Ga naar het forum
De grote Sok-blog

Meldingen
Alles wissen

De grote Sok-blog

450 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
10.9 K Weergaven
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Blackpinata3
gratz met je recente scores!

Hoe ben je overgestapt van 180s naar mtt;s, kijk je veel video's wordt je gecoacht? Nog tips?

hij heeft een luckbox gekocht

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Respect sokz , serieus.

Een half jaartje terug was je de pokerspeler die precies nooit een MTT kon winnen en nu heb je constant deeps en maak je heel mooie profits ..

Best wel jaloers op je :D

Yeah die heater in november had wel aardige druk van mn schouders afgehaald. Nu is mn game 10x dat van november puur en alleen al om het feit dat ik a) meer vertrouwen heb in mn game omdat ik nu weet dat ik kan winnen en b) totaal niet meer moneyscared oid ben en het er redelijk vaal los intieft als ik denk dat villain zwakte toont ook al is dat F2T met 17k first. Je verbaast je echt hoeveel mensen nog folden in spots. :tongue:

Oorspronkelijk gepost door Blackpinata3
gratz met je recente scores!

Hoe ben je overgestapt van 180s naar mtt;s, kijk je veel video's wordt je gecoacht? Nog tips?

Thanks! Ehm, gewoon voor mezelf bedacht als ik nu puur en alleen value-dingen speel dan komt die ship vast wel een keer, en dat lukte op de eerste grind-avond ongeveer. :D

Kijk voor 't slapen gaan vaak nog een vid, heb runitonce subscription en vids van betudontbet etc zijn wel vermakelijk. Meeste leren komt toch door trial&error en zelf uitvinden wat werkt en niet werkt. Lees je bv iets over 3betten met blockers, ga je de volgende sessie elke blockerspot aanpakken om te 3betten (ookal spew je hier bij enkele mooie stacks weg), merk je dat het aardig werkt en op gegeven moment herken je de spots beter en kun je het wat meer weten te balancen vs bepaalde villains.

Geen coaching, kan wel maar iedereen die mij een beetje kent weet dat ik stronteigenwijs ben en in principe weinig zomaar van een ander aanneem. Bereken/redeneer veel liever zelf zulke dingen dan dat een coach zegt open dit blablabla. Zo ben ik denk ik tighter in veel cutoff/button spots met een bepaald aantal bbs (like bottom FE met 3bshove range 14-18bbs) dan een coach zou zeggen dat optimaal is maar waardeer stackpreservation wat meer dan hun.

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
proficiat man, doe je niet slecht voor een igamingvis

Wat stinkt hier toch zo ..

Thanks descomp!

Bustout big55. Villain was een redelijk abc 26/18/5 fishy neigend gozertke dat een beetje de basics kent (lp looser openen dan early etc.) maar niet echt goed. Flat pre omwille van odds hoewel ik het met deze stacks al aardig bottom begint te worden. Flop is opzich best decent tegen een redelijk nutty get-it-in range heb ik 42% maar ldo ben ik met draws liever de persoon die allin shuift dan dat ik nu de flop raise en shove moet callen. Dus call flop en turn zijn stacks zo dat ik opzich wel credible kan shoven met loads of FE. Zijn turnsizing is een beetje verraderlijk en heeft me erin geluist want hij bet hier 48 in 135 oid wat imo veel te klein is op dit board dus zag het meer als een blockbet / cheap river behind checken betje van bv AQ oid. Dus tapis! en altijd nog outs met oesd en fd mocht ik tegen nuts aanzitten. [EDIT] k solid, dacht dat ik ook nog oesd had otf KQJT maar slechts gutshot dus solid misread wp. Tweede misread was op een board waarbij villain c-bet en river overbetjammed terwijl ik deze note had: 'calls KK pre floats 772: hh Q:x x/x checks
behind 2c river? PASSIVENIT'

Maar keek ik ook pas naderhand naar gvd.

Poker Stars $50+$5 No Limit Hold'em Tournament - t7000/t14000 Blinds + t1750 - 8 players - View hand 2458956
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: t445388 M = 12.73
BTN: t236816 M = 6.77
SB: t122592 M = 3.50
Hero (BB): t310780 M = 8.88
UTG: t582794 M = 16.65
UTG+1: t419427 M = 11.98
MP1: t517448 M = 14.78
MP2: t427398 M = 12.21

Pre Flop: (t35000) Hero is BB with 4 :heart: K :heart:
4 folds, CO raises to t28000, 2 folds, Hero calls t14000

Flop: (t77000) Q :club: T :heart: 9 :heart: (2 players)
Hero checks, CO bets t29725, Hero calls t29725

Turn: (t136450) 2 :spade: (2 players)
Hero checks, CO bets t48295, Hero raises to t251305 all in, CO calls t203010

River: (t639060) 7 :club: (2 players - 1 is all in)

Villain proudly snapcalls K:d J:c

Dus zegmaar, spew,spew of spew?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Poker Stars $5.00+$0.50 No Limit Hold'em Tournament - t1250/t2500 Blinds + t300 - 8 players - View hand 2458992
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: t67983 M = 11.05
BTN: t63687 M = 10.36
SB: t126490 M = 20.57
Hero (BB): t129288 M = 21.02
UTG: t37246 M = 6.06
UTG+1: t52799 M = 8.59
MP1: t197494 M = 32.11
MP2: t10118 M = 1.65

Pre Flop: (t6150) Hero is BB with 2 :club: 3 :diamond:
5 folds, BTN raises to t5000, SB raises to t12000, Hero raises to t27955, 2 folds

Soms ook geen blockers nodig hurrrr

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Lekker bezig Sok!! :) Ga zo door!

