Ga naar het forum
Broodje Aap - 5NL 6...

Meldingen
Alles wissen

Broodje Aap - 5NL 6max

36 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,800 Weergaven

Dag allemaal!

Na een jaar bijna niet gepokerd te hebben begon het weer te kriebelen. Poker blijft een leuk spel. Nu ben ik weer een maandje te vinden op de micro fast-fold tafels op het iPoker netwerk. Afgelopen maand heb ik precies break-even gespeeld. Wat zakken de strategieën snel weg zeg! Ik heb het idee dat ik weer opnieuw moet leren lopen :rage:.
Nu wil ik mijn spel weer verbeteren, vandaar deze nieuwe blog. Hier is mijn oude te vinden: link.

Wat ga ik doen?:
:spade: 15k handen per maand spelen (6max fast-fold uNL)
:spade: 5 handen per week posten op het forum, reageren op 5 handen
:spade: Lezen & samenvatten blogs, Pleno1, w34z3l, verneer
:spade: Volgen & samenvatten video's 'Walktrough' en 'The Evolution of Poker' (weet iemand nog goede uNL 6max series?

Verder lekker liggen spartelen op de tafels, GL!

Laters, Monkey

Beantwoorden
Citeren
35 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Welkom terug op het pokerstrategy forum en succes met je nieuwe blog.
Ben zelf niet zo thuis in cashgames, maar de Engelse videoblog Grinding it UP! YouTube Challenge: Turning $80 into $8000 van PokerStars Teamonline speler xflixx lijkt mij best leuk om te volgen en is een 6 max blog.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Succes. Ik ben ook opnieuw begonnen met gratis startkapitaal op ipoker (gala) op NL5 speedpoker. Zal je blog dus zeker proberen te volgen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Top! Voel mij meteen weer welkom.

Ik hoop dat ik deze keer wat verder kom dan twee a drie pagina's bloggen kom. Maar, ik denk dat dat wel goed komt.

@SDK1987 Ja, die videoblog kwam ik afgelopen week tegen. Dat doet ie zeker leuk. Ook omdat het tamelijk korte video's zijn, is het makkelijk te volgen.

@MoneyStef Haha leuk, tot op de tafels :).

Het gaat verder nog niet altijd even lekker. Soms wat te loose, soms te passive, nog veel te leren. Maar dit blijft hoe dan ook lekker voelen:

iPoker - €0.05 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players

Hero (BB): 118 BB
UTG: 98.4 BB (tight, super aggro dude)
MP: 86.8 BB (vreemde vogel)
CO: 63.4 BB
BTN: 111 BB
SB: 327.6 BB

SB posts SB 0.4 BB, Hero posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 9♣ 9♠

UTG raises to 4 BB, MP calls 4 BB, fold, fold, fold, Hero calls 3 BB

Flop: (12.4 BB, 3 players) 5♦ 9♥ 2♠
Hero checks, UTG checks, MP checks

Turn: (12.4 BB, 3 players) 6♣
Hero bets 8 BB, UTG raises to 20 BB, fold, Hero raises to 52 BB, UTG raises to 84 BB, Hero raises to 114 BB, UTG calls 10.4 BB

River: (201.2 BB, 2 players) 3♥

Hero shows 9♣ 9♠ (Three of a Kind, Nines) (Pre 81%, Flop 97%, Turn 98%)
UTG shows 6♥ 6♦ (Three of a Kind, Sixes) (Pre 19%, Flop 3%, Turn 2%)
Hero wins 207.4 BB

(Edit: nu met show down)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu maar even wat notes over stats.

Het is tegenwoordig ondenkbaar dat je poker speelt zonder stats. Ondanks dat bijna iedereen al een tijd met een HUD werkt, denk ik dat er nog veel te winnen valt als het gaat over het interpreteren van de statistieken. Hier een paar punten op een rij:

Spade Sample size: zo vaak zie ik het gebeuren, zowel op de handjesforums als in coachingvideo's, dat men te snel conclusies trekt over het gedrag van hun tegenstanders. Om dit te illustreren heb ik van drie spelers de stats bij verschillende samples gepakt:

Villain1
VP/PFR/3b f3b fCB (hands)
24/20/10 50 0 (41)
23/20/5 75 0 (133)
22/19/4 82 50 (249)
22/19/4 85 50 (432)
22/19/4 85 40(2/5) (707)

Villain2
25/25/11 100 N/A (52)
24/22/8 100 100 (102)
20/19/5 91 100 (227)
22/19/4 89 25(1/4) (741)

Villain3
23/21/0 100 N/A (47)
22/16/0 50 100 (82)
22/17/9 50 100 (196)
20/16/8 71 50(3/6) 462

VPIP en PFR
Bij deze voorbeelden is goed te zien dat de stats VPIP en PFR al vrij snel tamelijk betrouwbaar zijn.

