Dikke doei
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
FF serieus, ik ben echt klaar met PS, ik wacht even op de stakings/backings die ik hier nog lopen heb, en dan zijn jullie van me af.
Waarom ik weg ga van PS vertel ik later in een uitgebreide post.Op dit blog mag echt een slotje please, was geen troll.
Spijtig, benieuwd.
En khad je juist een 10 gegeven ivm duimpjes
Ja maar zo een "10" volstaat niet tegen de 14+ 1tjes
Toch bedankt en veel plezier in kroatië, ziet er vet uit
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Ik vind het "moeder"-gebeuren wel grappig![]()
+1
Snap totaal niet dat mensen hier aanstoot aan nemen. Of het serieus nemen.
Checkraise... Laat je niet opfokken man... Snap er geen hol van waarom sommigen zo doen. Ik vind het onvolwassen en eigenlijk ook gewoon kortzichtig van die gasten... Ik mis posts van succesvolle spelers hier en dat komt ook deels doordat mensen die succesvol worden hier afgezeken worden. Dat kan denk ik niet de bedoeling zijn op dit forum.
Ik ben het niet altijd met je eens (zoals in het "bestaat God" topic) maar heb wel respect voor jouw en andermans mening. Als iemand niet eens meer zijn eigen blog mag vullen dan geef ik je aan de andere kant wel gelijk dat je het niet meer leuk vind.
Ik hoop dat je blijft eerlijk gezegd (en je ma ook) want de lol gaat er nu wel vanaf op PS zo!
PS: had dit blog ook een 10 gegeven alhoewel ik zelden vote maar in dit geval vond ik het passend om wat tegenwicht te bieden
Doe ik er ook een duimpke bij, om zoals hierboven tegenwicht te bieden.
Niet omdat de inhoud zo interessant is, maar omdat hier mensen rondlopen die totaal geen respect hebben voor iemand zijn blog.
ga ff andere mensen pesten zou ik zeggen ...
succes Pieter verder!
Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Doe ik er ook een duimpke bij, om zoals hierboven tegenwicht te bieden.
Niet omdat de inhoud zo interessant is, maar omdat hier mensen rondlopen die totaal geen respect hebben voor iemand zijn blog.ga ff andere mensen pesten zou ik zeggen ...
![]()
succes Pieter verder!
Dit...
Oorspronkelijk gepost door divvie
Dikke doei
Ga eens iets doen voor u gold status gast ipv van ....
Hier een linkje naar je job https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1560
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Damn, was al vergeten wat voor een topper dit blog was.![]()
Jij volgt ook alles hier he..
My luck is so bad, if it were raining pussy I'd get hit in the head with a dick.
Maybe cuz you are a lesbian pussy