goodluck
Lukt weer is voor geen ene meter, denk nu toch dat ik gewoon compleet suck ipv dat het gewoon bad luck is.
Blegh, wat nasty.
PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 800/1600 Blinds 75 Ante (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
SB (t31393)
Hero (BB) (t4175)
UTG (t345)
MP (t6899)
CO (t21196)
Button (t3492)
Hero's M: 1.46
Preflop: Hero is BB with K
, A
4 folds, SB bets t6400, 1 fold
Total pot: t3650
Door een aantal leuke ships toch de sessie tegen alle verwachtingen in winnend afgesloten. (+$14)
Door de kleine sample kan ik nog niet echt zeggen of de 6,6% ROI ligt door slecht spel of gewoon wat minder runnen.
Wat hier dan wel weer fijn aan is dat ik nu eindelijk weer gemotiveerd ben om bij te leren in het pokerwereldje, iets wat ik niet doe als ik winnend speel.
Het enigste waar ik bang voor ben is het scenario waar ik voor de ROD's mee zat. Hard mn best doen om bij te leren maar toch de $1 STT's maar niet kunnen beaten. Hopen op een beter scenario.
Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Blegh, wat nasty.![]()
PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 800/1600 Blinds 75 Ante (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
SB (t31393)
Hero (BB) (t4175)
UTG (t345)
MP (t6899)
CO (t21196)
Button (t3492)Hero's M: 1.46
Preflop: Hero is BB with K
, A
4 folds, SB bets t6400, 1 foldTotal pot: t3650
Wat doe je?
Meeh, zat er zelf eigenlijk nog goed over te twijfelen.
UTG was op sit out dus die was de volgende ronde sws eruit.
Of is die 1BI extra niet zoveel waard?
Tjaa, zo simpel heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht haha.
Vandaag hopelijk een dag in het teken van poker, mits er niks tussen komt.
Doelen vandaag:
30 games spelen (45 mans $1,50)
10x 100 handen ICM trainen oefenen
En na 30 games staan we eer terug geparkeerd op $80.
Echt heerlijk die swings, prachtig!
Tijd om dit blog maar weer is een update te geven.
Vanaf de vorige post tot deze post helemaal geen poker meer gespeeld.
De belangrijkste reden hiervan was dat ik 50 à 60 uur werkte in een week en daarna geen zin meer had aan zo'n lange sessie.
Maar het werk zit er weer op en heb weer is teveel vrije tijd.
GRINDEN dus!
Ga eerst even beginnen met wat $3,50, totaal geen BRM voor maar who cares?
Om deze post toch nog wat inhoud te geven:
Dankzij die winst nu een BR van ongeveer $200.
Genoeg in mijn ogen dus om over te stappen naar de $3,50 en dan zien we daar wel hoe het gaat.
Zag vandaag pas de promo go4gold op mn mail verschijnen.
Zit nog serieus te twijfelen of er ik aan mee zal doen..
Heb volgens mij nog wel een kleine bankroll op Everest staan maar het zal wel betekenen dat ik minder volume kan draaien op Pokerstars.
Maar even kijken of de traffic van Everest met SNGs al verbeterd is anders kan ik er over de hele dag maar weinig spelen door de geringe traffic.