Die geelachtige lijn geeft aan wat je normaal zou winnen als er geen geluk in het spel zit en die is veel hoger dan jouw werkelijke resultaat. Dus run je zwaar onder EV.
Wow, dan run ik wel heel erg slecht ja. Net weer wat tafels opgestart en bad run gaat gewoon vrolijk verder
Thanks SDK voor support and help
Nja morgen maar weer proberen dan.. pff.. reviewen ook geen zin meer in, als ik die handen weer bij langs moet kots ik mezelf onder.
Denk niet dat ik genoeg volume haal zo, want ga meer tijd steken in reviewen (morgen wel), en moet me mindset weer even goed op zn plek zetten.
1604 games is 3000VPP, dat is eigenlijk mn doel, dus ik ga daar nu voor ipv 1800 games.
Nja, we zien wel. Morgen weer een dag!
sorry to bust bubble, maar die gele lijn is gewoon chips won en die staat op 400K. dat die boven 0 zit, of overeenkomt met 70$ is gewoon toeval en heeft er niets mee te maken, of betekend niet dat je 70$ boven ev runt.
anders zou je na je eerste sng -200 under ev runnen en dat slaagt nergens op.
zijn gewoon 2 lijnen op één graph met 2 schalen. lijn kan je in sng evengoed wegdoen, want die zegt gewoon niets
Oorspronkelijk gepost door solartje
sorry to bust bubble, maar die gele lijn is gewoon chips won en die staat op 400K. dat die boven 0 zit, of overeenkomt met 70$ is gewoon toeval en heeft er niets mee te maken, of betekend niet dat je 70$ boven ev runt.
anders zou je na je eerste sng -200 under ev runnen en dat slaagt nergens op.
zijn gewoon 2 lijnen op één graph met 2 schalen. lijn kan je in sng evengoed wegdoen, want die zegt gewoon niets
Yeah this lol.
En verder is het perfectly mogelijk om boven chipsEV te runnen maar onder $ev (gewoon gigantisch kutrunnen last 5 itt earlier) maar dat zal nooit een gigantisch verschil maken. Zie echter niet in die graph dat je 70kchips boven EV runned?
Thanks allemaal
@solar: Vandaag bij Saturn geweest, was toch benieuwd naar die U2913WM, maar het blijkt dat Saturn helemaal geen Dell producten verkoopt. Hoe dat met media-markt zit weet ik niet, maar naar Saturn hoef je dus niet te gaan
Poker:
Zonet Goldstar bereikt!
Wat dus betekend dat ik 2500/3000 VPP gecleared heb, en dus nog 500VPP te gaan en nog 106 uur te gaan (loopt af 02-okt 10:00 uur). Dat moet lukken lijkt mij!
Qua up/down en dat soort dingen gaat het wel weer wat beter dan eerst. Veel lager dan -$200 down ben ik niet meer geraakt. Vandaag lekker veel volume gemaakt en toch wel weer een beetje uit het dal geklommen. In totaal nu $120 van de $150 dollar bonus gecleared.
Wat wel jammer is, is dat me zus morgen jarig is en ik daardoor niet de Goldstar freeroll kan spelen. Jammer dat ik dat moet missen, maar misschien regel ik nog wel wat dat het wel kan. Wel een beetje lullig om daar met een laptop te gaan zitten. Probeer morgen wel te regelen dat ik 's middags langs ga
Gisteren speelde ik aan het einde van me sessie nog 4 tafels waarin ik aan alle vier 5-handed was. Toen drukte ik CTRL+9 om ze uit te lijnen, en toen crashete me PC. Scherm bevroren, kon niks meer. Gelukkig zat me buurman naast me met zn laptop, dus kon snel inloggen daarop en de 4 games uitspelen. En ben toen 2x 1e, en 2x 2e geworden. Hij heeft HH uitstaan, dus die mis ik, en kan ik dus ook niet in PT4 zetten, dus me Graph klopt niet meer.
Volgens de graph ben ik nu $185 down. Maar dat is dus eigenlijk:
$184,94 - (2*$22,77) + (2*$17,06) = $105,28.
Met de $120 geclearde bonus, $5 VIP Club Month, en $60 Stellar maakt dat:
($120+$5+$60)-$105,28 = $79,72 up.
Dat was het weer voor vandaag! Morgen weer verder
got to love rakeback
ben maar aan 5 tickets geraakt van de wcoop.
solid om die helemaal te clearen !
kheb echt shitload veel gelezen over 29inch schermen, (er zijn er btw 5 met wel elk hun voor en nadelen) en twijfel nu tussen twee. nadeel van de dell is dat ie geen HMT connectie heeft, maar wel usb 3 (voor mij beiden belangrijk) en de aoc heeft het omgekeerd..
ook al zitten te kijken naar gpu's. want zo'n beest vraagt obv meer power.
pbb dat het een hd 7870 (160€) of hd7950 (200€) word. zou je normaal 6400x1080 kunnen op draaien (1x 29inch + 2x 1080p's) met meeste spelletjes op high settings, tenzij je super heavy progs gaat draaie dan moet je geen60fps verwachten maar diablo vb is perfect.
Mooi resultaat zover, gefeliciteerd met het halen van GoldStar op PokerStars en succes om de resterende 500 VPP te verdienen.
Alles vrijgespeeld, en ongeveer -$200 op de games, maar dankzij bonussen toch wel wat up. Nu even tijdje geen/weinig poker en meer tijd voor andere dingen
Dus was de moeite waard om te spelen.
Voordeel is wel dat je de Goldstar+ freeroll (ID: 794050189) met een prijzenpot van $100.000 kunt meespelen op zaterdag 26 oktober om 21.00u.
Succes met de andere dingen