Omdat ik vanavond eindelijk op een hogere buy-in ga spelen ga ik ook maar een blogje bijhouden. Onder andere om er zelf wat van te leren en om mijn prestaties bij te houden.
Voor de mensen die het interessant vinden zal ik me even voorstellen, ik ben Harm Weerts, 20 jaar, afkomstig uit het zonnige zuiden ( Siebengewald, Limburg ). Op het moment studeer ik mechatronica in Venlo maar ik hoop over een half jaar afgestudeerd te zijn.
Met poker ben ik begonnen met vrienden, eerst met playmoney waar ik niks van bakte tot ik 3 Maanden geleden pokerstrategy ontdekte. Met het ontvangen startkapitaal heb ik eerst de STT SnG's geprobeerd maar zonder succes (waarschijnlijk slecht postflop spel), daarna ben ik me gaan richten op de 0.25$ 90 man MTT. Tussendoor heb ik met wat BSS ook mijn postflopspel wat verbeterd waardoor ik nu door de 0.25$ toernooien heen fiets met 9 tegelijk, ook NL2 FR beat ik volgensmij.
Op dit moment heb ik een roll van 120$ wat 60 buy-ins betekend voor de 2$ variant van deze MTT, ik heb nu al zin in vanavond.
, Q
, 7
, K