Ga naar het forum
Cadillac Dreams: Ba...

Meldingen
Alles wissen

Cadillac Dreams: Back to Basics: NL2

105 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,810 Weergaven
brokkeman Topicstarter
brokkeman
PokerStrategist

Net 7 nachten gewerkt en de tijd genomen om tijdens mijn pauzes alle voorhanden strategieën te lezen (Silver). Heb voor mezelf een starthanden kaart gemaakt met de standaard tabel. (heb al wel gemerkt dat ik beter met de minimum tabel begin). Ook samenvattingen gemaakt van het flop, turn, river spel. Wil dit ook in een kaarten verwerken die ik dan tijdens een sessie kan gebruiken om actief de strategie toe te passen.

Heb de laatste nacht een korte sessie gespeeld op mijn GSM. NL2 ZOOM. Was wel OK, kwam redelijk vlot op 4,20$ te staan maar dan begin ik veel te "loose" te spelen. (kan ik dan beter stoppen en terug inkopen met 2$). Dan kwam volgende hand: Hier heb ik kans om pre flop te folden maar moet ik het wel doen?

$0.01/$0.02 Zoom No Limit Holdem
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG FeNNNNN ($2.45) 123bb
UTG+1 Perfume_JPN ($1.71) 86bb
MP1 brokkeman ($3.39) 170bb
MP2 Filimm ($1.01) 51bb
MP3 ubuca ($0.98) 49bb
CO bloomas ($2.15) 108bb
BTN Fonseca2014 ($5.92) 296bb
SB infernalzzz ($2.11) 106bb
BB siklAG. ($1.90) 95bb

Pre-Flop: ($0.03, 9 players) brokkeman is MP1 Q♥ Q♦
2 folds, brokkeman raises to $0.06, 1 fold, ubuca calls $0.06, 3 folds, siklAG. raises to $0.18, brokkeman raises to $0.40, ubuca folds, siklAG. goes all-in $1.90, brokkeman calls $1.50

Flop: 3♣ 7♣ K♣ ($3.87, 2 players, 1 all-in)

Turn: 10:spade: ($3.87, 2 players, 1 all-in)

River: J♠ ($3.87, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $3.87
siklAG. shows a pair of Aces
A♠ A♥
brokkeman shows
Q♥ Q♦

siklAG. wins $3.73 (net +$1.83)

brokkeman lost $1.90
ubuca lost $0.06

Wat me wel een goed gevoel geeft is dat ik na deze hand (naar 1,49$ gezakt) de sessie nog kon afsluiten met 2$ dus break even. Verdere aandachtspunten zijn vooral villain 3 bets. Hier heb ik een grote leak. 4 betten doe ik nooit. Callen vind ik duur want je hit bijna nooit en sta dan voor een dure donk bet call en folden vind ik te zwak. ga de handen opzoeken en posten in het beoordelingsforum.

Beantwoorden
Citeren
brokkeman Topicstarter
brokkeman
PokerStrategist

Round up Februari:

Na nogmaals verlies te hebben gemaakt op mijn gsm met NL2 zoom heb ik besloten om geen zoom meer te spelen en al zeker niet meer op mijn gsm. Ik moest terug naar waar ik vroeger mee gestopt was. Dus thuis voor de pc wat vrije tijd gezocht en gevonden en 4 tafeltjes NL2 opgestart. In het begin wat moeizaam maar dit is echt wel mijn "confort zone". Ga bijna nooit op tilt, ben veel selectiever met mijn starthanden, fold gemakkelijker als ik denk achter te liggen. Het voelt en gaat gewoon beter. Heb zo toch 5,33$ winst kunnen maken op 1547 handen. Hieronder is de graph. Moet daar ook eens terug wat info over op zoeken want wat ik er uit kan leren weet ik niet. Kan er alleen uit opmaken dat ik winst heb gemaakt. :facepalm:
Dus voor mij eigenlijk een top maand. Wat zijn mijn volgende doelen:
- Na nog eens + 5$ winst van 4 naar 6 tafels.
- Na + 20$ winst overstappen naar 4 of 6 tafels NL5

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

En al een vlammende start gemaakt in maart?

Beantwoorden
Citeren
brokkeman Topicstarter
brokkeman
PokerStrategist

Hey Michel, een vlammende start? Niet echt.
Mijn zus, die in het buitenland woont, is voor een weekje op bezoek dus geen poker deze week. De week daarna zal er wegens tijdsgebrek ook niet veel poker inzitten dus het zal maar een platte maand worden.

Ik ben ook nog aan het nadenken of ik ZOOM op pokerstars toch nog eens geen kans zou geven. Ik las hier op het forum dat het gelijk staat aan 16 tafels tegelijk spelen. Is dit echt zo??? Want dat is dan wel de enige manier voor mij om een beetje volume te draaien. Moet ook maar eens zien of ik met mijn bronze status artikelen vind over ZOOM. Alle info, tips, aanwijzingen, raadgevingen meer dan welkom..... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Je kunt misschien dit eens lezen. Staat wat over starten met Zoom in is wel Engels.

Wat betreft volume is 1 tafel iets minder dan 300 handen per uur. Dit komt volgens mij overeen met 2-3 tafels regular. Voordeel is wel dat je handen die makkelijk zijn snel spelen (denk aan 72o uit UTG) en over moeilijkere handen kun je de tijd nemen. Je beslist dit zelf. Moet je natuurlijk geen 4 tafels gaan spelen. ;)

Beantwoorden
Citeren