Beste Mede Ps'ers.
Ik wil weer een challenge beginnen... Dit omdat het meestal erg lekker speelt.
Je resultaten gaan vooruit en je prestaties hierbij ook meteen.
Je kan dingen met elkaar delen, wat een ieders spel ten goede komt.
Nu was ik het volgende van plan. (Ik ga zoiezo beide challenges starten).
De reden voor de 4.40$ is omdat ik hier deels voor een backdeal speel en ik deze maximaal wil benutten door er een prestatie'drang' achter neer te zetten.
Challenge 1:
Het spelen van 50x een 4.40$ 180 mans MTT op Pokerstars.
Challenge 2:
Het spelen van 100x een 45Mans 3.25$ SnG op Pokerstars.
Deze beide challenges zijn low-staked, en daarom is het leuk voor misschien een beginnende speler met een nog niet gigantische roll om deze te gaan spelen om zo zijn spel intensief te verbeteren (inclusief mezelf).
Graag hoor ik of er intresse is of iemand deze met mij wil gaan spelen.
UPDATE 9 JANUARI 14.14
Spelers opgegeven voor de 4.40$ 180 mans, degene waar ik niet zeker van ben uit de post heb ik vraagteken bij gezet. Graag even bevestigen of je de 180 mans ook wil meespelen.
Al paid voor de pot.
Nog niet paid voor de pot
Eurnt
Roodbaars1986
MacoMaco
Thormtos91
Dodobrabbel
Envyjosh = ?
Skunkyxxl
Edwardwelsh
caroline29632
Deelnemers voor de 3.25 $ Turbo's
]Mstlc
Roodbaars1986
Bobm78
Thormtos91
Caroline29632
Eurnt
Envyjosh
Larszs
Edwardwelsh
Sjaakdaniels
KeesAZ
Pricepool
Ik heb besloten dat ik het op me neem om de bank te zijn.
Je mag al beginnen, als je het geld hebt overgemaakt aan me, laat het even weten in deze thread met je nick.
Dan update ik de openings page.
Mijn skype is: hugoluijnenburg
Pokerstars Nick: Roodbaars2
Ter idee, als een iedere speler 10$ In de pot doet als pricepool, depending on the player zal 30% van het veld betaald worden. Vergelijk het dus met een SnG. Op deze manier krijgen bijvoorbeeld de eerste top 3 plaatsen betaald. Zo is er geen winner takes all principe.
DATA
Zie Stukje hierboven m.b.t. informatie over de pot
Challenge 1:
(4.40$ 180 mans). - Start 9 januari t/m 9 februari.
Mits iedereen het er mee eens is, zal ik graag de pot bij me houden. Dit zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen.
Challenge 2: (45 Mans Turbo) - Start 9 januari t/m 9 februari.
Mits iedereen het er mee eens is, zal ik graag de pot bij me houden. Dit zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen.
Op deze manier is er een maand om deze challenges te overbruggen, hopelijk is dit voor een ieder een realistisch aantal dagen.
De stats werken als volgt: - Via OPR kan er worden bijgehouden! Zodat er op deze manier niet kan worden valsgespeeld. - De stats zullen gelden over de eerste 50 played 4.40$ vanaf 9 Januari en de eerste 100 45mans played vanaf 9 januari.
Extra NOTE:
Ik heb besloten dat ik het op me neem om de bank te zijn.
Je mag al beginnen, als je het geld hebt overgemaakt aan me, laat het even weten in deze thread met je nick.
Dan update ik de openings page.
Mijn skype is: hugoluijnenburg
Pokerstars Nick: Roodbaars2
OPR Statsvan je stats mocht het mogelijk zijn, of je nickname op Pokerstars dus, op deze manier kan een ieder te volgen zijn over zijn aantal aansluitende SnG's.
Link voor Data Managnement:
Download deze 2 bestanden, op deze manier kan je alles heel duidelijk bijhouden:
http://rapidshare.com/files/333277246/Bestanden_Stats.rar.html
Laat me jullie ideeen erover weten!
Tot de volgende update!