Ga naar het forum
De grootste pokerfa...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De grootste pokerfail blog ever

356 Berichten
34 Gebruikers
0 Reacties
7,176 Weergaven
solartje
Poker Player

of nog even doorgrinden op de 2.25 zodat je niet te snel moet downmoven... al dat up en downmoven kan nooit echt goed zijn. Je moet je telkens weer een beetje aanpassen, variance invloed kan je vertrouwen raken etc..

succes tibovw, met de tijd die je in je spel steekt, moet het zeker lukken. Respect.

solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Tibovw
Ik ga binnenkort die van gedwasher ofzo lezen. Hij zit momenteel op de 11$'s en beslaat zo'n 24 paginas! Ook zeer interessant en veel meer studiegericht.

Ik heb een heleboel contacts verzameld om mee te sweaten en histories te reviewen. Het SNG gedeelte in het engels is zeeer actief.

kan die getwasher niet vinden. Kan je eventueel enkele links doorsturen van interessante micro stt blogs?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=67061 : 83759273459 ofzo

https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=78614 : Nibbana

https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=78901 : Gedwashere

VOTE PLEASE

Handjudge promotie: kies de winnaar!

Bij de vorige promotie werd ik terecht niet eerste. Daar was Emma gewoon te sterk. Bij deze vind ik dat ik gewoon keihard verdien om te winnen. Ik postte ongeveer zo'n 25 handjes sinds het begin van de promotion. In elk van mijn handjes is een redelijke redenatie uitgewerkt en is er thought process beschreven.

Thx. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net echt ongelooofelijk mn A-game gespeeld! Ik probeerde opnieuw $5.50 .. (kan het eerlijk gezegd niet laten aangezien ik eigg wel de bankroll er voor heb)

6 tafeltjes gestart.

1x 1e
1x 2e
1x 3e

KK < AJ
AK < A8
AJ < KT + 22 < QQ

Vandaag: $13.80

Ik speel nog ff om 30cent te raken en dan kap ik er mee voor vandaag. Morgen heb ik training dus denk ik dat ik 10 x $5.5 speel in twee sets.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok tijd voor een update:

Het gaat vrij goed. Al heb ik het gevoel dat ik aan het slacken ben.

graph in buyins :

Dan heb ik ook wel nog wat andere kleine winsten gehad:

BR: $400

edit: net $100 geshipt op pokerstars in een private toernooi

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het wil maar niet volledig van de grond komen... :S

Na gisteren dacht ik ok nice, maar dan start ik vandaag 6 Turbos en krijg ik weer nen hoop setups tegen... Zolang ik geen volume kan beginnen doen heeft het weinig zin.

En lol @ mn eerste plaatsen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ondertussen heb ik zo'n 40 6max SNG's gespeeld.

40$ winst
45% ITM
20% ROI

Ik run goed, maar ik denk dat ik nog beter moet kunnen in die 6max toernooitjes. Ze zijn echt zoo soft niet normaal.

BR: $425

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok het is beslist. Ik ga 6max SNG's beginnen spelen voor efkes.

6.5$ turbos voor de moment. Dit is handiger omdat er 1) geen regulars zijn 2) meer te winnen valt 3) sneller mijn IM iedere dag kan halen ivm examens en studeren enzo .

Ik verwacht wel een agressief BRM te gaan gebruiken. Eerst wel op 6$'s een deftige sample halen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

45 gespeeld - 38$ winst

:spade: Werken aan de push or fold in SB situaties

C'mon tibovw u can do it, but i only do it better _grin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga vandaag toch weer een behoorlijk volume proberen te spelen. Deze maand ondertussen al $200 up dus dat proberen nog wat op te krikken. Ik zie het goed zitten :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eindje geleden dat ik nog eens een wine-post gemaakt heb maar het is nog eens tijd.

:rage:

Ik heb eigenlijk weeral weinig zin meer om ze echt verder te grinden maar we zien morgen dan wel weer zeker... Ik heb gewoon weer geen vertrouwen meer in mijn spel

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik vroeg me eigenlijk af wat mensen precies willen lezen in mijn blog? Als jullie al iets willen lezen :D

Handen, sessie's , graphs, ..? Er komt namelijk erg weinig feedback vind ik eigg

samni
PokerStrategist

Hot chicks!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hahah ja maar das nie zo origineel he :P

samni
PokerStrategist

Je moet posten waar jij je goed bij voelt en wat jij kwijt wil. Ik lees quasi alle blogs die met STT / MTSNG / MTT te maken hebben maar daarom reageer ik nog niet altijd anders heb ik zelf geen tijd meer om te spelen :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zit atm in een 3.3$ en een 4.4$ Turbo MTT ! We naderen de bubble

Succes! Maak er wat van Tibo!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ondertussen gebust als 600e ofzo

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$4.00+$0.40

Stacks:
UTG shjvil (8,030)
UTG+1 airmouse (17,012)
MP1 nesco15 (21,342)
MP2 RSWINNER (25,000)
MP3 monkey702 (20,273)
CO JAKJOKER (7,201)
BTN Hero (9,400)
SB CoheR (24,215)
BB Balotin (15,656)

Blinds: 500/1,000 Ante 125

Pre-Flop: (2,625, 9 players) Hero is BTN K♣: J♠:
1 fold, airmouse calls 1,000, 4 folds, Hero goes all-in 9,275, CoheR raises to 17,550, 1 fold, airmouse folds

Flop: 5♣: Q♣: 4♣: (29,950, 2 players, 1 all-in)

Turn: A♥: (29,950, 2 players, 1 all-in)

River: Q♦: (29,950, 2 players, 1 all-in)