Ga naar het forum
Briathos: staked & ...

Meldingen
Alles wissen

Briathos: staked & crushing the 180's

30 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
711 Weergaven
Briathos
PokerStrategist

He strategen,

De laatste tijd loopt het poker niet meer zoals het geweest was. Ik heb vele malen zitten twijfelen over hoe ik verder wou en of ik überhaupt wel verder wou. Een ding is zeker Poker ga ik niet zo snel opgeven. Ik heb echter wel een extra motivatie nodig om de juiste 'energie' te halen. Deze heb ik toevallig gevonden in vele gesprekken met Arjon.

Wie ben ik
Ik ben Marc van Rijswijk en al een aardig tijd lid van PS. Ik heb mijzelf via Blogs eerder voorgesteld, en sommige zullen mij kennen van het Community event in Venlo. Op dit onderwerp ga ik dus niet verder in.

Waarom de staking
De grootste leak waar ik dit moment mee vecht is mijn motivatie om te door te zetten. Je kan mij een van die types noemen die na een hele dag slecht runnen niet lekker in zijn vel zit. Waardoor de motivatie dus weggaat om door te spelen. Maar in tegenstelling tot sommige andere spelers durf ik wel toe te geven dat ik mijzelf vaak laat beïnvloeden door bad beats. Ik krijg dan vaak de ingeving call gewoon het is toch maar 2.50. Wanneer ik met geld van een andere speel is het echter 2.50 van een ander. Iets wat dan ook totaal niet in mij zit is met het geld van andere 'gokken'. Een staking zal ervoor zorgen dat deze gedachten niet in mij opkomen en dat ik twee keer nadenk voordat ik een beslissing neem

Wat/Waar/Hoe..
Ik wil graag doorgaan met het spelen van de $2.50 180 mans toernooien. Er wordt een bedrag gestacked om 200 games te kunnen spelen. We houden dus een ruim BRM aan van $500. Er zal gespeeld worden op de site Pokerstars onder de naam Marc2511.

Aangezien ik tot 27 Januari op stage zit zal ik tot deze tijd niet regelmatig kunnen spelen. Een einddatum is dan nu ook nog niet te zeggen.

De Uitbetaling zal volgen op het moment dat wij willen stoppen met de staking. De winst verdeling zal 50/50 zijn waar bij verlies alles naar de staker gaat.

Overige informatie:
Hier wil ik graag nog wat regels doornemen:
- Er is geen X aantal games afgesproken. De Staking stopt waarneer wij beide tevreden zijn.
- Wanneer her proces niet flexibel verloopt(teveel verlies door slecht spel) zal de staking gestopt kunnen worden door Arjon.

Greetz,
Briathos

Beantwoorden
Citeren
29 reacties
Arjon
Oldschool Grinder

Erg veel gl gewenst obv ;)

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Erg veel gl gewenst obv ;)

Mijn dank is groot :)

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Succes en hopen dat je weer wat beter runt tijdens de staking!

Beantwoorden
Citeren

Veel succes ermee! :D

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
Succes en hopen dat je weer wat beter runt tijdens de staking!

Oorspronkelijk gespost door 6MaxGrinder
Veel succes ermee! :D

Thanks both:)

Vanavond even HEM2 installeren en mijn eerste sessie spelen!
Ik zal ook de gold status krijgen via HEM2 dus dan kan ik meteen de videoserie bekijken van Bart.

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Kleine update:
Ik heb een stuk over 30 games gespeeld en -$50.

Ben helaas al 1x gebubbled en 2x 22e geworden. Maar iig wel al vaak dicht bij TM!

Momenteel kan ik niet echt veel spelen omdat ik druk ben met stage. En de december maand is buiten dat al erg druk. Na 14 december kan ik 'S avonds wel weer veel grinden dus dan ga ik werkelijk van start :)

OUT

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Update:
Sta momenteel -$65. Heb tot nu toe heel weinig games gespeeld omdat het er gewoon niet inzit i.v.m. stage drukke december maand.
Gister 6 games gespeeld waarvan 1x 10e en 1x 14e JAMMMORRR.

Maar mijn gold status zou deze snel binnen moeten komen en mijn stage is vanaf nu een stuk minder druk. Dus het is bijna tijd om volop te grinden!

OUT

Beantwoorden
Citeren

GOOD LUCK :D

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Linkspoten
GOOD LUCK :D

Thanks! Vanavond heb ik eindelijk een avondje rust. Dus zal flink wat uurtjes gaan grinden!

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

_cool:

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

_cool:

Ben jij er vanavond ook? Moet natuurlijk wel op iemand kunnen whinen:D. Misschien wat kleine MTT's erbij spelen?

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Nog niet zeker, maar als ik er wel ben dan zeker. :)

Ok lekker lopende zin was dat weer..

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Nog niet zeker, maar als ik er wel ben dan zeker. :)

Ok lekker lopende zin was dat weer..

Hmm ke we kijken nog wel even dan!

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Zijn er hier mensen die eigenlijk via de tv spelen?
Ik heb zelf een 42 Inch en kan dan vanaf de bank spelen wat me opzich wel redelijk chill lijkt. De tafels zijn dan groot en je kan lekker achteruit zitten en spelen. Alleen misschien dat je dan weer sneller vermoeid raakt... Wat zijn jullie meningen hierover!?

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Dit wou ik ook een x testen met de beamer :D

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Heb ik al getest op mijn 42inch tv.
Het is wel chill maar vind het precies makkelijker om me te concentreren op een kleiner scherm. Te relaxed pokeren is een beetje -ev denk ik voor mij iig.

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Heb ik al getest op mijn 42inch tv.
Het is wel chill maar vind het precies makkelijker om me te concentreren op een kleiner scherm. Te relaxed pokeren is een beetje -ev denk ik voor mij iig.

Daar ben ik dus ook bang voor. Dat je een beetje slaperig wordt omdat je te lekker ligt.. Zal het toch wel snel een keer uitproberen!

Oorspronkelijk gepost door Likeit27
Dit wou ik ook een x testen met de beamer :D

Met de beamer lijkt me ook wel relaxed maar dan kom je denk ik wel op zelfde probleem uit. is de bank slaapverwekkend of niet :P

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

De Gold status is binnen! Ik heb meteen deel 1-3 van de 180-mans serie van DonBartos gekeken. Ik denk dat dit mijn spel wel zeer gaat verbeteren.

Verder had ik graag mijn onetime willen gebruiken voor de SM10million. Maar ik heb er niet meer aan gedacht en heb mezelf geblokt voor MTT's boven 4$ helaas!

Nu nog even een sessie spelen!

Beantwoorden
Citeren
Briathos Topicstarter
Briathos
PokerStrategist

Update:
Echt lekker loopt het nog niet ik heb ~60 games gespeeld en sta -$125.. Ik blijf echt maar busten, net voor de bubble. Ik ga vanmiddag even de vidserie van DonBartos afkijken om zo hopelijk mijn leaks te vinden die ik rond de bubble heb. Zal na woensdag ook even al mijn games reviewen tot nu toe.

OUT

Beantwoorden
Citeren