Na jaren zeer zwaar verliezend te hebben gespeeld is nu de allerlaatste fase gekomen van het poker voor de Schijtlijster. Het storten is gestopt. Ik heb alles verloren dat er te verliezen viel, en dat niet alleen door slecht spel. De pech in mijn leven is gigantisch. Ik gun niemand het leven dat ik heb. Op pokervlak is dat dus niet anders.
De allerlaatste strohalm is dan ook echt de allerlaatste episode. Ik heb nog een kleine challenge op Stars die nog lopende is. Ik doe heel hard mijn best, en speel er volgens mijn eigen op gezette BRM. Er was een tientje gestort, en dus speel ik 1/2c. Zou dit nu ook falen, dan stop ik op Stars.
Op de andere room, 888, ben ik voor de zoveelste keer bankroet gegaan, en daar is het nu alleen nog freerollen. De traffic is daar zeer gering, dus echt gemotiveerd ben ik niet meer daar. Ben er dan ook kapot gegaan omdat ik te hoog speelde, omdat er op de lagere levels niets te spelen viel. Gecombineerd met de eerder genoemde pech was het daar al heel heel snel voorbij.
Ik heb zeer grote bedenkingen bij het online poker. Er zijn genoeg hulpmiddelen, software die ik niet kan betalen. Daarom heb ik al een underdogpositie. Voor mij is het allemaal niet meer zo leuk, maar ja...de rooms doen zichzelf de das om met de rakes en het toelaten van tools. Door de jaren heen is de animo voor het poker wereldwijd fors afgenomen, en nu de Amerikaanse spelers massaal worden geweerd is het einde denkelijk nabij voor het online poker. Je ziet het ook hier op het forum. Het is niks meer.
Hoe dan ook, ik ben begonnen aan mijn laatste thread. Ik ga elke tien dagen een update doen. Ik verwacht niet dat ik veel langer dan twintig dagen hier ben, want dan verwacht ik weer failliet te zijn.
Donaties zijn welkom, dus ik hou mij aanbevolen bij iedereen hier.