Ga naar het forum
m4cs3th: from zero ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] m4cs3th: from zero to hero

201 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
3,227 Weergaven

Nou... mijn eerste poging een eigen blog te maken... op dit moment bedraagt mijn bankroll nog 0.21 cent (en zit nu in een LH SNG).

Waarom dan nu een blog zul je misschien denken?

Allereerst omdat ik een game heb herontdekt namelijk LH poker
Ik bemerk dat ik bij NLH vaak na een paar goede hits gemaakt te hebben en de inleg heb getripled of beter te lang aan de tafel blijf zitten. Als er dan weer een allin situatie voordoet knal ik dan bij die ene keer alles er doorheen.
Bij LH bemerk ik dat ik dat daar minder heb.

Ten tweede ben ik voorlopig van plan te blijven pokeren ... alleen ligt het aan mijn doen en laten de komende periode bij de LH variant en eventueel of ik nog de PS freeroll ship zaterdag (of een deel ervan).

In ieder geval... de echte start wmb is nu... maand of 3 na mijn start bij PokerStrategy. It is time to become a hero!

200 reacties

ik wens je er veel succes mee:D met 0,21 cent kan het lastig worden en wel even gaan duren maar alsnog veel succes ik zal je blog bij houden:) moet er zelf ook nog 1 beginnen maarja dat komt nog wel hehe

Willem103
PokerStrategist

Erg veel succes! Zal lastig worden met 0,21 , maar je moet ergens beginnen ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net 4rde geworden bij een SNG... eerste 3 ITM (ik had trips op de turn en flush op de river maar villain had helaas een hogere flush).

gelukkig bestaat er ook nog moneybookers dus er is natuurlijk niet veel nood aan de man MAAR ... ik heb me voorgenomen om die 0.21 cent uit te bouwen

Nu dus echt 0.21 cent (speel nu op nano-limieten :D) over... morgen poker ik niet en overmorgen is de freeroll om 15.00 uur dus kansen te over :D

pbijvoet
PokerStrategist

Respect dude! Zou zeker stoer zijn als je daarmee een goede roll op weet te bouwen. :f_thumbsup:.

welke free roll ga je doen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb nog een freeroll bij 888 open staan "10k playing different" op 11 december , PCA final op 12 december van PokerStars maar vooral die van komende zaterdag op PokerStars vind ik leuk: $200.- van PokerStrategy waar er maar 17 aan mee kunnen doen :D dus wellicht dat ik dan een mooie bankroll weet op te bouwen.

dat klinkt erg aantrekkelijk:D succes ermee laat het in je blog weten wat je gedaan hebt;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb mijn enorme bankroll van $0.21 weer uitgebouwd naar $1.02 op LH ... gisteren overigens van 0.11 naar 3.40 waar ik me weer mee had ingekocht in SNG's en paar kleine toernooikes en dus op den duur weer op 0.21 kwam.

Mwah, doorzettingsvermogen genoeg bij jou, dus ik denk dat er wel een mooie bankroll opgebouwd gaat worden ;)

Succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu bezig met de Hyves-freeroll... hopelijk valt daar wat te shippen.... bij Facebook shipte ik 1 hele dollar :D

[edit] lig er uit... 4 keer achter elkaar een slag verloren waarvan 2 absoluut voor mijn rekening komen... andere 2 waren coinflips.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag paar keer LH gedaan en daarmee ingekocht in paar toernooitjes waarvan paar ITM, maar in andere toernooitjes weer niet. Met laatste 31 ct weer aan LH tafel.

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Vandaag paar keer LH gedaan en daarmee ingekocht in paar toernooitjes waarvan paar ITM, maar in andere toernooitjes weer niet. Met laatste 31 ct weer aan LH tafel.

Goed bezig.. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goed... 31 ct is toch iets te weinig... lang leve moneybookers :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag voor de derde keer op rij uitgeschakeld in preflopsituaties tegen flushdrawkaarten... ik word er soms echt droevig van :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net bij een 90 speler knockout als 15de geeindigd (bubble again!).
Eerst krijg ik A J... maar er is actie van de chipleader die gericht is op mijn stack... Ik fold, iemand gaat mee met A Q terwijl hij zelf A 10 heeft... op de flop valt een J. Gemiste kans.

Handje erna krijg ik A Q suited... betere kaart kun je je zelden wensen in zo'n situatie... ik schuif alles naar voren... diezelfde gast called met A J.
op de flop uiteraard direct een J... geen Q op turn/river.

Ik begin de laatste tijd echt steeds meer aan mezelf te twijfelen ook al kom ik steeds dichter bij de belangrijkere finaletafels. Hoeveel van jullie maken dit mee (dus dat je uit de bubble gesucked wordt)?

Wat lees ik nu: Gevallen met fietsen?

Nog wat gebroken of viel het mee? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pijn in mijn reet... meer niet. 1 voordeel: je zit wel de rest van de dag lekker warm :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu in een 1.10 toernooi op PokerStars... op dit moment 31/1699

KK < 55 en AK dus maakte mooie slag ... ik heb wel jullie mentale steun nodig... het gaat de laatste tijd namelijk baggerslecht en ben beetje bang dat ik deze ook verkloot :(

EDIT: and out A J stuit op Q Q

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag neem ik een belangrijk besluit.... ik heb als voornemen alle A x (waarbij x = 1-9) niet te spelen tenzij ik in push/fold fase of de mogelijkheid heb om deze te checken.

Note aan mezelf: als iemand preflop reraised terwijl ik A J heb moet ik deze folden. In mindere mate ook bij A Q