Ik weet het ik heb al een blog maar ik dacht een avontuur kan niet zonder nieuw blog
Nou zoals al eerder gezegd is mijn mooie schermpje binnen en het avontuur van start gaan. Vanaf nu wil ik ook beginnen met opstellen van doelen omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Ik denk dat dit wel een extra motivatie moet kunnen zijn. Bovendien kan ik dan ook een soort van beloning op gaan stellen voor mezelf als alles lukt.
Het is moeilijk om de doelen voor de maand april vast te stellen omdat ik nog niet precies weet hoeveel punten ik overal haal enz. Bovendien zullen de doelen voor deze maand vrij soft zijn omdat ik ook een tentamenweek heb halverwege de maand. Dus daardoor zal ik ook minder pokeren.
Voor dat ik de doelen op ga schrijven wil ik uitleggen wat en waar ik ga spelen. De site waar ik het meeste zal spelen is stars, dit om ik hier een fijn verleden heb met de dons. Hier ga ik ook meedoen aan een aantal SCOOP events. Ik ben wel benieuwd naar het huidige niveau van de dons omdat ik veel mensen zie stoppen daar omdat het niveau daar is gestegen.
Mijn 2de roll staat op party, hier heb ik nog wat geld opstaan en hier heb ik mijn steppen project lopen. Als dit klaar is hoop hier een mooi centje aan over te houden voor mijn roll op party. Ik ben hier van plan te gaan cashgamen, ik weet namelijk dat ik hier een slecht verleden mee heb en dit wil heel graag gaan trainen. Gewoon het BSS NL spelletje onder de knie krijgen en erop trainen niet op tilt te slaan.
En mijn 3de roll staat op titan, dit omdat ik hier een klein beetje had gestort om met de 10k freeroll mee te kunnen doen. Dit is ook de enige van deze 3 sites die tracked is dus daarom ga ik hier afentoe spelen om sp te behalen. Dit ga ik in het begin doen doormiddel van dons. Dit omdat mijn roll hier zo klein is dat ik geen gekke dingen kan doen.
Nu jullie dit weten zal ik mijn doelen voor de maand april op gaan noemen:
Stars:
- Zorgen dat ik zilver word
- Mijn roll boven de 1,5k tillen (Nu $955)
- Zorgen dat ik met 20 tafels tegelijk de dons kan gaan spelen
- Zorgen dat mijn FPP op 2500 staat (nu 1026)
- Minimaal 1 x kwalificeren voor sunday warm up of million
- 8 don sessies spelen
- Winst over mijn gehele scoop events
Party:
- Minimaal 20 punten op 20 dagen in deze maand (ivm promotie)
- Zorgen dat mijn partypoints de 3k behaald (1986 nu)
- Mijn roll de $100 laten paseren ( $34 nu)
- Artikelen lezen over BSS
- Videos kijken over BSS
- Tilt onder controle houden
Titan:
- Mijn roll boven de €50,- tillen (€23 nu)
- Voldoende punten behalen om op poker strategy zilver te
worden
Zo zie je dat het aantal doelen per site berhoorlijk verschillend is. Ik ben benieuwd hoe alles gaat verlopen dusjah. Ik begin er maar aan
Ik zal alleen het saldo van een posten als ik hier ook daadwerkelijk heb gespeeld. (anders moet ik iedere keer 3 saldos posten)
Maar voor deze beginpost zal ik het wel doen
Br Stars: $955,-
Br Party: $34,-
Br Titan: € 23,-