Ga naar het forum
De laatste strohalm

Meldingen
Alles wissen

De laatste strohalm

142 Berichten
14 Gebruikers
23 Reacties
14.5 K Weergaven
TeamSchijtlijster

Na jaren zeer zwaar verliezend te hebben gespeeld is nu de allerlaatste fase gekomen van het poker voor de Schijtlijster. Het storten is gestopt. Ik heb alles verloren dat er te verliezen viel, en dat niet alleen door slecht spel. De pech in mijn leven is gigantisch. Ik gun niemand het leven dat ik heb. Op pokervlak is dat dus niet anders.

De allerlaatste strohalm is dan ook echt de allerlaatste episode. Ik heb nog een kleine challenge op Stars die nog lopende is. Ik doe heel hard mijn best, en speel er volgens mijn eigen op gezette BRM. Er was een tientje gestort, en dus speel ik 1/2c. Zou dit nu ook falen, dan stop ik op Stars.

Op de andere room, 888, ben ik voor de zoveelste keer bankroet gegaan, en daar is het nu alleen nog freerollen. De traffic is daar zeer gering, dus echt gemotiveerd ben ik niet meer daar. Ben er dan ook kapot gegaan omdat ik te hoog speelde, omdat er op de lagere levels niets te spelen viel. Gecombineerd met de eerder genoemde pech was het daar al heel heel snel voorbij.

Ik heb zeer grote bedenkingen bij het online poker. Er zijn genoeg hulpmiddelen, software die ik niet kan betalen. Daarom heb ik al een underdogpositie. Voor mij is het allemaal niet meer zo leuk, maar ja...de rooms doen zichzelf de das om met de rakes en het toelaten van tools. Door de jaren heen is de animo voor het poker wereldwijd fors afgenomen, en nu de Amerikaanse spelers massaal worden geweerd is het einde denkelijk nabij voor het online poker. Je ziet het ook hier op het forum. Het is niks meer.

Hoe dan ook, ik ben begonnen aan mijn laatste thread. Ik ga elke tien dagen een update doen. Ik verwacht niet dat ik veel langer dan twintig dagen hier ben, want dan verwacht ik weer failliet te zijn.

Donaties zijn welkom, dus ik hou mij aanbevolen bij iedereen hier.

Beantwoorden
Citeren
141 reacties
Pokerruudje

Succes op Stars!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Succes maar weer :)

Tijd om het spelletje voor je plezier te spelen en niet om groots te winnen ;)

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster Topicstarter
TeamSchijtlijster

Dank je wel Pokerruudje en Zeezout. Fijn dat jullie me hier bezoeken en steunen. Ik doe mijn best, en hou me aan het BRM. BRM-mismanagement heeft me vaak de kop gekost, nou ja...altijd. Dus dat is de eerste vereiste...me eraan houden. Dat gaat momenteel goed.

Het plezier is er wel als ik speel. Dus gebaseerd hierop ga ik dan ook door zolang ik geld op mijn account heb.

Op 6 november ben ik begonnen met mijn kleine challenge. Tot en met gisteren, dus over de eerste tien dagen, heb ik elke dag een BI gewonnen, met een totaal van $24.74. Ik ben er zeer blij mee, immers dit toont aan dat ik over een langere periode kan winnen, en dat ik dus iets goed doe.

Voorlopig even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik ben niet meer zo optimistisch als eerst, maar eerder waakzaam.

Zo rondom de 26e zal dan de volgende update komen qua resultaat, en spelontwikkeling.

Feel free to post or rant.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Lol, tot de volgende blog!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Hahahaha, advanced! Begrijpelijke reactie. We zullen zien!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Update.

De challenge op Stars staat nog steeds overeind. Ik lig zelfs ruim voor op schema. Sinds de start op de zesde van deze maand is er al 88 dollar buitgemaakt. Het gaat heerlijk. Het spel is fors vooruitgegaan. Eigenlijk moet ik zeggen: het is eenvoudiger geworden. Ik doe geen ingewikkelde dingen meer. Nou ja...minder vaak.

Vanaf december ga ik een level hoger spelen. Heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik ga eerst eens tien dagen dat hogere level spelen, en dan volgt hier weer een update. Van 1/2c naar 2/5c.

Heb ik nog getilt? Tuurlijk wel. Dat is eigenlijk maar een keer voorgekomen. Dat liep goed af, want ja...ik begin het gewoon beter te doen op de hogere levels. De overige keren dat ik hoger speelde was dat uit efficieny overwegingen. Wilde minder tijd besteden aan het poker na lange vermoeiende dagen. Dat lukte prima.

Het gevoel is goed. Voor het eerst is er een plan, en vertrouwen. Vele jaren heb ik maar wat gedaan.

Tot de volgende keer.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Wat dat betreft is het je al ontzettend vaak gelukt om behoorlijk wat te verdienen met poker. Ik denk nog steeds dat het beste is om boven een bepaalde bankroll uit te cashen. Dan houd je er ook echt iets aan over en verdwijnt het niet door tilt of pech. :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Helemaal mee eens. Afromen van je winst is gewoon key tegen tilt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Veel succes en alvast fijne kerstdagen en het beste voor 2020 :gl:

Beantwoorden
Citeren
adelaar

Hoe is het op Stars NL5 gegaan?
Als het je niet lukt op Stars, probeer Unibet. Daar is het iets makkelijker.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Stars is niet integer. Ben gestopt.

Beantwoorden
Citeren
Sol4r

Jammer dat als het even goed gaat, je met $88 meteen op 5NL gaat spelen.
Kun je Pokerstars of pech wel de schuld geven, maar je bankroll management was gewoon niet goed.

Ik ben hier zelf ook een paar keer mee de mist ingegaan, maar blijf eerlijk naar jezelf. Je hebt gewoon een risico genomen in plaats van gedisciplineerd doorgrinden.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

ggpoker 5nl is ook aan te raden

Beantwoorden
Citeren
adelaar

Is GG weer beschikbaar voor Nederlanders?
Want vorige maand stond Nederland op lijst van niet-toegestane landen.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Heb besloten om niks meer te storten, en als ik niks meer heb is het voorbij.

Had nog 300 starcoins, en daar heb ik zes tickets mee gekocht. Daar heb ik warempel nog vijf dollar van kunnen maken.

Nu ga ik zeer behoedzaam en angstig te werk. Doel is om zo min mogelijk te investeren, en om er zoveel mogelijk uit te halen.

Ik sta nu op acht dollar.

Het idee van Zee spreekt me wel aan. Die tachtig procent regel is wel cool.

Het komt hoe dan ook neer op goed spelen, anders kun je proberen wat je wil.

Zo af en toe zal ik eens wat posten, tenminste….zolang ik nog een roll heb.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Goede beslissing lijkt me!:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Thanks Shove!

Dat rolletje is ook gesneuveld. Ik heb echter niks meer gestort. Mijn vrouw kon het niet aanzien en transferde me tien dollar. Daar heb ik al wat aan kunnen toevoegen.

Trouwens, ik heb genoten van de winst van je club op Ajax. Dacht gelijk aan je.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster

Was van plan geheel te stoppen met poker, en ook hier op het forum. Maar...met de donatie van mijn vrouw heb ik in zeven dagen tijd 64 dollar bijeengeschraapt. Aan BRM hou ik me niet, maar ik zet ook niet alles op het spel met een BI.

Ik gok niet meer, maar kijk puur naar wat er mogelijk is. Daarbij ben ik voorzichtig, en fold op tijd. Het streven is om risico en geldbedrag in balans te houden. Ook probeer ik het geluk zijn werk te laten doen. Beetje uitgebreide beschrijving van proberen normaal te spelen, zonder veel gekke dingen, waarbij ik plezier heb.

Vanavond won ik in de allereerst hand 14 dollar, terwijl ik probeer om 2 dollar winst te maken op een dag deze maand, en in februari. Heerlijke fullhouse. Gewoon gestopt voor vandaag.

Morgen weer rustig verder.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ja was een mooi wedstrijdje :f_drink: helaas is de FC erg wisselvallig en is het aanvallend vaak te traag om gevaarlijk te worden.

Goed bezig hoor. Plezier staat op 1, dus als je dat niet meer hebt is het beter om te stoppen. Succes!

Beantwoorden
Citeren