3bet
Anders is dat bij de 3bet stat. Deze stat met een sample size van 100 handjes geeft nog weinig informatie over de speelstijl van je tegenstanders. In het eerste en tweede geval lijken de tegenstanders nogal loose te 3better, terwijl blijkt dat ze voornamelijk 3betten voor value. In het laatste voorbeeld lijkt villain in eerste instantie best tight te zijn met zijn 3bets, maar later blijkt dat hij een stuk meer 3bet dan alleen value handen.

De stats fold-to-3bet, en fold-to-CB al helemaal, zijn met een sample size van 200 handen nog onbetrouwbaarder.

fold-to-3bet
Wat betreft de fold-to-3bet, deze stat geeft naast dat het een tijd duurt voor het een stabiel nummer is, ook een vertekend beeld! In deze stat zijn namelijk ook de folds meegenomen van de blinds als er voor hen al een 3bet heeft plaatsgevonden.
Uit mijn database (120k handen, ex hero) blijkt dat f3b=72%. (EP=43%, MP=44% CO=56%, BU=67%, SB=83% en BB=93%). Hierbij zijn 2447 handen van de blinds en 2588 handen van andere posities.
Wat je eigenlijk wilt weten met de f3b-stat is of je genoeg fold-equity hebt om light te 3betten. Dan moet je eigenlijk kijken naar de stat fold-to-3bet-after-raise%. Op 5NL heeft men een f3b(na raise)=50% (EP=41%, MP=42%, CO=50%, BU=67% en SB=60%. Hierbij stijn 180 handen van de blinds en 1986 handen van andere posities.
Bij deze tweede stat zie je dat de waarden per positie, anders dan de blinds, overeen komen. Hieruit blijkt dus dat je 22% minder fold-equity hebt dan je dacht! Zijn er mensen met een grotere database die hun gegeven hierover willen delen? Misschien ook interessant om te zien hoe dat op andere limieten is.

fold-to-CB
Dan wil ik nog wat kwijt over de stat fold-to-CB. Uit de voorbeelden hierboven blijkt dat het een hele tijd duurt voordat dit een beetje betrouwbaar getal is. Voor de flop gebruik ik liever de stat fold-to-F-bet. Deze stats komen namelijk aardig overeen, maar de fold-to-F-bet omvat anderhalf maal zoveel handen als de fold-to-F-CB. Uit de zelfde database:
fold-to-F-CB=49% (4114 handen: EP=51%, MP=47%, CO=46%, BU=40%, SB=52% en BB=52%)
fold-to-F-bet=51% (6406 handen: EP=51%, MP=48%, CO=45%, BU=41%, SB=55% en BB=57%)

Wat ik ga doen met de fold-to-T-CB weet ik eigenlijk nog niet. Je ziet in de voorbeelden dat na 500 handen de stat fold-to-F-CB bijna niks zegt. Voordat je iets nuttigs kan zeggen over fold-to-T-CB heb je een aardig grote sample nodig (meer dan 1k). Voor het idee heb ik ook de gegevens opgezocht voor fold-to-T-bet.
fold-to-T-CB=34% (758 handen: EP=33%, MP=34%, CO=35%, BU=31%, SB=33% en BB=38%)
fold-to-T-bet=47% (3019 handen: EP=47%, MP=42%, CO=42%, BU=42%, SB=51% en BB=52%)

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Ik ga hier maar eens een bolletje zetten. :)

Veel succes!!

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Idd, de betrouwbaarheid van stats wordt wat overschat bij kleine samples. Aangezien ik zelf niet superveel speel, heb ik ook maar een eenvoudige HUD, en kijk ik vooral nr VPIP en PFR.

