Inleiding
Mijn naam is Ian, ik ben 20 jaar en ik studeer natuurkunde aan de Universiteit. Ik heb af en toe wat gepokerd in mijn leven, maar ben er nog nooit serieus mee aan de slag gegaan.
Hoe het verliep
Ik begon eerst door de basic artikelen van NL-hold'em te lezen. Verder vertelde mijn neef al snel over HM2 en ben ik vaak de stats ervan gaan gebruiken.
Ik stortte mijn eerste 20 dollars twee weken geleden erop omdat ik vaak stijgende grafieken zag en dacht van "Dat moet ik ook kunnen, zeker met mijn wiskundige achtergrond." Helaas dacht ik er veel te makkelijk over en heb ik nu na 1800 handen aan NL2 tafels een netto verlies van 7,41$.
En dus zag de faalgrafiek van mij er zo uit:

Gelukkig heb ik nu na 5k handen een bb/100 van 3,10.
Mijn stats zijn verder:
VPIP 13,7
PFR 8,99
Steal 27,6
Flop Cbet 72,4
WTSD 29,1
Mijn plan verder
Ik heb het pokeren een beetje opgepikt en ik bleef het echt een leuk spel vinden (gelukkig wel, want als iets snel verveelt doe ik het nooit meer, en als ik iets leuk blijf vinden blijf ik het lang doen). Toen schoot mij opeens iets te binnen: ik heb alleen studiefinanciering van 100 per maand en geen werk omdat ik al aardig druk heb met viool spelen en sporten (poker past precies goed in de dag omdat ik rond middernacht nooit sport/viool mag spelen) dusss nu zou ik heel graag van poker echt een inkomen maken.
Ik hoop dat jullie mij daar graag bij willen helpen aangezien ik nog best :f_grin:fishyyy:f_grin: speel en aardig wat kritiek nodig heb.
Doelen
Ik speel nu op:
NL2 ✓
NL5
NL10
NL25
Bankroll:
$25 ✓
$50
$100
$250
$500