Ga naar het forum
De grote Sok-blog

Meldingen
Alles wissen

De grote Sok-blog

450 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
10.9 K Weergaven
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player
WINNING MONTH WINNING MONTH
Die twee scores waren die 33cap en dat hypertje aan 't begin van de maand. Verder f2t b22 weeral en 13e in hot11 beiden 10k+ tops maar verder opvallend weinig deepruns ook.

Moet ik wel vandaag geen games meer aan gaan klikken ander schiet ik er geheid onder. Was goed op weg naar degelijk volume maand had iets van 285 games maar moest toen onverwachts van stal wisselen en dat heeft redelijk wat tijd gekost in 2nd helft van de maand.

SCOOP was gaar, zo gauw je meer $/game verliest dan je ABI weet je hoe laat 't was :D

Juni maar owne dan :( Te beginnen morgen op .FR half price sunday vamos keer renne vs die kutfransen.

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Jo welke sites speel je allemaal en in welke verhouding in een week zonder speciale series? Gl in juni!

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Nu de enige twee waarvan de software ol elkaar lijkt: .FR en .EU // denk ong in een 1:2 verhouding speel alleen de 'reds' op .FR hoewel dat er wel lolveel zijn mja.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Aantal tourneys wel de nuts pp .FR zondags heb je een €30 triomph €50 warmup e.a. En doordeweeks hebben ze van €10 - €50 in stapjes van 5€ elke keer een nieuwe 'Hot' 'Big' '6-max club' en 'full ko'. En speel op .FR nog de 6+r en 10+r storms waarbij je na 2 uur latereg nog 40bbs post addon hebt.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Gister 10e hot 25€ met 2.2k€ tops :/ verder een kutzondag waarbij ik weeral eel van die dingen met huge mincashes bubble wat gewoon 2-300 in cashes scheelt :P lijkt erop dat ik zowaar een echte downswing te pakken heb.

Beantwoorden
Citeren

De ziekte van Downswing kan inderdaad redelijk ernstig zijn. Als ervaringsdeskundige kan ik enkel een avatarchange aanraden. Andere geneesmiddelen zijn helaas nog niet beschikbaar.

Beterschap!

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
De ziekte van Downswing kan inderdaad redelijk ernstig zijn. Als ervaringsdeskundige kan ik enkel een avatarchange aanraden. Andere geneesmiddelen zijn helaas nog niet beschikbaar.

Beterschap!

LOL

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Beterschap!

Haha dat zei je tegen mij ook en het werd alleen maar erger. _cry:

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Hello Krsta,

Thank you for contacting PokerStars.

We have updated your account privileges so you may select a new image. To change it, start the PokerStars software, and from the Lobby screen, select:

'Account' → 'Select/Change Image...'

If the option does not work immediately, restart the PokerStars software and it will reset.

Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us.

Regards,

Giuliano
Support Team

> _______________________________________________________
> From: KRSTT WGGRSS <kaRSTWGgers@hotmail.com>
> Sent: 10/29/13 13:39:43
> To: "support@pokerstars.eu" <support@pokerstars.eu>
> Subject: change tableimage
>
> Hello support,
> Id like to change my tableimage on stars but it said i've already changed it once. Im extremely superstitious and whatever the reason may be i've been running terribly ever since i got my current tableimage. (yes i know that's bullshit but i can't help it)
> Kind regards,
> Tsrak Wggress / Sokzel

:pokerface: 29 oktober, een dag voor dé heatermaand. I know alllll bout that table image game.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Plotchange:

Spoiler

Had 'm toch nog niet veranderd en sindsien ook nog niet. :P

Beantwoorden
Citeren