Je fold to 3bet stat komt volledig overeen met wat ik heb staan in mijn database: tussen 45 en 50%. Conclusie is dat ik minder moet 3betten als (semi-)bluf en veel meer moet 3betten voor value (bv niet gewoon callen met AK).

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef

Je fold to 3bet stat komt volledig overeen met wat ik heb staan in mijn database: tussen 45 en 50%. Conclusie is dat ik minder moet 3betten als (semi-)bluf en veel meer moet 3betten voor value (bv niet gewoon callen met AK).

Met AK is beide goed. Iemand die wat loose is en lage f3b heeft wil je een grote pot mee maken. Als villain wat tighter is met een hogere f3b wil je liever callen en tegen zijn openingsrange spalen.

Eigenlijk wil je op 5NL en 10NL bijna alleen voor value 3betten, ook in acht nemend dat je ontzettend veel rake op deze limieten betaald. Maar als iemand f3b(na raise :coolface: )>75% heeft, dan is het zeker een goed idee om spots te zoeken om light te 3betten.
Zullke spots zijn denk ik meestal BU vs CO en blinds vs steals zijn. Daarbij denk ik dat je het liefst met handen als AXs, KTo, QJo, wat suited connectors en kleine PP's wilt 3b/folden (te zwak om te callen, te sterk om te folden, blablabla blockers ect.). Verder natuurlijk totaal van villain afhankelijk, maar dit lijkt mij een mooie basis om op verder te breien.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Misclicks

Spoiler

BB: 100 BB
UTG: 66.2 BB
MP: 142.4 BB
CO: 100 BB
BTN: 39.8 BB

Hero (SB): 140.6 BB

Hero posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A♣ A♦

fold, fold, CO raises to 3 BB, BTN raises to 8 BB, fold...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een best dure misclick waarschijnlijk, want ik zie de button niet meer zo gauw folden na zijn re-raise X(
Helaas kan iedereen dat overkomen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik wilde gisteren ook wat posten over de stats AF en AFq, maar ik kom daar niet helemaal uit.

AF = (bets + raises) / calls
AFq = (bets + raises) / (bets + raises + calls + folds)

Op 5NL zijn de gemiddelde waarden:
AF = 2.2
AFq = 49%

Als ik naar de formule kijk concludeer ik het volgende:
AF = hoog --> villain is minder call-happy OF bet en raiset meer OF combi
AF = laag --> villain callt meer OF bet en raiset minder OF combi

Probleem voor mij met AF is dat folds niet worden meegenomen. Daardoor kan je niet zeggen dat villain veel agressiever is met een hoge AF-waarde. Hij kan simpelweg met een normale frequentie betten en raisen, maar als hij bijna nooit calls krijg je hier een hoge waarde.

AFq = hoog --> villain heeft vaker agressieve acties, c.q. bluft meer.
AFq = laag --> villain heeft minder vaak agressieve acties, c.q. villain speelt 'eerlijk'.

Net ook een tijd lopen klooien met PT4 en Excel:

Hier heb ik door verschillende frequenties te gebruiken de waarden voor AF en AFq bepaald.

Hier heb ik gekeken hoe vaak er gebet, gecallt en gefoldt. Hierbij heb ik de gegevens gepakt voor de flop, turn en river. Daarbij zijn de gegevens gewogen meegenomen. Dit heb ik gedaan om dit vervolgens te vergelijken met de AF en AFq om te zien of er iets nuttigs over gezegd kan worden.

Heel leuk dit allemaal, maar ik kom eigenlijk niet verder dan "Hè, deze gast heeft een lage AFq en bluft dus weinig.", of "Wat moet deze kerel met zijn hoge AFq, betaal mij maar lekker af, haha!".

Ik heb nog naar andere topics gezocht, maar ik kom niet verder dan een paar vage posts op 2+2.

Wat vinden jullie van deze stats, hoe gebruik je ze aan tafel?

Off topic: resized PokerStrategy automatisch afbeeldingen? Ik krijg ze niet op normale grootte.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Interessant dit.

Denk dat je de AF en AFq stats moet proberen te relateren aan ranges van Villain. Zit nu op mn telefoon te pielen, dus hou het hier even bij, maar wellicht binnenkort meer vanachter een pc, al beweer ik zeker niet het antwoord te weten oid.

