Oorspronkelijk gepost door Cognitief
Thanx, hopen op een leuke ship.![]()
En als je aanwezig bent op de tijd dat ik ga spelen zal ik wel even een mikogo open gooien.![]()
lees even mijn laatste post. weet niet of we tegelijk hadden gepost en je het had gemist
En als je aanwezig bent op de tijd dat ik ga spelen zal ik wel even een mikogo open gooien.![]()
lees even mijn laatste post. weet niet of we tegelijk hadden gepost en je het had gemist
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ja was tegelijk maar heb 'm net doorgelezen.
Dat had het probleem nog wel is kunnen zijn jaa, miste nog een paar sterretjes. Stupid me.
is nu fixed,
Send.
Zal er nu wel op staan.
This is an automated message sent from Full Tilt Poker.
Your Player ID: G*****1
Receiving Player ID: Cognitief
Date and Time: 2011-04-03 14:12:43
Transfer Number: 08067070
Amount: $4.40 (USD)
Status: APPROVED
This transfer has been approved. The funds are immediately available to the receiving player.
Good Luck!
Heb het er nu op staan inderdaad, dank u.
Zo maar even een paar spelen, 2 tafels per keer lijkt mij nu nog het beste.
Moet ik even mikogo openen of?
Heb het er nu op staan inderdaad, dank u.![]()
Zo maar even een paar spelen, 2 tafels per keer lijkt mij nu nog het beste.Moet ik even mikogo openen of?
Mag. niets is verplicht. Maar is wel leuk denk ik. Zelf speel ik er momenteel ook 1.
26 / 70 (top 36 = ITM)
Ship ze.
In de 2e hand meteen JJ gedeeld en kunnen verdriedubbelen.
Mikogo: 111-874-638
Heb je ook geadd op skype.
Als je naam op het forum hetzelfde als skype is in ieder geval
Speel nu het laatste toernooitje van het geld van Toxicgod.
1 min cash gehad welke ik weer gebruikt heb om een toernooitje te spelen.
Het laatste toernooi gaat wel lekker; 6/21
Uiteindelijk 6e geworden voor $20.
De helft ging naar Toxicgod dus hou nog $10 over om er wat leuks van te maken.
Uiteindelijk 6e geworden voor $20.
De helft ging naar Toxicgod dus hou nog $10 over om er wat leuks van te maken.![]()
yup yup.
Well done. Van mijn $4.40 heb je even $10 gemaakt voor mij
En dan nog iets van $10.20 voor jezelf. Alles wat je daarmee doet is voor jezelf as promised ♠_biggrin:
Maak hou ons op de hoogte van je winsten! Lijkt me leuk dat je door deze kleine deal een mooie Bankroll kan opbouwen op FTP
Who knows!
Was in ieder geval leuk om je te railen. Doen we vaker!
Gaan we inderdaad vaker doen, dat we elkaar nog maar vaak aan de FT mogen railen.
Hopelijk vanavond weer een sessie spelen en maar hopen dat ik niet broke ga met 10BI.
Meteen mijn eerste vraag aan de ROD's spelers, welke video's et cetera raden jullie mij aan? Standaard MTT video's oid?
Een basis leggen als in MTT artikelen/vids, en wat wiskundige achtergrond uit de SNG artikelen/vids is zeker handig. Verder zal er zeker nog content over de RODs komen, wanneer precies weet ik alleen niet.
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Meteen mijn eerste vraag aan de ROD's spelers, welke video's et cetera raden jullie mij aan? Standaard MTT video's oid?Een basis leggen als in MTT artikelen/vids, en wat wiskundige achtergrond uit de SNG artikelen/vids is zeker handig. Verder zal er zeker nog content over de RODs komen, wanneer precies weet ik alleen niet.
Okee thanx, had al zo'n vermoeden over de MTT vids.
Ps: Nog maar weer even een tafeltje openen.
Haha, en zo lig je er alweer na 3 handen uit QQ < AK.
Dan maar eerst even wat eten et cetera en dan nog maar één spelen en hopen dat ik er toch wel 4 handen ik kan blijven.
Ben de volgende alweer begonnen en net wat geluk gehad met AK > KK.
Maar dan moet die KK maar niet mee limpen.