Ga naar het forum
gamblewhitme zijn 2...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] gamblewhitme zijn 2de avontuur

186 Berichten
29 Gebruikers
0 Reacties
4,272 Weergaven
Gamblewhitme
BlackMember

Ik weet het ik heb al een blog maar ik dacht een avontuur kan niet zonder nieuw blog :D

Nou zoals al eerder gezegd is mijn mooie schermpje binnen en het avontuur van start gaan. Vanaf nu wil ik ook beginnen met opstellen van doelen omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Ik denk dat dit wel een extra motivatie moet kunnen zijn. Bovendien kan ik dan ook een soort van beloning op gaan stellen voor mezelf als alles lukt.

Het is moeilijk om de doelen voor de maand april vast te stellen omdat ik nog niet precies weet hoeveel punten ik overal haal enz. Bovendien zullen de doelen voor deze maand vrij soft zijn omdat ik ook een tentamenweek heb halverwege de maand. Dus daardoor zal ik ook minder pokeren.

Voor dat ik de doelen op ga schrijven wil ik uitleggen wat en waar ik ga spelen. De site waar ik het meeste zal spelen is stars, dit om ik hier een fijn verleden heb met de dons. Hier ga ik ook meedoen aan een aantal SCOOP events. Ik ben wel benieuwd naar het huidige niveau van de dons omdat ik veel mensen zie stoppen daar omdat het niveau daar is gestegen.

Mijn 2de roll staat op party, hier heb ik nog wat geld opstaan en hier heb ik mijn steppen project lopen. Als dit klaar is hoop hier een mooi centje aan over te houden voor mijn roll op party. Ik ben hier van plan te gaan cashgamen, ik weet namelijk dat ik hier een slecht verleden mee heb en dit wil heel graag gaan trainen. Gewoon het BSS NL spelletje onder de knie krijgen en erop trainen niet op tilt te slaan.

En mijn 3de roll staat op titan, dit omdat ik hier een klein beetje had gestort om met de 10k freeroll mee te kunnen doen. Dit is ook de enige van deze 3 sites die tracked is dus daarom ga ik hier afentoe spelen om sp te behalen. Dit ga ik in het begin doen doormiddel van dons. Dit omdat mijn roll hier zo klein is dat ik geen gekke dingen kan doen.

Nu jullie dit weten zal ik mijn doelen voor de maand april op gaan noemen:

Stars:
- Zorgen dat ik zilver word
- Mijn roll boven de 1,5k tillen (Nu $955)
- Zorgen dat ik met 20 tafels tegelijk de dons kan gaan spelen
- Zorgen dat mijn FPP op 2500 staat (nu 1026)
- Minimaal 1 x kwalificeren voor sunday warm up of million
- 8 don sessies spelen
- Winst over mijn gehele scoop events

Party:
- Minimaal 20 punten op 20 dagen in deze maand (ivm promotie)
- Zorgen dat mijn partypoints de 3k behaald (1986 nu)
- Mijn roll de $100 laten paseren ( $34 nu)
- Artikelen lezen over BSS
- Videos kijken over BSS
- Tilt onder controle houden

Titan:
- Mijn roll boven de €50,- tillen (€23 nu)
- Voldoende punten behalen om op poker strategy zilver te
worden

Zo zie je dat het aantal doelen per site berhoorlijk verschillend is. Ik ben benieuwd hoe alles gaat verlopen dusjah. Ik begin er maar aan
Ik zal alleen het saldo van een posten als ik hier ook daadwerkelijk heb gespeeld. (anders moet ik iedere keer 3 saldos posten)
Maar voor deze beginpost zal ik het wel doen

Br Stars: $955,-
Br Party: $34,-
Br Titan: € 23,-

185 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Veel suc6 met je nieuwe avontuur.

Ben benieuwd naar jouw bevindingen over de DoN's op Stars!!! Kijken of jij hetzelfde als ons quitters ervaart of dat het gewoon aan onze stijl ligt.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En hoe liep de eerste set van 20? Heb je proberen te volgen maar dat lukte niet echt met 20 tafels :P.

Liep niet echt of wel? Voor zover ik kon zien lag je er in 10 potjes redelijk snel uit.

Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme
BlackMember

zojuist mijn eerste keer 20 dons tegelijk gespeeld. ($5,20)

ging best lekker, ik weet alleen niet bij wie jij hebt gekeken pcbeem want ik heb er 14 gewonnnen ;) over het niveau verschil laat ik me pas uit nadat ik meerdere sessies heb gespeeld.

heb op wat op titan gespeeld maar hier ging het niet lekker ik ga alleen de sessies bijhouden van stars anders heb ik een te grote administratie :P

op party heb ik wat steps gespeeld voor mijn project, ging ook niet echt zoals ik had verwacht. Wel $20,- bonus vrij gespeeld.