Verder vind ik AF en AFq meer geschikt voor algemene beeldvorming, niet zozeer voor heel concrete reads.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

LOL @ uNL

Spoiler

BB: 86.2 BB
UTG: 47.2 BB
MP: 147.8 BB
CO: 142 BB
BTN: 163 BB
Hero (SB): 100 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has Q♥ Q♣

fold, fold, fold, fold, Hero raises to 3 BB,

BB raises to 86.2 BB and is all-in,

Hero calls 83.2 BB

Flop: (172.4 BB, 2 players) A♣ J♥ K♦

Turn: (172.4 BB, 2 players) 6♣

River: (172.4 BB, 2 players) 8♠

BB shows 7♦ 8♦ (One Pair, Eights) (Pre 22%, Flop 6%, Turn 0%)

Hero shows Q♥ Q♣ (One Pair, Queens) (Pre 78%, Flop 94%, Turn 100%)
Hero wins 161 BB

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Baha, als je daarmee had meegedaan aan de Pimp Your Hand-promo had je beslist gewonnen :D

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Ik gebruik zelf ook aggression frequency, AF is idd een wat dubieuze stat.

Het is meer om een algemene indruk te krijgen van villain. Je hebt wel liefst een sample van minstens een paar honderd handen nodig. Ik houd er soms rekening mee wanneer ik moet beslissen of ik semi-bluf/call, of ik middle pair call op een Cbet etc.

Ik gebruik het ook om beter de WTSD stat te kunnen interpreteren: als villain zeer aggressief is, is zijn WTSD ook laag (omdat hij dikwijls probeert mensen te doen folden), maar dat betekent bv niet noodzakelijk dat hij enkel met sterke handen naar de show down gaat. Als villain passief is en een lage WTSD heeft, zal je hem gemakkelijk uit de hand kunnen bluffen, want dat betekent dat hij snel foldt. Etc...

Aangezien ik zelf niet superveel speel, heb ik meestal wel een te lage sample size om er echt veel mee te kunnen doen.

Heel leuk dit allemaal, maar ik kom eigenlijk niet verder dan "Hè, deze gast heeft een lage AFq en bluft dus weinig.", of "Wat moet deze kerel met zijn hoge AFq, betaal mij maar lekker af, haha!".

Komt dus gewoon een beetje hier op neer :). Het is imo ook wel moeilijk om uit 1 enkele stat veel meer te halen dan dat.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo nu maar eens een update over de voortgang op de tafels. We zijn nu weer een paar weken op de tafels en het lijkt steeds iets beter te gaan. Deze maand heb ik 10.5k handen gespeeld, nog 4.5k te gaan dus. Ik speel meestel pas na 16:00. Dan heb ik twee tafels fast fold open staan, soms drie. Ik heb niet echt een vaste lengte voor sessies, soms gaat het lekker en kan ik met korte koffie/thee-pauzes een hele poos geconcentreerd zijn. Soms is het beter om maar wat anders te doen omdat ik er niet bij ben met m'n hoofd.

Hero stats deze maand:
VP/PFR: 23/20
Steal/fold: 48/80
3b/fold: 7/68
FCB/fold: 62/55
TCB/fold: 29/42
AF/AFq: 2.2/45
WTSD/WSD: 28/56

Een paar kleine aanpassingen die ik gedaan heb aan mijn spel sinds ik weer ben begonnen:

:spade: Niet ATC stealen op de button. Dit is nu afhankelijk van de fold-equity van de blinds; bij nits ATC stealen, als blind loose is zwakke handen gewoon folden.
:heart: OOP alleen cbetten voor value of sterke draws.
:diamond: Minder 3bet-bluffen --> hoge rake, weinig fold-equity. Ik zoek nu bijna alleen spots om light te 3betten in de button of blinds als de initiële raiser een hoge fold-to-3bet (80+) heeft in combinatie met een wijde stealing range en hij verder tighte stats heeft (VP/PFR/3b).
:club: Top pair top kicker --> bet bet bet, totdat je weerstand krijgt, dan folden. Zeker op de river bluffen mensen bijna nooit. Dit blijft moeilijk, en duur als je je er niet aan houdt (zie hand X).
:spade: Opening ranges:
Als de tafel tight is en weinig 3bet: wijder openen op alle posities; Axs, suited conectors, soms suited one gappers.
:heart: Denken in ranges: "Met die en die hand doet ie zo, met die handen fold ie, en van die handen kan ik hier nog wat value pakken, o.i.d.".
:diamond: Betsizing pre: sterke handen 3 bb op elke positie, zwakke handen 2,5bb in EP, 2bb in LP.
:club: Betsizing flop+: cbets/semi-bluffs: ~60% PSB, sterke draws, TPTK+: ~80%.

