Ga naar het forum
Chivaz; Moving Fast...

Meldingen
Alles wissen

Chivaz; Moving Fast Forward

1,864 Berichten
125 Gebruikers
0 Reacties
53.8 K Weergaven
Gangstahhh
PokerStrategist

wie zegt niet dat hij 2 pair of sets kan hebben
of miss a-j maar die speelt hij wsl niet zo

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

kan idd.

Even een paar tafels opgestart, in no time 4 BI down.
AA<TT (riverred een set)
set9 < setT
AK<AA (pf AI)
TT<JJ (op 789 flop)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Ik weet niet waarom, maar op europoker lukt tegenwoordig niets meer.
set over set, flush over flush, je kent het wel. telkens 2nd best. Ik werd er aardig gestoord van en wilde even met een schone lei beginnen. Had nog wat geld op titan staan, dus daar ben ik nu even aan het spelen. Ik krijg hier jammergenoeg alleen maar weinig rakeback. Jammer dat er geen rakechase is op titan! Regel dat mannen!

Maar wel weer eens lekker om zonder frustratie te spelen. Ik had echt het gevoel (tuurlijk variance, i know) maar dat de riverkaart vaak voor drawchasers aankwam, tegen de odds in. Ik ben wel weer zelfs terug moeten gaan naar NL100 trouwens, mede door e.e.a. uit te cashen / aan te schaffen.

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Je hebt VIP, FDB & Rakechase via PokerStrategy :f_confused:

Beantwoorden
Citeren

Hey Chivaz,

Jammer dat het even tegen zit! Misschien is de actie op william hill wat voor je?
- Ook het iPoker netwerk.
- Een goed VIP systeem
- De rake race is super soft ($50.000 PokerStrategy.com rake race bij William Hill)

Hier kun je er evt meer over lezen: http://nl.pokerstrategy.com/william-hill

GL,
Leo

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Je hebt VIP, FDB & Rakechase via PokerStrategy :f_confused:

@gerv;fdb = gecleared, vip duurt even voordat je een goed level hebt, maar titan heeft geen rakechase hoor.

@leo; ja, aan zitten denken om daar even te gaan bonushoeren, maar dan moest ik eerst weer geld transferren (niet genoeg op mijn neteller) en de koers is daar nu niet gunstig voor (geld op titan = euro). Vandaar nu nog even niet.
Maar nu ik de race zie, die is wel erg light! misschien doe ik dat toch nog ff ;)

Beantwoorden
Citeren

and, what's up Chivaz?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

ik ga je advies opvolgen. Op naar Willie ;)
Ik ben trouwens toe aan wat nieuwe video's (nl100-400 sh), komt er nog wat aan?

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Oeh sorry verkeerd gelezen! Titan heeft idd geen rakechase maarja VIP is >50% cashback op een gegevn moment als ik het goed gezien had

{edit} voor de Engelse heb ik en TwiceT een 200/100NL Sh vid gemaakt

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik ga je advies opvolgen. Op naar Willie ;)
Ik ben trouwens toe aan wat nieuwe video's (nl100-400 sh), komt er nog wat aan?

Hey Chivaz,

Er komen nog wel een paar 100NL video's van Rogier aan en als het goed is zijn Robbie en Twisted bezig met een paar goede video's (weet niet wanneer dit zal gebeuren aangezien Robbie nu in Vegas zit. Ook komt er binnenkort een serie van Josh en DeKuip over de overstap van 100NL naar 200NL sh.

Hoop dat we snel de eerste video's online kunnen krijgen. Succes met het spelen op William Hill iig, schop Leo maar even uit de Rake Race! :D

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

{edit} voor de Engelse heb ik en TwiceT een 200/100NL Sh vid gemaakt

staat die er al tussen?
de leakfinders van twicet heb ik iig al wel gezien

Beantwoorden
Citeren

Nee, nog niet. Ze hebben 2 videos gemaakt. We verwachten dat je deze over 2 tot 3 weken in de video sectie kan zien.

Overigens heb je hier een lijstje videos die je zeker weten vooruit helpen; Linkie.

De video's van Siete777 en Somnius kan ik van harte aanraden!

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

ok, ga ik zeker kijken. Die laatste van somnius had ik idd al gezien.
Verder wil ik liever niet te oude video's kijken, omdat ik het idee heb dat het spel met de week zo'n beetje veranderd, nadat SSS dood is, zijn velen op zoek naar andere strategieën. Mensen pas zich snel en goed aan vind ik.

