Ga naar het forum
Crappie laptops & c...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Crappie laptops & crappy players

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
229 Weergaven
bartondrums
Oldschool Grinder

Ik speel nu al een maand op Full tilt, en op zich gaat het best lekker. Ik blijf nu een beetje steken op de 3K die ik de laatste tijd bij elkaar heb gescharreld.

De trend van de laatste dagen is een beetje dat slechte spelers mij ff 25 bigbets afpakken om vervolgens er weer 20 terug te geven en dan weg te gaan. Ik kan hier wel om lachen, vroeger was ik ook zon mannetje die dacht "double or nothing".

Gelukkig helpt ook de fenominale bonus mij op de been te blijven. De combinatie van de 27% rakeback en de 500$ bonus, die ik inmiddels bijna vrij heb gespeeld zorgen voor een mooi centje.

Als ik over een paar weekjes klaar ben met de bonus ga ik waarschijnlijk naar cake poker, waar ook weer zo'n mooie bonuscombo is van rakeback en bonus. De spelers zijn daar een stuk slechter hoor ik overal.

En uh,.... mn laptop.... tja, dat is gewoon waardeloze bagger. Als ik op msn kom verstuur ik naar iedereen van die spamberichten. Hij loopt regelmatig vast en ik kan niet bij mijn bestanden die op mn schijf staatn uitgezonderd het bureaublad. Achja.... even wachten en ik kan men high tech laptopje weer gebruiken.

voor nu, 2/4 HU!! :)

5 reacties
bartondrums Topicstarter
bartondrums
Oldschool Grinder

oops, ik zie trouwens dat die andere mensen allemaal van die extra tabbladen hebben voor ieder verhaaldje, hoe doe je dat??

MEGA EDIT: Wow hoe dom kon ik zijn. Anyhow, je hebt nu een blog aangemaakt in het juiste deel van het forum, hier kun je gewoon je voortgang blijven posten en bijhouden. Weet anders niet wat je met 'tabbladen' bedoelt.

WPTRay
Poker Player

Wel eeen beetje link om met een laptop te pokeren die vol staat met spam, adware, virussen etc :P

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Wel eeen beetje link om met een laptop te pokeren die vol staat met spam, adware, virussen etc :P

:D

één keylog en je bent je $3k kwijt

iamthedanger
BlackMember