Punten waar in aan wil werken:
- Concentratie tijdens het spelen;
- Sessies effectief reviewen (met regelmaat);
- Algemeen game plan ontwikkelen voor de nit, de TAG, de loose caller/better;
- Tijd nemen om strategieën en principes te doorgronden;
- Wanneer te coldcallen?
- Meer/vaker blogs lezen, video's zien, zooi samenvatten ect.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog wat handjes van afgelopen tijd.

De grote verliezers
#1: Donk jij of donk ik?

Spoiler

BB: 108.4 BB
Hero (UTG): 142.2 BB
MP: 114 BB
CO: 122.6 BB
BTN: 130.2 BB unknown
SB: 101.4 BB

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A♠ K♦

Hero raises to 3 BB, fold, fold, BTN calls 3 BB, fold, fold

Flop: (7.4 BB, 2 players) 6♣ T♥ 9♣
Hero bets 4.4 BB, BTN calls 4.4 BB

Turn: (16.2 BB, 2 players) K♠
Hero bets 12.8 BB, BTN calls 12.8 BB

River: (41.8 BB, 2 players) 8♠
Hero bets 23 BB, BTN raises to 110 BB and is all-in, Hero calls 87 BB

Hero mucks A♠ K♦ (One Pair, Kings) (Pre 65%, Flop 51%, Turn 0%)
BTN shows Q♠ J♣ (Straight, King High) (Pre 35%, Flop 49%, Turn 100%)
BTN wins 244.4 BB

#2: Ik heb een over(valued) pair, JONGUH!

Spoiler

BB: 100 BB
UTG: 106.6 BB unknown
Hero (MP): 205.8 BB
CO: 109.4 BB
BTN: 101.8 BB
SB: 229.8 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has J♦ J♣

UTG raises to 3 BB, Hero calls 3 BB, fold, fold, fold, fold

Flop: (7.4 BB, 2 players) 5♥ 2♦ 9♣
UTG bets 5 BB, Hero raises to 15 BB, UTG raises to 103.6 BB and is all-in, Hero calls 88.6 BB

Turn: (214.6 BB, 2 players) T♥

River: (214.6 BB, 2 players) 4♣

UTG shows A♠ A♥ (One Pair, Aces) (Pre 80%, Flop 92%, Turn 95%)
Hero mucks J♦ J♣ (One Pair, Jacks) (Pre 20%, Flop 8%, Turn 5%)
UTG wins 200.4 BB

#3: Lost control

Spoiler

BB: 68.6 BB unknown
UTG: 112 BB
Hero (MP): 100 BB
CO: 215.4 BB
BTN: 100.4 BB 34/30/12 (120)
SB: 46.8 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A♥ Q♦

fold, Hero raises to 3 BB, fold, BTN calls 3 BB, fold, BB calls 2 BB

Flop: (9.4 BB, 3 players) 2♦ 2♣ 8♥
BB bets 1 BB, Hero calls 1 BB, fold

Turn: (11.4 BB, 2 players) Q♣
BB bets 2 BB, Hero raises to 9 BB, BB raises to 16 BB, Hero calls 7 BB

River: (43.4 BB, 2 players) 2♠
BB checks, Hero bets 19 BB, BB raises to 38 BB, Hero calls 19 BB

BB shows A♦ 2♥ (Four of a Kind, Twos) (Pre 26%, Flop 99%, Turn 95%)
Hero mucks A♥ Q♦ (Full House, Twos full of Queens) (Pre 74%, Flop 1%, Turn 5%)
BB wins 111.6 BB

