Ken het gevoel ja :-)
Was gisteren mezelf ook aan het ergeren. Uiteindelijk toch weer 2 BI down maar een klein deel goedgemaakt door de vrijgespeelde bonus.
Vandaag toch maar even begonnen om te kijken hoe het ging.
Ik begon weer op mijn eigen niveau en dat wierp zijn vruchten af.
Uiteindelijk een winst van $5,04 over 398 handen.
Toch leuk als 't weer even goed gaat.
Even een snel vraagje.
Everest poker is van 1:00 GMT tot 10:00 GMT offline voor onderhoud, iemand enig idee hoe laat dat in Nederlandse tijd is?
Weet 't al, was dus 12:00.
Liep wat uit vandaar dat ik in de war raakte, maar hij doet 't weer. ♠_biggrin:
Klopt inderdaad. Onze tijd is GMT +2; overigens proberen wij dit in de nieuwsartikelen ook altijd aan te passen, je ziet daar vaak CET staan en dat is ook de Nederlandse tijdzone. Op die manier hoef je gelukkig nooit lastige omrekeningen te maken
Pfff, ging vandaag weer lekker zoals de vorige dagen.
Vandaag weer 1,5 BI down en totaal iets van 8 BI verloren de afgelopen dagen.
Alles wat ik krijg word gekraakt en ben het nu even helemaal zat.
Hey Cog. Jij ook al? Bij mij juist van hetzelfde! Het is niet meer normaal deze week. Ik ga dadelijk nog eens ertegen gaan maar mijn starting hands aanpassen. Ze callen als gekken tegenwoordig...
Hier niks anders inderdaad, zie ook opeens mensen callen met de raarste handen. Op zich ideaal zou je denken maar op de één of andere manier nemen ze toch mijn geld af.
Lange tijd geen update meer gehad.
Ben volgens mij redelijk van mijn downswing af, nadat ik naar $80 ben gezakt sta ik nu weer op $93,65.
Nu eindelijk maar is over die magische $100,- heen.
Goed zo Cog!
Bij mij runt het ook terug beter maar ik heb nog heel wat achterstand goed te maken denk ik
I'll be on your heels in no time
Jullie zitten beiden nu op NL2? Nog even en ik zie jullie aan de NL5 tafels dan. Zal toch maar eens op gaan letten hoe jullie je handen spelen...
Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Lange tijd geen update meer gehad.
Ben volgens mij redelijk van mijn downswing af, nadat ik naar $80 ben gezakt sta ik nu weer op $93,65.Nu eindelijk maar is over die magische $100,- heen.
![]()
Nice job!
Hoewel het misschien afgezaagd klinkt (en hoewel je het wellicht al vaker hebt gehoord) wil ik je wel adviseren je niet blind te staren op dit soort gelddoelen. Dat klinkt misschien logisch, maar psychologisch gezien zijn dat soort grenzen best gevaarlijk. Ik praat nu uit eigen ervaring, het is wel vaker dan 1 keer gebeurd dat ik dichtbij een grens was om het vervolgens net niet te halen, veel te lang door te spelen en een gigantisch eind terug te zakken.
Maargoed, dit in ieder geval ter zijde, veel succes alsnog en laat die upswing maar doorzetten!
Ha, ik kan nauwelijks m'n eigen handen analyseren. Als jullie niet 70% van jullie handen spelen en niet 100% cbetten, dan vind ik echt geen reads, hoor.
@ Arjon
Heb het inderdaad al vaker gehoord en probeer 't ook tot het minimum te beperken maar die $100 kan ik hoe ik ook 't probeer niet uit mijn hoofd zetten.
Maar we gaan er nu ook gewoon overheen zonder verliezen te lijden, ghehe.
@ Elderwon
Mooi dat het bij jou ook weer beter gaat, geef even een gil als het weer minder gaat want dan moet ik ook oppassen.
@ SuvorovNL
Ik hoop je in ieder geval zo snel mogelijk te zien @ NL5.
Nu weer even een sessie opstarten.
En de sessie is weer beëindigt, na veel kleine potjes winnen/verliezen kon ik toch eindelijk verdubbelen.
Uiteindelijk is mijn BR nu $95,65. Beetje bij beetje komen we d'r wel.
Goed zo Cog. Ik runde gisteren ok tot ik mijn tweede sessie opstarte zo rond 11u. Er werd weer als gekken gespeeld en natuurlijk hit ik dan weer bijna niks. AA en KK gaan dicht en ik call 1 keer een maniac die mij voor de vierde keer AI zet op de flop:
Ik raise LP mat AJs, hij callt (zoals altijd). Valt AAx op de flop, ik bet hij zet mij AI. Ik call hem en wat toont ie: AK!!!
grrrr...
Nest!
maarja, weer effe een setback zeker? Straks weer eens doorgrinden.
Het komt wel goed schatje.
Vandaag over de magische $100,- heen.
Kwam eigenlijk vooral doordat ik drie HU sit and go's achter elkaar won, hierna verdubbelde ik nog een keer in een cashgame en kwam er $101,73 te staan.
Hopen dat ik nog even door kan gaan met winst maken en dan komt NL5 in de buurt.
Net weer even een korte sessie gespeeld en afgerond met uiteindelijk +$4,31.
Sta nu dus op $105,71, moet me toch echt in houden om niet op NL5 te gaan spelen.
Is het trouwens om alvast 1 tafel NL5 te doen en de rest NL2 of moet ik toch gewoon netjes wachten?
Had eigenlijk net niet moeten beginnen met spelen terwijl ik toch al wel redelijk kapot ben. Dacht dat ik een straat had maar had niet goed gekeken haha.
Dure fout. ♠_evil: