Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Dan kloppen de uren toch niet he![]()
oeps moet zelf gaan slapen denk
![]()
haha volgens mij klopt het zo wel:coolface:.
Ik ga vanavond $500 uitbetalen en laat er $250 op staan.
Hiermee ga ik de $2.50 grinden tot ik de $800 hit. Rond de $650 ga ik ook shotjes wagen op de $8.
Ik denk dat 100BI genoeg is aangezien het niveau op de 180-man turbos.
Wat denken jullie hier van?
Oorspronkelijk gepost door SlaxX
Ik denk dat dat een zeer goed plan is. GOGOGO![]()
haha zal vanavond eens wat games gaan spelen! Moet ook even zorgen dat Pokerstars weer gaat werken op mijn vaste pc! Gezeik met virus scanner ofzo
Oorspronkelijk gepost door Briathos
Ik denk dat 100BI genoeg is aangezien het niveau op de 180-man turbos.Wat denken jullie hier van?
Ik denk dat voor de $2.50's 100BI wel genoeg is, als je niet met al teveel pech start ^^. Maar voor de $8's ben ik zelf liever wat voorzichtiger. Zelfs met het lage niveau op de $2.50's moet je een flink aantal flipjes winnen wil je shippen. Zelfs als je 10 keer 70/30 in je voordeel hebt, 0.7^10 is ook niet zo heel veel meer ^^.
Okey back to business!
Ik heb even afstand genomen van Poker maar ben nu klaar om de draad weer om te pakken! Helaas zal ik mijn goldstatus niet behouden, ik had gehoopt dat ik de HEM2 points deze maand wel zou krijgen!?
Maargoed, ik ga nu(morgenochtend) beginnen met de 180man's $2.50 grind. Ik zal er eerst 100 gaan spelen om te kijken hoe het verloopt.
Things to-do:
- $250 dollar storten
- Laten blokkeren op $2.60+ SnG's en alle toernooien
- HEM installeren op laptop
-Is er een mogelijkheid om een database te maken tussen Pc en laptop?
- Kamer refresh, echt zware bende -> slecht voor mindset
Misschien zal er nog een challenge komen wanneer Arjon terug is. Alleen wil hij de $8 spelen.. Dus zal even kijken of ik zin heb om zoveel te storten
Vanavond/Morgen zullen updates volgen!
Oorspronkelijk gepost door Linkspoten
Hoe zit het met de updates ? haha
haha ik heb weinig updates te vermelden. Ben even niet meer echt bezig met Poker. Het lukte me niet om mijn plekje te vinden dus heb me bezig gehouden met andere zaken. Ben ook een tijdje ziek geweest en zat even niet echt lekker in mijn vel.
MAAAR wat heb ik wel gedaan:
- Gestopt met roken ( bijna 2 weken en het verloopt heel goed)
- Zelda Skyward Sword bijna uitgespeeld (beste spel ooit naar mijn mening)
- MW3 gegrind lvl 75 (ook even mee gestopt voor zelda)
- Veel bezig gehouden met stage
- Financieel een en ander geregeld (spaar rekening etc.)
- Op advies van de dokter aangemeld voor cesartherapie
Without gewhine:
De dokter zegt dat ik teveel spanningen op me heb liggen wat zorgt voor stress.
Op 20 jarige leeftijd!?!? Dit heeft ervoor gezorgd dat ik een of andere paniekaanval krijg waardoor ik even out ben..
Dit heb ik dus allemaal op een rijtje nu :). Hopenlijk zal ik de motivatie vinden om poker weer op te nemen. Ik heb ook besloten dat als ik ga spelen ik eenmaal $250 die ik nog krijg op een site zet. Wanneer ik hierop broke ga, ga ik echt stoppen met pokeren.
Ik zal wel weer wat meer actief zijn op het Forum om de lol van poker weer terug te vinden.
Jullie horen nog van me!
Yoo!
Ook een Zelda fan zie ik? Ik heb skyward sword besteld, maar wordt morgen pas geleverd, dus hoe kan jij hem al bijna uitgespeeld hebben?
Speel je via de pc ofzo?
Wel onrustige periode gehad dan man. Naar om te horen dat stress je ook lichamelijk beïnvloed heeft. Wat is cesartherapie, een soort ontspanningstherapie ofzo?
Klasse ook dat je al zo'n tijd gestopt bent met roken, voel je je daar nu ook lekkerder bij of ondervind je er nog steeds problemen van?
Anyhow, talk to ya soon ^^
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Yoo!Ook een Zelda fan zie ik? Ik heb skyward sword besteld, maar wordt morgen pas geleverd, dus hoe kan jij hem al bijna uitgespeeld hebben?
Speel je via de pc ofzo?
Wel onrustige periode gehad dan man. Naar om te horen dat stress je ook lichamelijk beïnvloed heeft. Wat is cesartherapie, een soort ontspanningstherapie ofzo?
