Ik volg je
Hey, na jouw post in mijn blog hier maar even een kijkje gaan nemen
Die 180 man's zijn erg variance gevoelig , dus maak je maar niet druk.
Gewoon aan je game blijven werken
Succes!
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
Hey, na jouw post in mijn blog hier maar even een kijkje gaan nemenDie 180 man's zijn erg variance gevoelig , dus maak je maar niet druk.
![]()
Succes!
ja idd.. maar het loopt echt voor geen meter net 2e FT in 100 games. Bust ik met 1010 tegen a3. Eindelijk weer een FT en dan weer zo eruit gaan is gewoon irritant. Maarja it's all a part of the game!
Blijf mijn best doen:) gaat het bij jou ook goed nog!?
Oorspronkelijk gepost door Briathos
Hey, na jouw post in mijn blog hier maar even een kijkje gaan nemenDie 180 man's zijn erg variance gevoelig , dus maak je maar niet druk.
![]()
Succes!
ja idd.. maar het loopt echt voor geen meter net 2e FT in 100 games. Bust ik met 1010 tegen a3. Eindelijk weer een FT en dan weer zo eruit gaan is gewoon irritant. Maarja it's all a part of the game!
Ja gaat lekker
Stapje voor stapje kom ik hogerop
vandaag $0,50 gepakt bij de dagelijkse freeroll
Oorspronkelijk gepost door Briathos
![]()
Succes!
Ja gaat lekker
Stapje voor stapje kom ik hogerop
vandaag $0,50 gepakt bij de dagelijkse freeroll
![]()
Nice! Zeer leuke challenge om het zo helemaal uit te bouwen! Nogmaals gl!
Okey peepz,
Ik zit te twijfelen om van de 180 man's over te stappen naar de 18 man's. Ik bust gewoon constant op de bubble en mijn graph daalt als een malle.
Ik zou graag van jullie willen weten waarom ik door zou moeten gaan met de 180 man's of over zou moeten stappen naar de 18 man's!
SHOOT!
Ik zou gewoon doorgaan hoor
Je hebt nog een te kleine sample gemaakt om er echt iets van te zeggen
Analyseer je spel rond de bubble als je denkt dat daar het probleem ligt.
Kan je niet tegen de swings op de 180's (wat ik best kan begrijpen). Dan zou ik idd gaan kijken naar een minder variance gevoelige variant
Ik zou gewoon doorgaan hoorJe hebt nog een te kleine sample gemaakt om er echt iets van te zeggen
![]()
Analyseer je spel rond de bubble als je denkt dat daar het probleem ligt.
Kan je niet tegen de swings op de 180's (wat ik best kan begrijpen). Dan zou ik idd gaan kijken naar een minder variance gevoelige variant
![]()
Ja dat is ook weer zo.. Maar ik ben gestaked voor $500. En als het zo hard naar beneden gaat ben ik zo klaar wat ik natuurlijk niet wil. Maar misschien moet ik nog wat meer tijd in bubbleplay stoppen en kijken of dit effect heeft. Ik zal er nog eens goed over nadenken!
Update
Het gaat nog helemaal niet lekker.. Sta -$270.. blijf busten voor ITM. Ook eenmaal diep gekomen in $2.20 MTT 21/4700.. Weer die 21e plek haha.. Ik stop er heel even mee en ga na het nieuwe jaar weer verder.
Verder ga ik vandaag naar Breda met Arjon, Bart(killbz) en Arjan (RJN024). Beetje drinken, eten en pokeren in HC afc..
Iedereen een fijne jaarwisseling alvast en dat we maar veel mogen shippen in 2012.
OUT