Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Ik vind het "moeder"-gebeuren wel grappig![]()
Idd, het is zon slechte/kansloze manier van aandacht zoeken dat ik er wel om kan l0llen
Ik vind het "moeder"-gebeuren wel grappig![]()
Idd, het is zon slechte/kansloze manier van aandacht zoeken dat ik er wel om kan l0llen
Waar ik vooral om kan "l0llen" is dat er mensen zijn die denken dat ze oh-zo juist zitten maar echt compleet verkeerd zitten. Geweldig gewoon
Jantje zei:
"Wat een kutprogamma is me dat zeg, welke debiel maakt nu zo iets?!"
Maar elke maandagavond zat Jantje weer voor de buis naar datzelfde progamma te kijken.
Ik snap het niet... Wat doet checkraise fout eigenlijk? OMB is al weggeziekt door forum en zie hier zelfde gebeuren (terwijl ik niet de impressie heb dat checkraise arro doet)... Beetje jammer
Vind juist grappig dat iemand vanuit 3rde persoon zijn blog bij houdt.
Ik snap het niet... Wat doet checkraise fout eigenlijk? OMB is al weggeziekt door forum en zie hier zelfde gebeuren (terwijl ik niet de impressie heb dat checkraise arro doet)... Beetje jammerVind juist grappig dat iemand vanuit 3rde persoon zijn blog bij houdt.
lol komaan als je gaat beweren dat al die crap toen alleen maar aan de anderen lag en niet aan omb zelf heb je ook een redelijke plank voor je kop. Maar goed wil niet weer zon debiele discussie op gang zetten dus ik zeg er verder niks meer over.
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Wel nice comeback shenno, moet ik toch wel toegeven.
Niets persoonlijk hoor
Goodluck verder met wat je doet
Heb je skype trouwens?
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Ga je nog zelf beginnen ooit?
Ja
@mac precies, laat me toch lekker mijn ding doen...
En het is niet dat PS minder waard zal zijn zonder mij ofzo :P, wat bij OMB wel het geval was (wat anderen ook mogen denken).
@divvie, hij zegt toch dat ik mij niet arrogant voordoe (dus OMB deed dat wel) dus eigenlijk zegt hij niet dat het niet aan OMB lag. Leer lezen joh
@shenno yep, pm me maar
wel sicko jouw moeder, net begonnen en nu al elke dag grinde en hot 44 spele enz, YOLO moeder heb jij
Is YOLO nu al een bijvoeglijk naamwoord geworden ook. Waar gaat dat naartoe met de jeugd van tegenwoordig.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
wel sicko jouw moeder, net begonnen en nu al elke dag grinde en hot 44 spele enz, YOLO moeder heb jij
Dit bedoel ik dus.. Je weet totaal niet waarover je het hebt. Ze speelt al bijna 2 jaar nu, ze heeft de BR om hot 44 en hoger te spelen, en ze bezit over de juiste kennis.
Wat is daar nu YOLO aan...
Ik kan me wel vinden in deze blog. Als moeder goed is, is ze goed! Gaan met die banaan, en afstacken die hap. Go mom!
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
wel sicko jouw moeder, net begonnen en nu al elke dag grinde en hot 44 spele enz, YOLO moeder heb jijDit bedoel ik dus.. Je weet totaal niet waarover je het hebt. Ze speelt al bijna 2 jaar nu, ze heeft de BR om hot 44 en hoger te spelen, en ze bezit over de juiste kennis.
Wat is daar nu YOLO aan...
En ze grind vooral omdat het scoop is de laatste dagen.
Volgens mij niet. Zijn moeder doet het beter dan hem, en hij staat haar bij, en doet verslag.
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Dit is een grap toch?
Zou een serieuze level zijn
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Volgens mij niet. Zijn moeder doet het beter dan hem, en hij staat haar bij, en doet verslag.
ben je al weer vergeten wat ie geshipt heeft?