Geheim, maar als je ziet dat villain 3e is geworden kun je een voorzichtige schatting maken.
waarom volume draaien als de zon een ijsklomp is tov je run ?
edit: yeah I'm jelly
True, ik weet waar men leaks liggen .. als ik gewoon eens kon beginnen met men a-game te spelen en niet constant grote fouten te maken waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze fout zijn ...
Maarja aan de andere kant moet ik wel luisteren naar een held als Pinowww:
'Ik heb een schijthekel aan folden'
Keep it up sokz, als ik zie wa jij op een jaar hebt verwezenlijkt kan ik daar alleen maar veel motivatie uithalen
Hahaha. onie. die beste man werkt volgens mij bij www.ticketmaster.nl, kan me goed tickets uitschrijven. maarja, tis wel goed dat hij opkomt voor de zwakkere mensen in de samenleving
Oorspronkelijk gepost door divvie
Hahaha. onie. die beste man werkt volgens mij bij www.ticketmaster.nl, kan me goed tickets uitschrijven. maarja, tis wel goed dat hij opkomt voor de zwakkere mensen in de samenleving
kijk zo kan het dus ook! eens een positieve post van je!
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Hahaha. onie. die beste man werkt volgens mij bij www.ticketmaster.nl, kan me goed tickets uitschrijven. maarja, tis wel goed dat hij opkomt voor de zwakkere mensen in de samenlevingkijk zo kan het dus ook! eens een positieve post van je!
+1
trouwste bloglezers, ik ben jullie hulp nodig.
Wat zijn goede picks voor een fantasy WSOP draft? Cru van zo'n draft zit 'm in 't feit dat je zoveel mogelijk 'rare event' spelers in je team wilt hebben omdat kans dat je dan bracelet wint groter is.
Iemand nog wat tips buiten de usual negreaunu mercier whatever?
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
trouwste bloglezers, ik ben jullie hulp nodig.Wat zijn goede picks voor een fantasy WSOP draft? Cru van zo'n draft zit 'm in 't feit dat je zoveel mogelijk 'rare event' spelers in je team wilt hebben omdat kans dat je dan bracelet wint groter is.
![]()
Denk dat Farma je wel kan helpe , das zo een fanboy
13e hot11
Verder zowel 55fo als 54ko als 8r gebubbelt. Scheelt verdeurie weer 200$ aan mincashes.
12e 8cap 35e 5quad 50e 8cubed 45e 16cap ongeveer alles wat k startte resulteerde in een stack maar toch $200 down vandaag.
Morgen mooiste scoop 27cubed vamoo
trouwste bloglezers, ik ben jullie hulp nodig.Wat zijn goede picks voor een fantasy WSOP draft? Cru van zo'n draft zit 'm in 't feit dat je zoveel mogelijk 'rare event' spelers in je team wilt hebben omdat kans dat je dan bracelet wint groter is.
![]()
Niklas Heinicker
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
grafzondag grafscoop grafpoker
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free