Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Hi,
Wat zijn jouw ervaringen met EuroPoker of heb jij hier niet op gespeeld? Positiv and negativ points?
♠_cool:
Hey, ja ik speel op europoker op het moment. Maar ik heb op veel andere sites gespeeld ook. ik zal wat punten voor je opnoemen.
goede rakeback, dmv first deposit bonus, vip-systeem en rakerace hier op PS.
best wel wat vis aan tafel, genoeg in ieder geval
geen wachtlijsten aan de tafels, dit is positief omdat bij andere grote sites er wel eens 10 of meer spelers wachten voor een tafel. Hier kun je alleen kiezen voor tafels waar een plekje vrij is, waardoor je sneller aan tafel komt met de vis.
stabiele software, nooit problemen gehad
groeiend ongame netwerk, waardoor ook leuke marketing acties. Er zijn altijd genoeg tafels t/m limiet nl200 op no-limit. Andere speelstijlen weet ik niet.
goed systeem voor het maken van notes bij tegenstanders en je kunt een kleur aan goede of slechte spelers geven, die je ook in de lobby kunt zien bij het tafel-selecten
geen timer-knop om je denktijd te verlengen
geen auto-rebuy tot maximum
tafels zijn 5-max of 10-max. Dit vergt toch enige aanpassing (zeker van 6-max naar 5-max)
dat er geen wachtlijsten zijn, zorgt er ook voor dat je snel moet zijn om een plekje aan een goede tafel te krijgen, anders is hij al heel snel weg, en dat werkt ook best tiltend. Ik heb constant ook de lobby open om te zoeken naar tafels, op momenten dat ik niets te doen heb. Het zal vaak gebeuren dat je een plek wilt innemen en dat iemand anders je voor is.
ik hoop dat je er wat aan hebt. succes!