Ga naar het forum
De grootste pokerfa...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De grootste pokerfail blog ever

356 Berichten
34 Gebruikers
0 Reacties
7,170 Weergaven
Ben2m2
Oldschool Grinder

Hey tibovw

Uitiendelijk valt het nog wel mee toch? Je hebt 4 Buyins verloren op NL10, geloof me dat kan nog een stuk erger :)

Wat ik in mn achterhoofd hou als ik zoiets krijg is dat het ooit een dag net zo mee gaat zitten als het nu tegenzit. Hoop in ieder geval niet dat je stopt, je werkt veel aan je spel dus het komt zeker wel goed als je doorzet en rustig blijft

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja dat snap ik wel maar het gaat me gewoon iets te traag. Ik heb het idee dat als ik verlies ik meer verlies dan wanneer ik win. (vreemd :p) En ik stop ook niet met pokeren hoor maar heb gewoon geen zin meer in mn blog. het gaat niet vooruit!

Ik ga gewoon weer wat aanmodderen nu. Ik blijf wel zeker actief op het forum en ik denk er over na om misschien met een challenge te werken ipv een blog, om me nog iets doelgerichter te laten werken aan iets.

Het valt idd nog wel mee op zich maar ik ben nogal perfectionistisch, en haat het . :P

Toch bedankt voor de steun

krikke482
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tibovw
Ja dat snap ik wel maar het gaat me gewoon iets te traag. Ik heb het idee dat als ik verlies ik meer verlies dan wanneer ik win. (vreemd :p) En ik stop ook niet met pokeren hoor maar heb gewoon geen zin meer in mn blog. het gaat niet vooruit!

Ik ga gewoon weer wat aanmodderen nu. Ik blijf wel zeker actief op het forum en ik denk er over na om misschien met een challenge te werken ipv een blog, om me nog iets doelgerichter te laten werken aan iets.

Het valt idd nog wel mee op zich maar ik ben nogal perfectionistisch, en haat het . :P

Toch bedankt voor de steun

Poker is een enorm leerproces :)
Enja je verliest vaak een groot deel van wat je gewonnen hebt maar probeer altijd terug te kijken van waar je komt (gestart met de gratis $50 of een eigen gestorte €25)

als je denkt dat een challange beter voor je werkt: go for it maar pas op voor de valkuil, als je hard aan het grinden bent kom je vaak op een punt dat je denk je A-game te speler terwijl dat niet zo is. (dus steeds blijven leren en je spel analyseren!) Pas daar voor op, veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb ondertussen alle pokerrooms van mijn pc verwijderd behalve pokerstars! Ik heb 340$ van mijn winsten gestort en wil daarvan nu omhoog gaan. Het probleem was dat ik nogal verschillende rooms speelde en soms uitcashte en zo kwam ik nooit vooruit natuurlijk!

Ik grind nu die 2.2$'s 180 mans en het gaat wel redelijk tot nu toe.

BR: 370$

Ik ga nu verder luisteren naar de tweede helft van de San Diego Chargers vs New Orleans Saints!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BR: 437$

+ 33$ uit de backing van TimBKR

Die eerste plaats mag nu toch wel eens gaan komen! Ik werd 2x4e 2x3e 1x2e maar uiteindelijk wel nog veel OTM. Ik heb nu 14.0% ITM

Heb er geen idee van hoe dat is maar echt een grote sample size heb ik natuurlijk nog niet.

Mijn mindset is al beter dan vroeger maar soms krijgen die toernooitjes me wel nog helemaal gek eigenlijk :f_biggrin:

Benjike316
PokerStrategist

Goed bezig zo te lezen! De 180 mans zijn diegene waar ik uiteindelijk ook wil bij uitkomen. Speel je de regulars of de turbo's?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sorry voor de late reactie maar ik ben op reis geweest en even niet met poker bezig geweest! Ik ben de turbo's aan het spelen.. Enorm swingy maar ik vind ze nog wel leuk.