Maar ik hou nu al wel weer van ipoker, ook al kun je bij william hill de tafels niet resizen. Maar dit is de hoogste hand die ik ooit heb behaald :) En ik krijg nog afbetaald ook, dat zou me de laatste tijd op andere rooms niet gebeuren.

$0.50/$1 No Limit Holdem
iPoker
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG gallumpoke ($49.60)
CO Gu3ssWh0 ($100)
BTN UssuryTiger ($228.14)
SB grobnekniv ($115.30)
BB Chivazzz1 ($166.26)

Pre-Flop: ($1.50, 5 players)
3 folds, grobnekniv raises to $3, Chivazzz1 calls $2

Flop: Q :heart: 6 :diamond: 10 :heart: ($6.50, 2 players)
grobnekniv bets $4.50, Chivazzz1 raises to $16, grobnekniv raises to $40, Chivazzz1 goes all-in $163.26, grobnekniv goes all-in $72.30

Turn: K :heart: ($302.56, 2 players, 2 all-in)

River: 2 :club: ($302.56, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: $278.56
grobnekniv shows
A :spade: A :heart:
Chivazzz1 shows
J :heart: 9 :heart:

Chivazzz1 wins $278.56 (net +$112.30)

grobnekniv lost $115.30

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Als dat geen lekkere start is _biggrin:

Post straks meteen even als je je eerste Royal ooit hebt!

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Leo

- De rake race is super soft

rakechase op europoker is nog een stuk softer trouwens, maar op ongame is dan wel weer minder traffic. Sterker nog, de complete top van de PS-ranglijst doet mee bij William Hill. Maar alsnog kom ik wel in the money, alleen niet voor de topplekken.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

ik heb al veel shit meegemaakt, maar dit slaat echt alles vanavond.
ik stop denk ik voorlopig even. Want hier kan ik gewoon niet goed tegen.
Nu heb ik ook nog een nieuwe muis nodig...
Nieteens kk tegen aa ofzo hoor. gewoon aa < q8 en JJ < a7 (pf allin)
en dat dan 20x op 1 avond. leuk, dat poker... Mijn bankroll kon dit niet echt hebben en ik heb geen zin om op nl50 te gaan klooien op dit moment. Dus tot later!

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Grinding mode off maar toch al zo veel strategypoints?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Grinding mode off maar toch al zo veel strategypoints?

tja en niet eens zoveel gespeeld,
william hill; 10 sp / dollar op het moment.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wow dat gaat even hard omlaag _cry:

Dit was allemaal op William Hill of ook nog op EuroPoker?

Misschien is het inderdaad verstandig om een paar dagen een break te nemen. Zodat je even met een frisse kijk weer opnieuw kunt beginnen.

Zou misschien wel beter zijn om toch even terug te stappen naar NL50. Dan kun je het vertrouwen een beetje terugkrijgen en mocht je daar een stack verliezen, komt het wat minder hard aan.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

naar nl50 zal ik sowieso moeten, maar daar kom ik wel weer bovenop.
Moet nu vooral even aan de mindset werken, ik kan niet goed omgaan met de badbeats, aangezien ik al 1,5 maand in een downswing zit. 7 BI onder EV runnen op 1000 handen is gewoon niet normaal naar mijn mening en dan begin ik toch echt te denken aan de betrouwbaarheid van de site. Maarja, het was ook al zo op europoker de laatste tijd.

Toch is er hoe je het went of keert gewoon een prikkel voor het netwerk om vissen aan de tafels te houden en dat doe je door ze te laten winnen. Ik zou willen dat er een organisatie is die hierop toeziet. Die is er wel voor de pokerrooms volgens mij (auditing) , maar niet voor het netwerk ongame of ipoker, waar de handen daadwerkelijk vandaan komen. Die moet er gewoon komen. Misschien verhuis ik wel naar stars of fulltilt, want dat zijn rooms die gebruik maken van hun eigen netwerk en de rooms worden wel gecontroleerd op betrouwbaarheid.

wat poker betreft;
Tegen vissen is mijn WTSD veel hoger, waardoor ik ook meer badbeats krijg, dat is logisch. Maar de laatste tijd wil ik dan het geld terug winnen en dat is niet de juiste instelling. Als ik dan nog een badbeat krijg, raak ik lichtelijk op tilt.

Ik kom wel weer terug, maar nu even een break, en dan weer met een clean mind verder...

Beantwoorden
Citeren