De grote winnaars:
#1: Dankjewel, graag gedaan, we zien je graag snel weer terug

Spoiler

BB: 311.8 BB
UTG: 100 BB 22/18/9 (56)
MP: 100 BB
CO: 109.4 BB
BTN: 23 BB unkown
Hero (SB): 117.6 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has T♦ T♠

UTG raises to 3 BB, fold, fold, BTN calls 3 BB, Hero calls 2.6 BB, fold

Flop: (10 BB, 3 players) 4♦ T♣ 6♥
Hero checks, UTG bets 6 BB, BTN raises to 20 BB and is all-in, Hero calls 20 BB, UTG raises to 97 BB and is all-in, Hero calls 77 BB

Turn: (224 BB, 3 players) 2♦

River: (224 BB, 3 players) 7♦

UTG shows J♦ J♥ (One Pair, Jacks)
Main Pot [70 BB]: (Pre 55%, Flop 7%, Turn 5%)
Side Pot#1 [154 BB]: (Pre 82%, Flop 9%, Turn 5%)

BTN shows 9♣ K♣ (High Card, King)
Main Pot [70 BB]: (Pre 28%, Flop 6%, Turn 0%)

Hero shows T♦ T♠ (Three of a Kind, Tens)
Main Pot [70 BB]: (Pre 17%, Flop 87%, Turn 95%)
Side Pot#1 [154 BB]: (Pre 18%, Flop 91%, Turn 95%)

Hero wins 209.2 BB

#2: Goed zo! Je straat slowplayen totdat ik de nuts heb.

Spoiler

BB: 99.2 BB 25/20/12 (113)
UTG: 122.4 BB
MP: 138.8 BB unkown
CO: 50 BB
BTN: 108.8 BB 15/12 (33)
Hero (SB): 100 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A♦ 5♦

fold, MP raises to 2 BB, fold, BTN calls 2 BB, Hero calls 1.6 BB, BB calls 1 BB

Flop: (8 BB, 4 players) 3♥ Q♦ T♦
Hero checks, BB checks, MP bets 6 BB, BTN calls 6 BB, Hero calls 6 BB, fold

Turn: (26 BB, 3 players) A♠
Hero checks, MP bets 12 BB, BTN calls 12 BB, Hero calls 12 BB

River: (62 BB, 3 players) 2♦
Hero checks, MP checks, BTN bets 43.4 BB, Hero raises to 80 BB, fold, BTN calls 36.6 BB

BTN shows J♠ K♣ (Straight, Ace High) (Pre 40%, Flop 30%, Turn 80%)
Hero shows A♦ 5♦ (Flush, Ace High) (Pre 60%, Flop 70%, Turn 20%)
Hero wins 207.2 BB

#3: Meet my bitches!

Spoiler

BB: 123 BB
UTG: 44.4 BB
MP: 96.8 BB
Hero (CO): 282 BB
BTN: 49.2 BB
SB: 132.2 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has Q♠ Q♥

fold, MP calls 1 BB, Hero raises to 6 BB, fold, fold, fold, MP calls 5 BB

Flop: (13.4 BB, 2 players) 5♥ 7♣ 8♠
MP checks, Hero bets 11 BB, MP calls 11 BB

Turn: (35.4 BB, 2 players) 3♣
MP checks, Hero bets 25 BB, MP calls 25 BB

River: (85.4 BB, 2 players) 5♦
MP checks, Hero bets 68.2 BB, MP calls 54.8 BB

MP shows 7♠ A♠ (Two Pair, Sevens and Fives) (Pre 32%, Flop 25%, Turn 11%)
Hero shows Q♠ Q♥ (Two Pair, Queens and Fives) (Pre 68%, Flop 75%, Turn 89%)
Hero wins 195.4 BB

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Die eerste twee zijn wel drama gespeeld lol :tongue:

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
Die eerste twee zijn wel drama gespeeld lol :tongue:

Jij hebt zeker geen suggesties voor hem wat hij beter kan doen. :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@divvie: lol, ja I know :facepalm:. Zoals ik eerder postte is m'n strategie te blijven betten bet TPTK+ en te folden bij weerstand. Ik fold het gros in zulke spots, maar soms lijkt de fold knop onvindbaar. Door deze handen hier te posten hoop ik dat het wat beter blijf hangen om braaf m'n handje hier weg te leggen.

Beantwoorden
Citeren