Vandaag dus weer opnieuw begonnen sinds lange tijd en niet echt tevreden...

deze is gewoon spew

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$2.00+$0.20

Stacks:
UTG raquel1000 (5,830)
UTG+1 Zlushchiy (2,635)
MP1 eddieqwick (4,240)
MP2 g13sakis (2,120)
MP3 Hero (1,265)
CO cetuky (4,095)
BTN mirso66 (2,170)
SB liamof (1,815)
BB romansus (1,260)

Blinds: 50/100

Pre-Flop: (150, 9 players) Hero is MP3 K♣: J♦:
raquel1000 calls 100, 1 fold, eddieqwick calls 100, 1 fold, Hero goes all-in 1,265, 3 folds, romansus goes all-in 1,160, raquel1000 calls 1,165, eddieqwick calls 1,165

Flop: 6♥: 9♦: Q♣: (5,105, 4 players, 2 all-in)
raquel1000 checks, eddieqwick checks

Turn: 4♣: (5,105, 4 players, 2 all-in)
raquel1000 bets 500, eddieqwick folds

River: 2♠: (5,605, 3 players, 2 all-in)

Final Pot: 5,605
romansus shows three of a kind, Queens
Q♥: Q♠:
raquel1000 shows a pair of Aces
A♥: A♣:
Hero shows high card King
K♣: J♦:

romansus wins 5,090 (net +3,830)

raquel1000 collects 515 (net -1,250)
eddieqwick lost 1,265
Hero lost 1,265

Deze vind ik vrij nipt! pot leek me vrij hoog dus shovede ik maar. Wat denken jullie?

PokerStars
8 Players
$2.00+$0.20

Stacks:
UTG Kinson2009 (1,640)
UTG+1 LadyMan5 (8,055)
MP1 CHING0NS0TE (1,050)
MP2 Hero (1,070)
CO filip cons (2,480)
BTN Moesennn (8,908)
SB Kaschitheba (3,300)
BB CheikyMonkey (280)

Blinds: 125/250 Ante 25

Pre-Flop: (575, 8 players) Hero is MP2 T♥: 8♦:
3 folds, Hero goes all-in 1,045, 1 fold, Moesennn calls 1,045, 1 fold, CheikyMonkey goes all-in 5

Flop: 7♠: 7♦: 3♥: (2,670, 3 players, 2 all-in)

Turn: J♥: (2,670, 3 players, 2 all-in)

River: T♣: (2,670, 3 players, 2 all-in)

Final Pot: 2,670
CheikyMonkey shows a pair of Sevens
Q♣: 9♣:
Hero shows two pair, Tens and Sevens
T♥: 8♦:
Moesennn shows two pair, Jacks and Tens
J♠: T♦:

Moesennn wins 2,670 (net +1,600)

CheikyMonkey lost 280
Hero lost 1,070

Hier de ergste imo! Ik stond vrij goed. Ik besloot hier te callen maar dat sloeg gewoon nergens op. het is wel een pot voor de chiplead en dan ben ik vrij makkelijk al ITM als ik hier win! Stomme spaz dat ik ben

PokerStars
9 Players
$2.00+$0.20

Stacks:
UTG Baker5768 (4,240)
UTG+1 jimmy_kej (3,874)
MP1 Skippio22 (6,035)
MP2 Dan_411 (17,277)
MP3 GREEK AKIS (5,165)
CO Looosser (7,906)
BTN nellbininha (13,031)
SB Ron e B (1,855)
BB Hero (9,946)

Blinds: 300/600 Ante 50

Pre-Flop: (1,350, 9 players) Hero is BB A♠: J♣:
6 folds, nellbininha goes all-in 12,981, 1 fold, Hero goes all-in 9,296

Flop: 2♠: K♥: 7♥: (23,627, 2 players, 2 all-in)

Turn: 8♠: (23,627, 2 players, 2 all-in)

River: K♦: (23,627, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 23,627
Hero shows a pair of Kings
A♠: J♣:
nellbininha shows two pair, Kings and Tens
T♣: T♦:

nellbininha wins 23,627 (net +10,596)

Hero lost 9,946

Bankroll op 380$

Benjike316
PokerStrategist

Je kan de twijfelhanden misschien best op het handbeoordelingsforum posten.

Hoe was het trouwens op reis? :D

Wat de sessie betreft, ik heb ook slecht gerund te laatste tijd. Maar ja, gewoon doorzetten en aan je spel blijven werken lijkt me de enige oplossing :)

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb me echt ongelooflijk geamuseerd! Ik wou dat ik terug kon gaan :f_cool:

Ik post die handjes idd mss best in de beoordelingssectie! Ik doe het meteen.

