Ga naar het forum
Challenge: 1.800 Sn...

Meldingen
Alles wissen

Challenge: 1.800 SnGs in 30 days

91 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
3,966 Weergaven
LookAwayNow
PokerStrategist

Welkom en bedankt voor de interesse in mijn Challenge!

Zonder er omheen te draaien, dit ga ik doen en onderaan staan mijn doelen:

Met type of play: continue, bedoel ik dat wanneer ik bij een tafel bust, ik meteen een nieuwe tafel open zodat ik weer 9 tafels grind.

18-mans duren meestal ongeveer een uur, dus ik zal op het laatst na 90 minuten grinden de laatste tafel openen en ik hoop op die manier 20 tafels/session te kunnen halen. Als ik slecht run zal dit wat makkelijker te behalen zijn :coolface:

De scholen beginnen weer in September en ikzelf heb besloten geen studie te doen dit jaar, dus ik ben 24 uur/dag beschikbaar en zal minder gestoord worden door vrienden, want die zitten op school. Daarom leek mij 7,5 uur per dag prima te doen. Een sessie 's ochtends eentje 's middags en één 's avonds.

In de andere tijd die ik heb zal ik: Slapen, Prison Break kijken, Eten, Sporten.

Sporten vind ik steeds meer en meer belangrijk, dus daar ga ik goed mee bezig. Daarnaast ga ik gezond eten/leven en dit zorgt er ook weer voor dat ik me lekkerder voel en dus beter poker.

Het doel:
Goldstar halen is eigenlijk maar een bijkomstigheid. Waar het mij meer om gaat is de reload-bonus van Pokerstars. Spelers krijgen 25% reload-bonus tot een maximum van $150. Dat betekend dus, $600 storten en $150 vrijspelen.

Om die $150 vrij te spelen dien je binnen 30 dagen, 3000 VPPs te verdienen. (20VPPs/$).
Een $3,50 - 18 players levert 1,87VPPs op. Dat betekend dus 3000/1.87 = 1604 Games.
Easy money vind ik zelf altijd erg interessant, vandaar deze challenge.

Up-moven:
Bij $650 ga ik shotjes nemen op de $7 SnGs. Bij $700 schakel ik over op deze games. Voor de challenge maakt het niet uit of ik $3,50s speel of $7s speel. De challenge luidt immers: 1.800 SnGs in 30 days.

Down-moven:
Tsjaaa... $1,50s grinden heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Hiermee kan ik met het huidige doel niet de benodigde VPPs halen, dus ik denk dat ik nog eerder mijn extra gestorte $600 aanbreek na het verliezen van 100BIs $3,50 (en strenge game-reviews) dan dat ik ga down-moven. Down-moven maakt in mijn challenge niet echt sense, omdat ik die VPPs wil. Ik ga er niet vanuit dat ik 100BIs verlies. I'm an optimist, there's no reason to be something else. Down-moven out of the question. Weg ermee :tongue:

Dusss.. that's my challenge, thanks for reading and wish me luck! :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
90 reacties
Angstzweet
PokerStrategist

Leuk zeg, veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Je haalt wel meer games/hour als je 9 tafels continue grind (moar like 16) & goodluck natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

GLGL! moet lukken, hopelijk heb je dagen dat je terrible runt zodat je alleszins voorligt op je schema :coolface:

7.5u/dag 30 dagen lang ben je dat gewoon BTW?

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Ziet er goed uit :) Zou ook toch zeker elke dag of eens in de 2 dagen ff een uurtje vrij maken voor reviewen. Gewoon een snelle, korte review van je endgames.

Verder zal ik je wel weer een aantal keer tegen komen, goodluck :)

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

De scholen beginnen weer in September en ikzelf heb besloten geen studie te doen dit jaar

lol nu al nice life. Ga wss nie volgen wegens geen tijd maar hierop moest ik toch reageren :). GL in ieder geval!

Beantwoorden
Citeren

wow sick veel tijd om te grinden! succes met je challenge, ga je volgen! :D

Beantwoorden
Citeren
alexfrans
PokerStrategist

Leuke challenge. Good luck, ik zal je volgen.

