Ik ga deze challenge doen omdat die zeer uitdagend is en dit lijkt mij de ultieme motivatie om weer terug op 25NL of hoger te komen.
Mijn Brm is als volg ik hou 40BI als basis maar als ik op 2nl 4 BI voor 5NL wim ga ik 5nl spelen dus bij 100 eerste shot 5nl zoom enzvoort.verlies ik 4BI op move ik weer terug naar de limiet eronder.Deze brm is om zo snel mogelijk door de limieten heen te klimmen.Ik ga proberen elke dag te spelen en minimaal 1k handen op een dag.
Dit was het voor zover als de eerste handen gespeeld zijn volgt er een nieuwe post.
Dag 2:van de challenge zit erop slechte dag meteen eerste verlies dag van de challenge,ging niet echt lekker en niet super gespeeld maar de schade beperkt hopelijk morgen beter komt goed.
Was bagger vandaag snel vergeten.
Roll:83.88
Sessie dag 2:
$0.01/$0.02 Zoom No Limit Holdem
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Dag 3 van de challenge zit erop korte sessie want ben een beetje slaperig dus maar op tijd gestopt voor ik echt foute beslissingen ga maken.Wel de eerst $10 BONUS VRIJ gespeeld maar die tel ik niet bij de roll op wil echt puur alleen van de winst op de zoom tafels de roll bouwen voor de challenge.
sessie dag 3 stats 2BI up.roll $88.12
Dit was wel geluk bij deze hand had niet gezien dat er nog 1 extra in de pot zat gooide alles in het midden omdat die kerel met AK als een malle aan 3betten was tegen mij.
$0.01/$0.02 Zoom No Limit Holdem
PokerStars
6 Players
Hey, als ik jou was zal ik snel NL5 gaan spelen, je laat echt geld liggen zo. Op deze stakes is een 20bi brm meer dan genoeg omdat het niveau erg laag is, jouw bb/100 dus erg hoog > minder swings.
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Hey, als ik jou was zal ik snel NL5 gaan spelen, je laat echt geld liggen zo. Op deze stakes is een 20bi brm meer dan genoeg omdat het niveau erg laag is, jouw bb/100 dus erg hoog > minder swings.
Vandaag eerste sessie 5nl eerste 1000 handen ging super en was al snel 2BI up en toen kwam deze hand had ik moeten folden grootse pot van deze challenge tot nu toe.
$0.02/$0.05 Zoom No Limit Holdem
PokerStars
6 Players
Final Pot:$17.24
88EMPEROR88 shows a pair of Aces A♦A♣
Rikkerttt shows a pair of Kings K♠K♦
88EMPEROR88 wins $16.52 (net +$8.01)
ASB_tm lost $0.15
Rikkerttt lost $8.51
Toen ik deze hand had verloren liep het voor geen meter meer en was het bagger speelde niet meer lekker.En verloor al gouw weer 1,5 BI en was ik down rond de $7. ben toen paar uur gestopt om erger te voorkomen.Ik weet dat ik 5nl beat en besloot nog om door te gaan met de shot maar dan 's avonds 5nl full ring en dat was een hotrun en dus lekker.speelde A game en alles kwam weer goed nu morgen deze lijn doortrekken.
De 6e dag van de challenge is de beste tot nu toe.
acht BI up vandaag speelde echt A game weinig fouten gemaakt.
En de goede handen werden afbetaald ik ben tevreden hopelijk gaat deze run nog even door.
Handjes deze sessie laat ik beginnen met de grootste gewonnen pot tot nu toe.
PokerStars
9 Players
Dit leek een echte bad day te worden op een moment 6BI down.
De ene naar de andere klap kreeg ik te verwerken.
Om een slappe lul van te krijgen,maar ik herstelde me goed en uiteindelijjk maar een Dikke 1BI down kan ik mee leven.morgen weer een good day or bad day ?
Sessie stats:
De potjes (handen)
PokerStars
9 Players