Ga naar het forum
Chivaz; Moving Fast...

Meldingen
Alles wissen

Chivaz; Moving Fast Forward

1,864 Berichten
125 Gebruikers
0 Reacties
53.8 K Weergaven
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Het gaat weer de goede kant op!
Kan weer NL100 spelen, waar ik meer history heb en een limiet die ik zonder tilten makkelijker kan beaten dan NL50 op een of andere manier. Ik speel gewoon wat behoudender, let goed op de 3bet en 4bet ranges van villain en dat werkt. Niet bluffen tegen vissen en callingstations, Aggressieve spelers door laten betten als ik IP zit, floaten bij spelers die op de turn opgeven. Op die manier veel middelgrote potten binnenhalen en oppassen als de regs je AI proberen te krijgen, of als de callingstations opeens gaan betten.

Rakerace gaat goed en heb heel veel zin in het live toernooi volgende week. Binnenkort even naar HC om mijn live-skills te testen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ha nice! Ik zei toch dat de doomswitch uitgeschakeld was _cool:

Echt nice om te zien dat het weer de goede richting opgaat en meteen je kwalificatie voor het live toernooi erbij. Keep it up!

Speelde je eerder dan ook minder oplettend wat betreft je tegenstander qua punten die je nu noemt?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Ik denk wel dat ik niet altijd genoeg nadacht over spots.
Speel nu ook weer maar 4 tafels, dus meer tijd om na te denken.
Toch jammer dat ongame geen time-button heeft.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy
PokerStrategist

Gaat lekker man,nice graph! Ik hou het ook ff bij 4 tafels ;) Keb nog HH gekocht ook man thanx! vanaaf ff kijken of het dan beter gaat!

Beantwoorden
Citeren
SergeSas
PokerStrategist

het gaat lekker bij je :)

Proficiat met GSOP live ticket!
Hoe kan je daar juist voor kwalificeren?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SergeSas

er is een optie om voor 2150 playerpoints een satelite ticket ter waarde van $320,- te krijgen. Met deze satelite kun je je dan kwalificeren. zie DEZE link daarvoor. Maar ook zijn er satelites vanaf $2,- om je voor de $320,- satelite te kwalificeren, voor als dat aantal playerpoints wat hoog ligt. Is best wat rake om te verzamelen namelijk, ik gok zo'n $1000,- aan rake.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Ik run als een god, mijn dank aan Lanfear voor het zorgen dat de doomswitch eraf is. Augustus runde ik nog $1600 onder EV, maar daar haal ik op dit moment een en ander van in. Jammergenoeg maak ik in mijn rungood ook wat kleine foutjes, anders had het nog beter gekund, maar we hebben dus nog wat om aan te werken! Verder 3 pagina's van mn scriptie erbij geschreven, dat scheelt ook in je mindset omdat ik me dan niet schuldig voel dat ik poker speel.

Ik zit nog even te kijken of er aparte handjes tussen zitten, maar dat valt mee. 1x tegen een superlag ATo erin geshoved tegen KK helaas. En tegen een winnende vis JJ tegen KK. Verder paar flipjes gewonnen, waardoor ik boven EV run.

Beantwoorden
Citeren

Allemaal naar Lanfear voor de BoomSwitch!

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

2 kleine sessietjes gedaan vandaag, 3 BI up.

Beantwoorden
Citeren

Hi,

Wat zijn jouw ervaringen met EuroPoker of heb jij hier niet op gespeeld? Positiv and negativ points?

_cool:

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Hi,

Wat zijn jouw ervaringen met EuroPoker of heb jij hier niet op gespeeld? Positiv and negativ points?

_cool:

Hey, ja ik speel op europoker op het moment. Maar ik heb op veel andere sites gespeeld ook. ik zal wat punten voor je opnoemen.