Beantwoorden
Citeren
MrBFC
Poker Player
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met deze uitdaging en hopelijk levert het je meer op dan alleen de deposit bonus :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder
Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

18-mans zijn leuk om te spelen. :) GL ga je volgen.

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow
PokerStrategist

Wauw, tof om te zien dat er zoveel aandacht en interesse geschonken wordt aan deze challenge. :D, weer een extra motivatie in de pocket om deze challenge tot een succes te brengen!

@Checkraise: Je stelde de vraag "7.5u/dag 30 dagen lang ben je dat gewoon BTW?". Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar als je bedoelt of ik 30 dagen lang, iedere dag 7,5 uur ga pokeren dan is het antwoord: Ja. =)

Voor nu heb ik eigenlijk niet zo veel meer te melden. Wou alleen even laten weten dat ik het tof vind zoveel positieve berichten hier aan te treffen =)

Tot 02-September! :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow
PokerStrategist

We gaan los!

Hier een schematje van hoe me dag er globaal ongeveer uit gaat zien vanaf morgen:

08:00 Opstaan
08:15 Ontbijt
09:00 Fitness (Home-trainer + Bankdrukken)
09:30 Douchen
09:45 2nd ontbijt/koffie
10:00 1st Grind
12:30 Lunch
13:00 - 15:00 Vrije tijd of nog een half uurtje fitness.
15:00 2nd Lunch
15:30 2nd Grind
18:00 Avondeten
19:00 TV kijken/Koffie drinken
20:00 Half uurtje fitness
20:25 Tussendoortje (Fruit ofzo)
20:30 3rd Grind
23:00 Session Review
00:00 Slapen

Altijd zijn er wel gaatjes en ruimte te vinden in het schema, en die tijd gebruik ik als extra om te reviewen. Een uurtje brain-dead reviewen per dag is gewoon te weinig.

Het zal zwaar worden om het 30 dagen vol te houden en ik ga het erg moeilijk krijgen. Maar ben wel een persoon; Als ik zaken voor mezelf op papier zet, hou ik me er ook aan. Ga mezelf (en jullie) niet voor de gek houden. Dus heb er wel vertrouwen in :]

Morgen iets voor 10 uur maak ik de storting en dan gaan de 30 dagen in.

Note: Er is 1 dingetje veranderd. Ik multi-table 10 tafels ipv 9. Ik wilde eerst 9 tafels op 1 scherm en dan de andere vrijhouden (zo speel ik wel vaker), maar dat zorgt er alleen maar voor dat ik op dat andere scherm andere dingen ga doen dan pokeren. (Youtube, Pokerstrategy, Facebook etc.)

Dus dat doen we niet meer. Beide monitors bedekt met schermpjes en focus!

Fototje van de Set-up:

Morgenavond rond 23:00 uur post ik een update van hoe alles is verlopen en hoe het me is bevallen. Vanaf dan ga ik ongeveer eens in de 2-3 dagen deze blog/challenge updaten.

Wish me luck en tot morgen! _cool:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Ja dat was mijn vraag :P

Looking good! Strak schema!
Succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes vandaag :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Ja veel succes!

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow
PokerStrategist

Thanks mensen,

De eerste dag met een nieuw dag-ritme bevalt goed. Het pokeren ging ook lekker, run alleen wel zwaar onder EV. Maar ik kan het multi-tablen prima onder controle houden en me game leidt er niet echt onder. We gaan dus vrolijk door! :)

Had vandaag wat meer tijd dan gepland en heb daarom 90 games gespeeld in plaats van 60.

In totaal gespeeld:

90/1800 games
Down/up: -$52

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus een flitsende start met het aantal games, maar nu nog de goede resultaten. Succes morgen en welterusten :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow
PokerStrategist

Thanks man, wordt gewaardeerd!

Slapen zal nog even duren. Heb een hot-run in de Premier Skill League Qualifier.

Momenteel 3e van de 27. Dus misschien dat ik nog paar tientjes win hier.

Toernooi: 778159068. (heb search uit)

Daarna slapen en morgen weer knallen! _cool:

Reageer je ook nog even in het woordenspel SDK ;), moet je wel lukken!

Beantwoorden
Citeren