfs al speel je nog zo goed als een pro, dan nog kan een beetje pech ineens het einde zijn. Je moet een buffer hebben, wat je bereikt met BRM.

Dat blijkt ja.

Mstlc
Oldschool Grinder

Ik krijg een zwaar deja vu gevoel bij het lezen van dit topic...

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan weet je ook precies wat je nog een keer moet zeggen en dat weet aik blijbaar nog steeds niet _evil:.

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Dat blijkt ja.

Tja, ik geloof dat dit voorval eerder heeft plaatsgevonden, en dat je ook al enige opmerkingen kreeg over BRM. Maar als je je er toch niet aan wilt of kunt houden, dan hoop ik maar dat je veel lucky streaks krijgt, anders kan het snel over zijn met je pokercarriere... :f_mad:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Allen dank voor jullie reactie.
Ik ga m'n best doen op het Brm, ook dit heb ik al eerder gezegd, maar ik wil er toch mee door!
ik beperk me, voor nu, tot Full tilt; microstakes i.v.m. de take 2 promotie. en dat heeft , met BRM volgens het boekje, tot nu toe $15 profijt opgeleverd in de afgelopen (bijna) maand.
Als ik dit nou weer verkloot, verdwijn ik van het pokerplatform, ik wil jullie niet langer vervelen met mijn gestumper.

12disciples
PokerStrategist

Ik ben zelf er even uitgegaan om me te verdiepen in 6-handed SNG's. Je kunt artikelen vinden als je de combinatie 6handed sit and go / strategy intikt in google.
Hierna ben ik naar Poker770 gegaan, waar je bij het openen van een real-money account $7,70 gratis krijgt om mee te spelen (de $7,70 kunt je echter niet uitcashen, maar gebruiken om een BR op te bouwen). Als je dan in de beginners sectie gaat zitten (hier mag je 3 maanden in spelen voor je naar de reguliere spellen moet), zul je merken dat je met het geduld en de tactiek uit bovenstaande artikelen snel een BR kunt opbouwen (ik ben afgelopen week van deze $7,70 naar $20,00 gegaan, terwijl ik slechts 2 SNG's per avond speel gemiddeld, zo fishy is die beginners sectie).

Het is zomaar een idee.