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player
MAART UPDATE

Sup femme fatales, maart was zoals jullie trouwe blogvolgers al hebben meegekregen een uiterst uitmuntende maand, mijn beste dusver. Begon gruwelijk en daarna rustig doorge-choo'd, had gruwelijk kunnen eindigen met b55 maar ik ben tevree. Volume is denk ik redelijk tegen mijn max. aan zonder volledige zondagen te spelen en care ik ook niet meer om tbh stom volumegeneuzel, van veel MTTs spelen is nog nooit iemand rijk geworden bewijst [insert sicko met <5k lifetimegames]. Zowaar een 5.1 hyper geft'd dus nu lifetime nog maar 1k down op ze. :D

Met de noticable scores op volgorde van $:

2e $27 NL Hold'em [Turbo, Knockout] $
5e $33 The Hotter [Turbo] $
1e $11 NL Hold'em [1R1A] $
1e $8.80 NL Hold'em $
3e $5.10 NL Hold'em [Hyper-Turbo], $649
15e $55 The Big $632

Mijn average buy-in deze maand ook weer een groot sprongetje genomen in de goede richting hoewel ik denk dat dit voorlopig ook een beetje mijn max. gaat zijn of ik moet games aan de onderkant van mijn buy-in range gaan skippen om het gemiddelde omhoog te krijgen. Dus zal normale maanden ~13$ en in wcoop/scoop maanden pbb ri $20 denk ik?

november, december, januari, februari, maart as you might 've guessed. :P

De step challenge met Arjons en Willems staat op een redelijk laag pitje, begon als een beest met 10 ships in 13 step A's en zag me al op 't strand van barcelona zitten maar in de 40 (!) steps daarna maar 11 step A's erbij gewint. Loop wel voor op arjon en vooral willem die gewoon nog nauwelijks gestept heeft. :D

Step A paid for: 53
Step B: 21
To play: 47

Komende maand iets minder poker en eerst wat meer studiessss met komende twee weken tentamens aiai, eind van de maand waarschijnlijk volledige enschede series meepakken met willems dus als mensen nog willen meeten dan give a shout. Ga weer wat meer pokerstudies doen dan ook deze maand met loads of RIO vids en shit.

Wil wat gaan focussen op postflopagressie omdat ik echt lolclueless ben vaak in situaties die anders dan simpel bet bet bet of check / stab gaan. :P Heb preflop agressie aardig door, herken spots en weet de math behind it. Postflop ben ik wereldkampioen downcallen en zit verassend vaak goed mensen reppen zo retarded shallow als je een beetje oplet. :D
Maar mijn flop, turn en river x/r bestaat denk ik uit 0 handen of iig geen (semi-) bluffs. Iemand miss tips wbt x/r agressie kwa vids, stratartikelen oid?

Nouja was 'm weer, GR GR tot volgend maand.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

turbo slet

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

solid sok ! respect man, je blijft gewoon je ding doen en groeien en binken.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Thanks solar :)

In de categorie sterkere flames

antizykler: i hope the see level will rise

oeeeeh im scared :]

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

zolang hij het niet over de sea heeft is alles in orde toch ?

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Hahah die is awesome.

Very nice results btw!

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

[4-4-2014 20:34:12] Sokzel: zoooooveeeel stacks hebben
[4-4-2014 20:34:15] Sokzel: zoooo weinig stacks left hebben

[4-4-2014 20:46:15] Sokzel: lekker zo weer eentje 1-tafelend winne
[4-4-2014 20:46:17] Sokzel: 11c mag wle weer

[4-4-2014 22:04:06] Sokzel: srs als ik deze 11c niet ship dan oet ik mezelf pijnigen

[1:00:58] Sokzel: chop 2k
[1:01:08] Sokzel: Mission accomplished

#ezgame

:f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

I'm jelly as fuarrrkk

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Kga hier toch ook eens een bolletjeuh gooien hoor
Hoe zit het met je steps?
Ik zit nog met zo een 700€ step die ik won met zo een ept deposit , enig idee wanneer die games 'softst' zijn?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

25 B tix en nog geld voor 31 A's in mn cassier dus zal +/- nog 35 A's kunnen spelen. :)

Geen idee about softness denk dat je momenteel blij mag zijn als ze uberhaupt een keer runnen; wellicht dat closer bij een EPT wat meer keuze erin is. :P

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Zodra je kans hebt er 1 te spelen, direct doen. Runnen gewoon erg weinig, dus nauwelijks mogelijkheden om ze ook nog op softness te kunnen selecten. Wat Sok zegt, kort voor een EPT runnen ze wel wat vaker, maar ook veel regs die dan via Step F/G nog even snel een package willen scoren.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Beantwoorden
Citeren
Tonaldinho11
PokerStrategist

Dief

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Dief

Haha nu hoefk niet heul naar 2p2 om op te vrolijken, blijf er telkens weer om lachen. :D

----------------------------------------------------------------------------

Clean Sheet // HEAT.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel Topicstarter
Sokzel
Poker Player

Gister 400$ up en nooit hoger dan een 15e plek behaald. Not sure of ik happy moet zijn nu. :D

15e 55fo met 12,5k tops, 35e 27tko met 9k tops, aiaiai nooit geluk die sokkie

Beantwoorden
Citeren

gg

Heb je echt €700 gebet op 4 matchen? :D Sicke BR moet je hebben ^^

Beantwoorden
Citeren