Ga naar het forum
De grote Sok-blog

Meldingen
Alles wissen

De grote Sok-blog

450 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
10.9 K Weergaven
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
headsupvis

mdoe moeilijk dat :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

wat een gebox hier op dat forum

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

ook echt zo'n haai logo op SC, wat een baas

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Arjon

En maar rijk worden door mij :D

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Willem103

Oorspronkelijk gepost door Arjon

En maar rijk worden door mij :D

bedoelde ook mezelf idd :D

willem zo'n held :f_love:

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

poker is iig niet dood

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Vis die wint en verder bijna niet speelt is net wel de dood van poker imo .. :(

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

wut how

Beantwoorden
Citeren

bol

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Echt zo'n jachie nog

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

wut how

Omdat ze normaal moeten doneren maar nu gaan ze winnen en kopen ze iets mooi van de prijs en misschien verliezen ze nooit meer wat ze ooit wonnen .. :(

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player
FEBRUARI UPDATE; 2014 GOALS

Oke ga dan toch maar weer het blogje bijhouden, vaak weer een weekje bloggen na die heater om vervolgens bij eerstvolgende downswing 'm links te laten liggen but soit. Zal een maandelijkse update worden i guess.

Februari was de eerste maand in 2014 dat ik weer een beetje begon met grinden. Heb 't volume maken nog niet helemaal onder de knie maargoed dat is me vergeven nu ik geen 180s meer klik (bijna dan). Had in Januari tijdens tentamens wat PLO geklikt, redelijk vlot naar PL25 geklommen en dus in Januari ook een kleine 6k vpp gepakt maar verder weinig van terecht gekomen.

Februari startte redelijk met wat finaltables in van die bowlcomps maar daarna die sicke downswing _ so sick:

Noticable scores:
$11fo 2nd
$8 6m 2nd
$8t 6m 6th
$8 [1R1A] 8th (3,5 tops)
$3.3+R regular 15th (3.5 tops tot 5 uur zitten 1-tablen #stab_my_eye)

2014

Mijn doel voor het jaar is $50k in sharkscope profits pre-rb. Hoewel ik momenteel iets voorloop op pace ga ik dat met dit volume natuurlijk nooit redden. Moet allereerst veel efficiënter met mijn tijd worden. Speel gemiddeld een goede 80 uur per maand poker maar tevaak houdt dat in dat ik slechts 2 tafeltjes over heb onder het filmpje kijken of dat ik een 3regular van 12 tot 5 in de nacht zit te one-tablen. 180s spelen zijn een oplossing maar not sure about die dingen.

Stakes is momenteel alles tot aan de $33 ongeveer met 11c 11r etc en the occasional $55fo / $54ko / $55big (geen turbooos speel liever 109fo dan 44t) als ik ofwel vroeg (die van 16:30) ofwel laat (die van 23:00) doorreg. Zondags momenteel kutgrind omdat ik maandagochtend 6 uur met de trein moet richting school maar de zondagen die ik speel probeer ik kickoff etc ook mee te pakken omdat die #fapstructure hebben. SCOOP zal ook een aantal 109s hebben met die structure dus daar zie ik naar uit.

2014
- $50.000
- 10.000 MTTs
- Average buy-in naar $20+

Komt dus neer op een kleine $5 per game dus mijn abi over het jaar zal moeten stijgen tot een goede $14-$16 als je een decent 35-40% roi haalt.

Side-Project

Met Willem (Willem103) en Arjon (je raadt het al: Arjon) een 100 step A challenge gestart waarbij we ons richten op EPT/Estrellas Barcelona komend zomer. Ik hoop op 2 step G's zodat ik estrellas direct kan inkopen en EPT main kan satten maar dit is nogal wishfull thinking. Als je mee wilt doen mag je berichtten maar er zijn heel weinig mensen die we erbij willen hebben tbh dus voel je niet beledigt als je wordt afgewezen :D Tegen die tijd mag je natuurlijk altijd wel berichtten om gewoon mee tegaan naar Barca en daar non-poker te chillen of beetje side-events te klikken / pokerstrategy uitje oid.

Oké? Peace out tot over een maand.

Beantwoorden
Citeren

Ziet er goed uit, gl!

Contact me op skype als je wat wilt verkopen voor scoop oid

Beantwoorden
Citeren

Gaan jullie sowieso of alleen als één van jullie een buy in wint voor het main event?

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

in b4 fail maar goed geluk

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

wut how

Omdat ze normaal moeten doneren maar nu gaan ze winnen en kopen ze iets mooi van de prijs en misschien verliezen ze nooit meer wat ze ooit wonnen .. :(

lol

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Gaan jullie sowieso of alleen als één van jullie een buy in wint voor het main event?

Ligt nog redelijk ver in leh future dus nog niet echt besproken anders dan dat we sowieso gaan als iemand een ticket binkt.

Beantwoorden
Citeren
daanowntje
PokerStrategist

netjes!

vanwaar het stoppen met de 180mans? je was wel een goed regje op die dingen toch?

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

35-40% roi?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door daanowntje
netjes!

vanwaar het stoppen met de 180mans? je was wel een goed regje op die dingen toch?

Mwah zeker dit jaar is mijn push/fold game redelijk bad :P Vergt redelijk wat onderhoud en daar ben ik te lui voor. Bovendien tilt ik nonstop op die dingen dno why.

Oorspronkelijk gepost door Samwise90
35-40% roi?

Ja, game selecten + geen >44$ turbo's spelen. Daarnaast nog eens de helft van jouw ABI ongeveer. :P

Beantwoorden
Citeren