:D goede rakeback, dmv first deposit bonus, vip-systeem en rakerace hier op PS.
:D best wel wat vis aan tafel, genoeg in ieder geval
:D geen wachtlijsten aan de tafels, dit is positief omdat bij andere grote sites er wel eens 10 of meer spelers wachten voor een tafel. Hier kun je alleen kiezen voor tafels waar een plekje vrij is, waardoor je sneller aan tafel komt met de vis.
:D stabiele software, nooit problemen gehad
:D groeiend ongame netwerk, waardoor ook leuke marketing acties. Er zijn altijd genoeg tafels t/m limiet nl200 op no-limit. Andere speelstijlen weet ik niet.
:D goed systeem voor het maken van notes bij tegenstanders en je kunt een kleur aan goede of slechte spelers geven, die je ook in de lobby kunt zien bij het tafel-selecten

:facepalm: geen timer-knop om je denktijd te verlengen
:facepalm: geen auto-rebuy tot maximum
:facepalm: tafels zijn 5-max of 10-max. Dit vergt toch enige aanpassing (zeker van 6-max naar 5-max)
:facepalm: dat er geen wachtlijsten zijn, zorgt er ook voor dat je snel moet zijn om een plekje aan een goede tafel te krijgen, anders is hij al heel snel weg, en dat werkt ook best tiltend. Ik heb constant ook de lobby open om te zoeken naar tafels, op momenten dat ik niets te doen heb. Het zal vaak gebeuren dat je een plek wilt innemen en dat iemand anders je voor is.
:facepalm:

ik hoop dat je er wat aan hebt. succes!

Beantwoorden
Citeren

Bedankt voor de zeer uitgebreide uitleg! U was zeer behulpzaam Chivaz :)
_cool:

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Het loopt nog steeds uitermate goed, hier de afgelopen 2 dagen. Ik speel redelijk ABC en verder erg goed lettend op de zichtbare leaks van de tegenstander, zoals te hoog foldto3bet, of te hoog 3bet/samen met hoog fold to 4bet. dat soort dingen. Ik heb mijn hud aangepast daarvoor. Ben rolled voor nl200, maar never change a winning team lijkt me, het loopt deze week zo goed! Al kan ik me dan wel weer mengen in de nr1 plek van de rakerace, maar ik ga daar niet teveel op letten, want dan ga ik mezelf pushen om te spelen en is mijn mindset weer minder. Gewoon lekker door grinden dus en veel kleine sessies spelen ipv een paar grote. Wel vreemd trouwens ook dat ik het nu ik aan het winnen ben wat saaier vind om te spelen... bij 30BI voor nl200 ga ik maar wat shotjes doen, om wat uitdaging te houden.

Beantwoorden
Citeren
SergeSas
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

er is een optie om voor 2150 playerpoints een satelite ticket ter waarde van $320,- te krijgen. Met deze satelite kun je je dan kwalificeren. zie DEZE link daarvoor. Maar ook zijn er satelites vanaf $2,- om je voor de $320,- satelite te kwalificeren, voor als dat aantal playerpoints wat hoog ligt. Is best wat rake om te verzamelen namelijk, ik gok zo'n $1000,- aan rake.

Ma dat annuleerd je FDB zeker?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

Ma dat annuleerd je FDB zeker?

nee, maar je kunt maar 1 bonus op een moment spelen, niet 2 tegelijkertijd.

Beantwoorden
Citeren
SergeSas
PokerStrategist

Dan nog maar even wachten :P

Beantwoorden
Citeren

Chivaz, wat denk jij van deze thread?

Rake

Beantwoorden
Citeren
Thormtos91
Oldschool Grinder

Hoe gaat ie?

Over die sweat sessie, ik ben nu begonnen met veel spelen en improven, improven.

Dus ik denk dat het meer nut heeft (voor allebij) om die sweatsessie over 1-1,5 week te houden omdat we dan wat meer op zelfde niveau zitten, deal?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Hoe gaat ie?

Over die sweat sessie, ik ben nu begonnen met veel spelen en improven, improven.

Dus ik denk dat het meer nut heeft (voor allebij) om die sweatsessie over 1-1,5 week te houden omdat we dan wat meer op zelfde niveau zitten, deal?

is goed, contact me maar als je een afspraak wilt maken!

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Heb je blog eens doorgenomen maar ziet er goed uit man!!!! Blijf zou door gaan, ik hou je in de gaten.

Enne hoe was het in het HC misschien leuk als je een verslagje maakt :D Wil zelf ook al tijden een keer gaan maar kan nergens de blindstructuur vinden.

Beantwoorden
Citeren