Klasse ook dat je al zo'n tijd gestopt bent met roken, voel je je daar nu ook lekkerder bij of ondervind je er nog steeds problemen van?
Anyhow, talk to ya soon ^^
yooo man!
Jazeker beste spel ooit voor mij echt.. Speel hem op de Wii maar heb een vriend die actief is op die nieuwsforums. En heb hem al sinds afgelopen zaterdag was vrijdag leaked ergens! Ssssttt
Inderdaad, cesartherapie wordt gebruikt voor meerdere doeleinden. Zover ik weet krijg ik het voor mijn ademhaling om te kunnen ontspannen +ev I guess?
Ik heb wel echt moeite gehad met het stoppen, nog steeds komt de behoefte met vlagen. Mijn voornemen was om alleen afentoe te roken op feestjes of als ik met vrienden wat drink. Dit heb ik dus gedaan en ik kwam tot de conclusie dat ik dit beter niet kon doen
werd er gewoon misselijk en duizelig van(en dit al na een week). Dus tot nu toe niks meer aangeraakt en de behoefte wordt steeds minder:)
Zullen we binnenkort naar HC gaan? Over 2 weken ga ik sowieso met Brian misschien als je dan kan kunnen we met meer man gaan? Heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en er sindsdien eigenlijk niet meer op gezeten. Zal skype weer installeren en dan spreek ik je snel!
Okey,
Ik zit helemaal op de lekkere weg nu. Gestopt met roken, weer begonnen met fitness. Probeer met goede regelmaat te eten en weer terug te komen op mijn oude niveau.
Morgen avond zal mijn zelfban op pokerstars afgelopen zijn. Ik krijg nog genoeg dollars van iemand om een BR te hebben voor de 180man's $2.50. Morgen zal ik de eerste $100 gestort krijgen en hiermee ga ik een start maken.
Ik zal morgen niet veel tijd hebben tho omdat ik alweer 4 jaar in relatie ben met mijn chick. Dus even een leuk avondje van maken! Zaterdag heb ik wel veel tijd en zal ik beginnen met mijn grindaments..
To-Do:
- Skype installeren(ik mis arjon nu wel een beetje)
- Pokerstars installeren
- HEM2 installeren
- Sigare... Ohnee daarmee was ik gestopt
- Fruitje pakken dan maar
- Grindingz
Updates volgen. OUT
Lol nice update![]()
Welcome back dan maar!
haha voor mij alleen maar positieve dingen voorlopig!
Hoe bevalt zelda!?
Al een klein stukje gevorderd, zit nu bij de vulkanen. Wel echt een vette editie dit!
Er valt in ieder geval op dit moment nog erg veel te ontdekken heb ik het gevoel
Ook leuk dat de battles een stuk realistischer en moeilijk zijn geworden.
Al een klein stukje gevorderd, zit nu bij de vulkanen. Wel echt een vette editie dit!Er valt in ieder geval op dit moment nog erg veel te ontdekken heb ik het gevoel
Ook leuk dat de battles een stuk realistischer en moeilijk zijn geworden.
Ah ke nice, je kan inderdaad echt heeeel veel naast de main story doen!
Betreft poker:
Vanavond zal mijn zelfban afgelopen zijn, echter ga ik eerst uiteten en wat nadrinken met het vrouwtje dus denk dat er vanavond niet veel van komt. Morgen even fitnessen en daarna zal ik gaan beginnen met mijn eerste sessie $2.50. Ik zal ook mezelf bannen op toernooien van $3+(misschien alle) en op de SnG $3+. Just voor de zekerheid. GOGOGRIND!!
Zijn er trouwens mensen hier die HM2 App gebruiken? Weet niet of het voor alle smartphones is maar via de iphone kun je dan iig handjes bespreken. Opzich wel handig als je in de trein zit of in een saaie les of iets!
Gister een stuk of 10 games gespeeld. Uiteindelijk $5 down.
Ik zal 1 december echt met de challenge beginnen tot die tijd ga ik bedenken hoe ik het precies ga aanpakken etc.
Vanavond sporten en misschien wat MTT tot $3 gaan spelen!
Vanaf 1 December kunnen jullie dus veel updates verwachten
Ik zal 1 december echt met de challenge beginnen tot die tijd ga ik bedenken hoe ik het precies ga aanpakken etc.Vanavond sporten en misschien wat MTT tot $3 gaan spelen!
![]()
Mooi!
Ik zal 1 december echt met de challenge beginnen tot die tijd ga ik bedenken hoe ik het precies ga aanpakken etc.Vanavond sporten en misschien wat MTT tot $3 gaan spelen!
![]()
Mooi!
![]()
Ik heb vanavond een aantal MTT gespeeld. Uiteindelijk 50$ up wat dus een verdubbeling was van mijn BR. 41e geworden van de 4.8 entrants +rebuy $3.30. Goed gespeeld mede thanks to Arjon! <3