Ik begin straks ook met nog een sessietje! Hopelijk gaat het wat beter . Maar die toernooitjes zijn zo swingy .. xD

Benjike316
PokerStrategist

Ik ben dit jaar niet op reis gegaan, maar daar heb ik nu toch wel spijt van :evil:

Veel succes met je sessie!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het loopt niet echt zoals ik wil dat het loopt! Ik probeer weer dingen te forceren enzo en dat is nooit goed. :P Ik ben van plan het MTT gedeelte wat meer leven in te blazen en ga echt heel wat handjes posten! Ik moet echt nog veel leren...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voor de geïnteresseerden even een graph van mijn 2.2$ 180 mans

Ik heb ontdekt dat ik serieuze leaks heb in mijn pocket pairs.

Ik durf vanuit EP echt niet pushe met lage pp's.

dus:

PP <13 BB'S = PUSH

samni
PokerStrategist

Zoals je ziet vrij swingy hé ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jup het is soms echt ziekelijk maargoed ik heb er de bankroll voor en we lijken toch overwegend winnend te spelen dus ik heb er vertrouwen in! het is wachten op eens een eerste plaatsje en dan ben ik vertrokken . :)

bobm78
Poker Player

Succes !!
En idd, die krengen zijn super top heavy qua pay out, dus soms kan het beeld vertekend zijn omdat je er nog geen hebt geshipt. Komt vanzelf... :D

Arjon
Oldschool Grinder

Klopt, dit is erg swingy spul. Lekker veel volume proberen te draaien en hopelijk kun je er dan goed op scoren. Zelf vond ik ze altijd wel lastig om te beaten, maar toch denk ik wel dat het goed te doen moet zijn :) Succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik doe echt iets verkeerd! 28 sng's OTM

Ik blijf slechte pushes maken enzo!! Geen idee hoe ik ooit zo'n roll opgebouwd heb eigenlijk

Mocht iemand zin hebben om eens mijn database na te kijken van die 130 toernooitjes die ik speelde (2.2$'s 180 mans) moet je het maar laten weten

Bedankt voor de steun wel iedereen

Champi888
PokerStrategist

Hi Tibovw,

Zie een aantal posts van je van die 180 mans turbo. Heb het gevoel dat je niet echt p/f onder de knie hebt en dat je waarschijnlijk te nitty speelt aangezien ik zie dat je handen post met heel weinig bb. Lijkt me dat je eerder actief moet worden. Ik speel eigenlijk niks anders dan deze dingen en winstgevend. Imo kan je ze door agressie makkelijk beaten. Wil wel eens kijken naar een sessie van je hoor.

samni
PokerStrategist

Als je eens veel tijd hebt, moet je eens 2.2$ 90 mans spelen. Die hebben eigenlijk een zeer mooie structuur en zijn non-turbo. Kijk eens hoe het je daar vergaat. Als je daar wel verder in komt, is het inderdaad omdat je pushfold spel nog wat leaks heeft.

Wat ik ook wel even kort wil meegeven (je hebt er bitterweinig aan op dit moment maar het is wel de waarheid): 28 MTSNG's OTM eindigen bij turbo's is echt nog geen volume om te kunnen besluiten dat je echt iets verkeerd doet.

Wat Champi888 zegt is ook wel waar. Je moet agressie durven tonen in die dingen. Je folding equity behouden zodat je richting de bubble echt een bully kan spelen. Ik heb ze zelf ook nog niet zo vaak gespeeld maar op die manier zijn ze inderdaad wel te beaten.

We kunnen misschien alledrie eens een sessie volgen van je en samen enkele punten bekijken waar je het misschien beter anders kan doen.. (moet er wel metee bijzeggen dat ik sinds deze week niet meer kan zeggen wanneer ik veel tijd ga hebben om te spelen / kijken).

Succes ermee!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Beiden alvast bedankt!

@Champi: Het zou wel heel goed kunnen dat ik die P/f nog niet volledig onder de knie heb. Ik heb ze grotendeels door maar soms mis ik nog wat randgevallen. Soms te nitty maar soms push ik ook gewoon te wijd denk ik. Voeg me anders maar eens toe op skype (Thibaut Van Weehaeghe) dan kunnen we mss eens een sessie doen.

@Samni: In die non turbo's heb ik wel een duidelijke edge op het veld vind ik zelf. het probleem is dat die zo moeilijk vol lopen en er echt geen volume op valt te maken.

Ik ga me toch nog wat proberen te verdiepen in ICM om mijn push or fold te verbeteren en ga nog wat artikels lezen. Spijtig dat ik weer bronze ben maargoed...

Straks zal ik ook wel nog wat sng's spelen