wutt.. je speelde eerst NL400 en nu NL50
Oorspronkelijk gepost door Rienk
wutt.. je speelde eerst NL400 en nu NL50![]()
yep, tis zuur.
Ben in nog 8 maanden van $50,- naar een veelvoud gegaan zodat ik nl400 speelde. Heb er veel leuke dingen van gedaan, maar sinds 1,5 maand in een non-stop downswing beland. Daar kom ik wel weer uit hoor, want ik analyseer mijn handen en ik zou (meestal) dezelfde +ev beslissing nemen. Neemt niet weg dat ik (nadat mijn tentamens / scriptie af zijn) weer moet beginnen vanaf nl50.
no worries, komt goed. Ik denk dat ik van de pokergoden te hoern heb gekregen dat ik mijn energy op dit moment beter ergens anders in kan stoppen
Leuk trouwens de duimpjes bij mijn blog. Er hebben toch nog wat mensen vertrouwen in me lijkt het. Of komt het omdat ik nu juist in de limieten omlaag ga ??
Oorspronkelijk gepost door Gerv
Dunno ik rate alleen blogs als ik dronken ben![]()
is iPoker nog steeds nitty?
de regs wel, aardig wat 18-16 spelers op SH. maar er zit ook best veel vis.
Vis die op de river je hand verneuken, dat dan weer wel.
Wat zijn stats van een goede speler op NL10? (ben SNG-speler en wil me langzaam verdiepen in cashgames).
fr of sh ?
sh zul je wat looser moeten zijn, omdat je je blinds vaker moet verdedigen.
Ik denk dat op SH de meeste regs gemiddeld ongeveer 24-21 spelen op nl100, met een AF van rond de 2.2 en 3 bet van 6-8%. Maar aangezien op NL10 meer slechte spelers (calling stations, overaggro vissen) zitten over het algemeen, kun je daar beter 18-16 spelen denk ik.
ok, dan nu maar rigoreus.
Ik heb alle pokerclients van mn pc afgehaald, totdat ik mijn scriptie af heb zal ik ze er niet meer opzetten. Planning; eind Juli.
Ik heb de discipline niet om niet toch even te kijken of er vis aan tafel zit. En zo een gedeelte van mn verloren bankroll goed te maken. Uiteraard ook niet de juiste mindset om te gaan pokeren, waardoor ik alleen maar nog meer verlies en gefrustreerd raak tijdens het spelen, als ik weer uitriverred word door een vis.
Ook op het forum zal ik niet meer zijn tot die tijd, poker moet gewoon even helemaal uit mn systeem totdat ik er weer met frisse moed tegenaan kan, zoals ik eerder ook met de startersbonus van pokerstrategy me omhoog heb gewerkt.
Tegen die tijd heb ik ook de tijd om artikelen en video's te bekijken, want dat heb ik de laatste tijd ook gewoon niet of nauwelijks gedaan en dat is nog een reden waardoor je spel achteruit gaat.
Succes allen met jullie doelen, mijn doel is de komende 6 weken; scriptie!
tot over 6 weken!
Denk dat het wel slim is om ff afstand te nemen van het pokeren.
Meer fish voor ons :f_biggrin:, nee serieus, heb je ineens veel meer tijd, voor je scriptie of wat dan ook.
Zelf poker ik nu al een week niet meer, nu wil ik best wel alweer pokeren
Dus succes met het volhouden, en als je scriptie lukt is het het waard toch,
grtz
Goede move. Een break op z'n tijd is heerlijk.
En je studie is natuurlijk een stuk belangrijker. Succes met je scriptie!
hey chivaz, je speelt/speelde toch op europoker?
Weet je of de volgende mogelijkheden er zijn (heb alles gevonden behalve deze dus denk dat ze er niet zijn ofwel?) :
-preffered seating
-auto rebuy to max
-4 color deck
-mogelijkheid om achtergrond, kaarten e.d. aan te passen
-animatie uit (kaarten gaan naar het midden e.d.)
grtz
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
hey chivaz, je speelt/speelde toch op europoker?Weet je of de volgende mogelijkheden er zijn (heb alles gevonden behalve deze dus denk dat ze er niet zijn ofwel?) :
-preffered seating
-auto rebuy to max
-4 color deck
-mogelijkheid om achtergrond, kaarten e.d. aan te passen
-animatie uit (kaarten gaan naar het midden e.d.)grtz
-preferred seating kan niet
-rebuy to max kan niet (wel irritant, maar als je wint is het niet zo erg toch?)
-4 color deck is mogelijk
-achtergrond aanpassen kan niet (maar ik vind zelf de europoker een hele relaxede skin hebben)
-animatie kan uit
-de light rake race door pokerstrategy, de vele vis en de slechte regs zijn andere features. Succes iig!
ok bedankt, dan ga ik 4 color deck en animatie ff instellen.
De rake race was me ook opgevallen
En gister eerste sessie, iets meer dan 1k handen, en tegenstand leek inderdaad niet zo sterk (als op FT bijvoorbeeld). Nu moet ik zelf ook nog veel aan mijn spel werken maar ik denk dat het op NL100 hier wel moet gaan lukken uiteindelijk.
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
ok bedankt, dan ga ik 4 color deck en animatie ff instellen.De rake race was me ook opgevallen
![]()
En gister eerste sessie, iets meer dan 1k handen, en tegenstand leek inderdaad niet zo sterk (als op FT bijvoorbeeld). Nu moet ik zelf ook nog veel aan mijn spel werken maar ik denk dat het op NL100 hier wel moet gaan lukken uiteindelijk.
dan kom ik je daar wel tegen
begint weer lekker.
dit weekend weer eens een langere sessie gespeeld op nl100.
in totaal zo'n 4500 handjes, 5 BI down, waarvan 6BI onder EV.
En niemand mag ooit nog zeggen dat geflopte flushes niet bestaan...
Ondertussen op 10k handjes 10 BI onder EV.
AA < 78o pf AI
AQ < 79o pf AI
KK < AK pf AI
en ga zo maar door. Ik tilt er niet van en het maakt me ook weinig uit, want op de lange termijn... je weet wel, maar het is toch irritant.
Nu lekker weekendje weg naar Duitsland. Succes met spelen allemaal!
geinspireerd door Realpecunia, en om hem een hart onder de riem te steken dat hij niet de enige is, hierbij mijn maand Augustus so far;
Toch tevreden over de laatste 5k handen, waarin de EV lijn mooi omhoog gaat, sinds ik max 4 tafels speel. Ik wil er ook bij vermelden dat ik niet veel waarde hecht aan de EV-lijn, het blijft slechts een indicatie.

Wat is dit nl50/100 sh op euro?
En je lijn gaat alweer omhoog, dus zal niet heel lang meer duren eer je boven de 0 komt met je EV-lijn (al neemt deze idd geen collers/setups mee in de berekening)