Welkom en bedankt voor de interesse in mijn Challenge!
Zonder er omheen te draaien, dit ga ik doen en onderaan staan mijn doelen:

Met type of play: continue, bedoel ik dat wanneer ik bij een tafel bust, ik meteen een nieuwe tafel open zodat ik weer 9 tafels grind.
18-mans duren meestal ongeveer een uur, dus ik zal op het laatst na 90 minuten grinden de laatste tafel openen en ik hoop op die manier 20 tafels/session te kunnen halen. Als ik slecht run zal dit wat makkelijker te behalen zijn
De scholen beginnen weer in September en ikzelf heb besloten geen studie te doen dit jaar, dus ik ben 24 uur/dag beschikbaar en zal minder gestoord worden door vrienden, want die zitten op school. Daarom leek mij 7,5 uur per dag prima te doen. Een sessie 's ochtends eentje 's middags en één 's avonds.
In de andere tijd die ik heb zal ik: Slapen, Prison Break kijken, Eten, Sporten.
Sporten vind ik steeds meer en meer belangrijk, dus daar ga ik goed mee bezig. Daarnaast ga ik gezond eten/leven en dit zorgt er ook weer voor dat ik me lekkerder voel en dus beter poker.
Het doel:
Goldstar halen is eigenlijk maar een bijkomstigheid. Waar het mij meer om gaat is de reload-bonus van Pokerstars. Spelers krijgen 25% reload-bonus tot een maximum van $150. Dat betekend dus, $600 storten en $150 vrijspelen.
Om die $150 vrij te spelen dien je binnen 30 dagen, 3000 VPPs te verdienen. (20VPPs/$).
Een $3,50 - 18 players levert 1,87VPPs op. Dat betekend dus 3000/1.87 = 1604 Games.
Easy money vind ik zelf altijd erg interessant, vandaar deze challenge.
Up-moven:
Bij $650 ga ik shotjes nemen op de $7 SnGs. Bij $700 schakel ik over op deze games. Voor de challenge maakt het niet uit of ik $3,50s speel of $7s speel. De challenge luidt immers: 1.800 SnGs in 30 days.
Down-moven:
Tsjaaa... $1,50s grinden heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Hiermee kan ik met het huidige doel niet de benodigde VPPs halen, dus ik denk dat ik nog eerder mijn extra gestorte $600 aanbreek na het verliezen van 100BIs $3,50 (en strenge game-reviews) dan dat ik ga down-moven. Down-moven maakt in mijn challenge niet echt sense, omdat ik die VPPs wil. Ik ga er niet vanuit dat ik 100BIs verlies. I'm an optimist, there's no reason to be something else. Down-moven out of the question. Weg ermee
Dusss.. that's my challenge, thanks for reading and wish me luck!