Hallo allemaal,
Afgelopen week tijdens de kerstvakantie eindelijk nog weer eens tijd gevonden voor een van mijn grootste hobbies. Lekker het Super System 2 boek liggen lezen en vervolgens begonnen met spelen. Ik speel al aardig wat jaartjes en ik heb ook zeker wel het gevoel dat ik NL25 SH kan beaten. Vorige week begonnen op NL10, maar dat was zo makkelijk dat ik gelijk ben overgestapt naar NL25, met 22 BI dacht ik dat dat wel zou moeten kunnen. Nou heb ik zo ondertussen zo'n 8k handen gespeeld met als onderstaande statistieken. Zitten er voor jullie zo op het eerste oog erge leaks tussen?
Preflop:

Postflop:

Voor mezelf heb ik wel wat zwaktes gevonden en dat is dat ik mijn concentratie verlies tijdens lange sessies, dat ik 's nachts erg slecht speel en dat ik een behoorlijke tiltfactor heb. Deze drie dingen wil ik dus ook het eerst gaan aanpakken, in combinatie met de eventuele opmerkingen over mijn spel van jullie.
Goals op dit moment:
Sessies inkorten (<1h)
's nachts niet spelen
Tilt factor naar beneden brengen
50k handen spelen op NL25 SH
Voor eventueel commentaar en/of kritiek sta ik altijd open en mochten mensen willen discussieren op msn/skype of wat dan ook, laat het dan hier even weten.
Groetjes,
gosia884