Ik heb samen met champi wat naar mijn spel gekeken en heb hem een beetje gerailed en ik heb eigenlijk twee belangrijke punten waar ik moet op letten. In het begin speel ik misschien iets te tight! Snel dubbelen brengt me al een heel eind verder in het toernooi. Ook moet ik gewoon veel agressiever pushen wanneer ik onder 10 bb's kom. Ik heb gisteren de daad bij het woord gevoegd en ik vond dat ik het wel goed deed in mijn sessie gisteravond maar toch moet het nog beter kunnen.
Ondertussen twijfel ik wel ! Ik ben sterk aan het overwegen om mijn bankroll naar FTP te verplaatsen en daar de 90man KO's spelen. Ik zoek eigenlijk iets dat net iets minder swingy is en toch dezelfde profit kan opleveren. Voor deze zou ik ook wat minder volume moeten draaien vooraleer ik een degelijke sample size heb. Bij Full Tilt speel ik niet tracked (bij stars ook al niet dus meh), heb ik geen rakeback (bij stars wel die stellars), en heb ik geen openstaande bonussen oid.
Ik heb ook nog wat gecashgamed omdat ik daar zo'n zin in had en ik moet zeggen dat het mij wel weer bevalde. Ik ben begonnen met 5NL 4 tafels. Het ging eerst niet zo vlot maar ik speelde wel vrij goed naar mijn oordeel. Toen toch maar NL10 gaan spelen aangezien ik er de bankroll voor heb en dat ging wel aardig! Ik denk wel dat ik aardige handjes gedeeld kreeg maar heb mijn deel van de pech ook wel gehad!
Ik 4bet mn KK oop naar 4.5$ .. flop JdKd4 . Ik check omdat ik denk dat villain hier toch niet zo snel weggaat en mss nog iets geks wil proberen met QQ. Villain shoved 6.5$ behind in 8$ pot en ik call dus met mn trips. Hij toont AK met Ad. Je raadt het mss al.. Runner runner flush voor 20$
Ik sloot wel 1 tafel af op 40$ waar ik 2x mn AA afbetaald kreeg en nog wat kleine potjes. Uiteindelijk sluit ik mijn 2 sessies af op +20$ wat niet zo heel veel is maar ik vond dat ik vrij goed speelde en dat ik het belangrijkste!
Ook ben ik niet tevreden dat die Steps Extravaganza gecancelled werd omdat er maar 199 spelers ingeschreven waren.
200 tickets awarded en minimum 201 spelers nodig. pff