Br stars: $991,-

Br party: $54,-

Br titan: €17,-

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb niet alle tafels gevolgd (kan mijn beeldscherm ook niet aan) alleen maar gekeken naar de lijst toernooien waar je inzat en die lijst kromp redelijk snel op een gegeven moment. Maar je hebt ze blijkbaar gewonnen (terwijl ik concludeerde dat je verloor aangezien het nog redelijk vroeg was).

Foute conclusie dus :tongue:

Gamblewhitme
BlackMember

ja maakt niet uit pcbeem, jij weet ook weer dat je niet te snel je conclusie moet trekken :P

heb er wederom weer 20 gedaan waarvan 13 gewonnen dus nu:

$5,20 dons 27/40 gewonnen

Br stars: $1017,- (zo die grens ben ik ook weer voorbij :D )

beuybeuy
PokerStrategist

GL Alex met je nieuwe blogje en projecten :D.

Je start goed man! Keb er ook eer alle vertrouwen in kerel, suc6!

Gamblewhitme
BlackMember

ik heb weer op alle 3 de sites gespeeld, beetje cashgame op party.
wat don's op titan en 4 mtt's op stars.

Met het cashe en de dons heb ik lichte winst gemaakt. En met de mtt's licht verlies. dus eigenlijk niks bijzonders gebeurd.

Br stars: $1010,-

Br party: $59,-

Br titan: €18,-

Gamblewhitme
BlackMember

zojuist weer 40 dons gedaan. verliep ongeveer hetzelfde als andere keer. het niveau is niet veel beter dan de laatste keer dat ik hier gespeeld heb, er zitten regulars die er eerst ook al zaten. Dit limiet ($5,20) beat ik wel.

als deze sessie is afgelopen ga ik ook een sessie doen op de $10,40 kijken of ik deze ook nog beat.

heb er nu 80 gedaan waarvan 51 gewonnen. dus ik zit goed op schema.

Br stars: $1042,-

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan zal het verschil denk ik wel in de samplegrootte liggen. Ik krijg ze namelijk lastiger gebeat, maar ik speel er ook maar 4 tegelijk. Als je er 20 tegelijk speelt doen beats in verhouding minder pijn.

Gaat lekker, mooie stijgende lijn. Duim voor je dat het volgende limiet je net zo goed afgaat.

HannesNL
Elite Grinder

GL met je nieuwe "challenge" en blog!

Gamblewhitme
BlackMember

heb zojuist mijn sessie afgerond met 61% dit is een goed percentage, het was ook weer ff geleden. en nu op naar de volgende test.

de $10 dons...

@tim bedankt dat komt goed hopelijk ;)

@ mystique: bedankt voor het duimen :D

@pcbeem: je onderschat de moeilijkheid van zoveel tafels, het heeft waarschijnlijk niets met sampelsize te maken. dit heeft met kunde te maken :P :D (beetje opscheppe mag is goed voor zelfvertrouwe)

br stars: $1038,-

Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door alexboxtel

Titan:
- Mijn roll boven de €50,- tillen (€23 nu)
- Voldoende punten behalen om op poker strategy Diamond te
worden

FYP

Suc6 iig met je nieuwe avontuur!

Gamblewhitme
BlackMember

ja als stars gekoppeld was dan was dit te doen geweest maar nu niet :(

Alex, hoe krijg je het voor elkaar, 20 tafels. Respect!

Ik ben nu ook weer ff aan het DoNnen, bij bwin, maar dan doe ik max. 4 tafels. Vooral bij het eindspel heb ik m'n volle concentratie nodig, dus ik zorg dan ook dat max. 2 tafels in het eindspel zitten.

SSS op 8 tafels lukt me overigens wel, maar dan speel ik liever op 6 tafels, dat speelt wat relaxter.

Gamblewhitme
BlackMember

vandaag weer begonnen met de $10,40 dons. niveau is behoorlijk, redelijk wat regalurs per tafel (3 of 4). Maar het ging toch redelijk goed.
heb er 25 van de 40 gewonnen.

opzich is het beter dat het niveau weer wat hoger ligt, op deze manier word de volgende stap niet zo heel groot als het goed is....

mar goed we zullen zien. eerst blijf ik nog ff hier :)

BR stars: $1122,-

WPTRay
Poker Player

Gaaf om te zien dat je dit "project" weer nieuw leven hebt ingeblazen!
Als vanouds schiet de BR weer omhoog :D

Good luck :)

Gamblewhitme
BlackMember

net 20 tafels gespeeld , verliep niet soepel :P

7 bi down.

br stars: $1050,-

Gamblewhitme
BlackMember

vandaag weer wat gespeeld, omdat stars zolang plat lag heb ik dus voornamelijk op party wat cash games gespeeld als oefening.

heb ook wat dons op titan gespeeld maar dat ging bagger...

en op stars heb ik wat sattelieten gespeeld en deze tickets late cashen.

br party: $73,-

Br stars: $1085,-

br titan: €15,-