Ga toch maar eens een blog openen en mijn ervaringen delen. Dit n.a.v. een swing die ik ga maken. Tot nu toe ben ik meer een MTT-speler. Speel zo'n 2 jaar poker met vele ups en downs. In het begin veel storten en dacht fuck BR. Vorig jaar besloten toch eens me te verdiepen in het spelletje en HOH gekocht (en gelezen :P) en dit heeft mij de basisprincipes voor MTT bijgebracht. Speelde vanaf toen licht winnend met maanden van cashen en van weer bijstorten. Afgelopen juni had ik een BR van $ 700,00 en besloot dat als ik de intentie wilde hebben om een goede winstgevende speler te worden er iets moest gebeuren. Heb $ 500,00 geinvesteerd in private coaching en ik moet zeggen dat dit mij geen windeieren heeft gelegd. Door te focussen op mijn eindspel ben ik een winnende speler geworden, ik speelde veel te passief. Sinds die tijd nooit meer gestort zelfs af en toe uitgecasht. Ging me concentreren op de $ 2,00 turbo 180 mans op pokerstars en heb daar met een ROI > 50% sinds die tijd 1.1k gewonnen. Tevens op full Tilt de $3,00 90 mans gespeeld en daar heb ik sinds die tijd 1.8k gewonnen. Naast deze varianten speel ik ook MTT met wisselend succes. Na paar dagen brainstormen hoe het meeste uit poker te halen besloten over te stappen naar STT op FT. Ik geef mijzelf 2 maanden om uit te vinden of het me bevalt en of ik voldoende volume kan maken. Heb BR uitgecasht en $ 700,00 laten staan om te gaan grinden. Begin nu met de $2,00 om gevoel te krijgen voor deze dingen en om zonodig aanpassingen in mijn spel te maken, want een goede move in een MTT is niet altijd +$EV in een s&g. Jezus nog lang verhaal geworden zeg, maar ik ga regelmatig mijn vorderingen in dit blog bijhouden. Wish me luck.
Veel succes! Probeer regelmatig je blog te updaten en jezelf doelen te stellen die reëel zijn
Van wie was deze coaching? Vond je het niet een beetje veel om meer dan 70% van je BR hierin te investeren?
Nice results tho ...... Good luck
Goodluck met de SNGs. Heb vroeger ook de $2 STTs op full tilt gespeeld, die kan je echt lekker crushen :f_biggrin:. Probeer daar niet te lang te blijven want dan laat je wat value liggen denk ik. Win er een x-aantal buy-ins en ga dan naar die van $5-$6!
Succes ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door Alexburg
Van wie was deze coaching? Vond je het niet een beetje veel om meer dan 70% van je BR hierin te investeren?
Nice results tho ...... Good luck
Was van Nick Davies en het was wel veel maar ben blij dat ik het gedaan heb.
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Goodluck met de SNGs. Heb vroeger ook de $2 STTs op full tilt gespeeld, die kan je echt lekker crushen :f_biggrin:. Probeer daar niet te lang te blijven want dan laat je wat value liggen denk ik. Win er een x-aantal buy-ins en ga dan naar die van $5-$6!Succes ♠_cool:
Uiteraard ga ik zsm naar de $6,00, maar wil ff het gevoel krijgen en waarschijnlijk binnen 1 week up. BR staat het toe.
Oorspronkelijk gepost door Champi888
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Goodluck met de SNGs. Heb vroeger ook de $2 STTs op full tilt gespeeld, die kan je echt lekker crushen :f_biggrin:. Probeer daar niet te lang te blijven want dan laat je wat value liggen denk ik. Win er een x-aantal buy-ins en ga dan naar die van $5-$6!Succes ♠_cool:
Uiteraard ga ik zsm naar de $6,00, maar wil ff het gevoel krijgen en waarschijnlijk binnen 1 week up. BR staat het toe.
Oke perfect, veel succes ermee!
Eindelijk een eigen blogje, succes met je nieuwe plannen man!!
Uiteraard zal ik je blijven volgen...
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Eindelijk een eigen blogje, succes met je nieuwe plannen man!!
Uiteraard zal ik je blijven volgen...![]()
Tnx gozer, we houden kontakt.
Nice results tho ...... Good luckWas van Nick Davies en het was wel veel maar ben blij dat ik het gedaan heb.
Staat er al gangstah, zo'n klein stukje nieuw blog, en je mist nu al de helft
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Nice results tho ...... Good luckWas van Nick Davies en het was wel veel maar ben blij dat ik het gedaan heb
En natuurlijk niet te vergeten de adviezen van onze supercoach Bobm78
![]()
Nou eerste 35 achter de rug. Jezus is nog erger dan de 180 mans op ps. Roi 5% dat valt tegen maar wat een bad beats gvd.
Straks nog een sessie eerst ff een video kijken want dat is voorlopig wel de bedoeling, dagelijks 1 vid.
Nice results tho ...... Good luckWas van Nick Davies en het was wel veel maar ben blij dat ik het gedaan heb.
Dat is toch Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang7?
Dat is nogal een highroller, speelde ook wel het 2k FTOPS event
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Dat is toch Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang7?
Dat is nogal een highroller, speelde ook wel het 2k FTOPS event
Klopt ja goede gozer hoor. Moet je zijn broer eens zien, Setherson2 op PS. Pfffffff. Heb ik wat HH van gekregen.