Tis een fold... tenzij je tegen mij speelt. Of nee nvm zelfs tegen mij is het een fold :P. We komen in villain zijn schoenen niet op de river met minder dan een straight pretty much dus we hebben geen bluffs en AQ is donkshove in vacuum beste line
Waarom is donkshove het beste als ik in theorie qj (=kq) moet folden terwijl ik die zeer zeker nog bet op de river.
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Waarom is donkshove het beste als ik in theorie qj (=kq) moet folden terwijl ik die zeer zeker nog bet op de river.
Mja donkshove is in een vacuum het beste omdat ten eerste de handen die jij gaat betten zoals QJ/QK ook een shove callen. Tenzij je goed kan handreaden en capable bent van herofolds te maken :). Maar iig maakt AQ donkshove dus veel sense omdat jij geen straights meer gaat betten terwijl dat een groot deel van je range is. Je kan ook zowat geen bluffs hebben dus in dat opzicht maakt checken niet veel sense.
Check is enkel best versus zeer goede spelers die capable zijn QJ/KQ te folden versus een donkshove. Maar voor de rest vind ik donken fine versus unknowns dus...
ja river is een fold imo, maar niet simpel om te maken als je villain niet kent.
Ik squeeze pre omdat je range nu gewoon heel erg face up is tegen deftige spelers.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Ik squeeze pre omdat je range nu gewoon heel erg face up is tegen deftige spelers.
Disagree...
Ten eerst is in een vacuum flat pbb al beter dan 3bet.
Ten tweede is onze range niet faceup, onze range is best wijd met de odds die we krijgen. Zie niet in hoe dat een argument is om te squeezen...
ik speel nooit poker in een vacuum, moet je eens zeggen wat je dan flat, suited broadways en lage pocketpairs dus redelijk face-up, dan ga je met een capped range een multiway pot spelen want de bb komt zowat altijd mee. Het gaat gewoon beter spelen als een squeeze.

Karig sportbettings dit weekend. De <€100 bets zijn bets die ik normaal niet doe en denk niet +EV zijn mja. En geen idee nu waarom ik West ham - CPR bette miss wel op de verkeerde gebet. Schrijf op dinsdag alle bets op en dan woensdag oid pick ik de beste x eruit maar pbb dus opgeschreven West ham - CPR met de bedoeling op CPR te betten mja. 150 down ofzo ken geboeren dno of ik nog lang met dit doorga, quit while ahead miss als er ooit nog weer een bonus komt
Gister ook niet gepokerd, wilde zieke sessie neerzetten maar was brakkk en werd niet beter totdat ik savonds vet had gegeten maar toen was het al 8 uur. Deze maand sowieso skeeeeeer volume door tentamens en nu lazyness. Wel bijna al mn step A's erdoorheen en lijk op ~35-36 B's uit te komen, waarvan ik al 2 Cs heb gemaakt (uit 4 ofzo) en van die ene C ook bijna een D maar badrunsss dus herkansing.
Nee combobets ver 'x' voudigt de variance, bet dan liever '€x' meer op een singlebet.
Sowieso al lastig om goeie bets te vinden elke week (in voetbal that is, wat meer niche sporten denk meer value).
overigens ultieme sportsbet baas en miss heb je 'm al gelezen: http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/off-peak-mtts-beyond-150k-2013-challenge-50k-golf-betting-1285386/index15.html
mbn niche gevonden hebben en een werkend model.
Poker Stars $5.00+$0.50 No Limit Hold'em Tournament - t12500/t25000 Blinds + t3125 - 7 players - View hand 2481339
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
UTG: t944417 M = 15.91
UTG+1: t390669 M = 6.58
MP: t702468 M = 11.83
CO: t658195 M = 11.09
Hero (BTN): t921588 M = 15.52
SB: t1529391 M = 25.76
BB: t625706 M = 10.54
Pre Flop: (t59375) Hero is BTN with 8
Q
4 folds, Hero raises to t50000, 1 fold, BB calls t25000
Flop: (t134375) 9
A
A
(2 players)
BB checks, Hero bets t53750, BB calls t53750
Turn: (t241875) 9
(2 players)
BB checks, Hero checks
River: (t241875) 8
(2 players)
BB bets t129999, Hero calls t129999
Final Pot: t501873
Hero mucks 8
Q
BB shows 4
K
(two pair, Aces and Nines)
BB wins t501873
mbn zo goed kunnen valuebetten.

Poker is dood much, roze = snggoos, lichtblauw is meh mtt reg, donkergroen lijkt aan de fishy kant, lichtgroen retard die weet dat AA > KK, geel gewoon retard.
en nog nooit zoveel 3b/4b/5b warring gezien lol echt no idea wat me overkwam.
iig weer één om in te lijsten.
Dno hoe scheel jij bent maar heb gewoon $150 gewonnen hoor the brag is strong in this one