Ga naar het forum
nieuwe ronde nieuwe...

Meldingen
Alles wissen

nieuwe ronde nieuwe kansen

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,929 Weergaven
PecPokerNL98
Poker Player

He mensen ik ga weer proberen of van weinig veel te maken. Ik heb 50eu op partypoker gedeposit en met de free spin tickets heb ik nu 99eu of terwijl 109.81usd dit is al een lekkere winst. Je zult mij nu vooral op de 6max NLH 0.1c 0.2c tafels vinden op party en kijken of we daar tot de 200usd kunnen komen voor dat we de volgende stap gaan nemen. daarnaast zal ik ook regelmatig deze blog updaten en met veel handen komen om te reviewen. Tips zijn altijd welkom en veel geluk op de tafels:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes alvast!

Al lekker bezig dus :)

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Succes, mooie naam voor een blog :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98 Topicstarter
PecPokerNL98
Poker Player

net een lekkere sessie gedraaid 2 tafels gedubbeld maar ik heb alleen deze hand mee genomen want hier is het echt gokken wat ik moet doen

https://mygame.mypartypokerlive.com/liveview/replayer?id=5dee5bc5ec891c0c107f2708
ik denk of hij heeft A7 of A9 of hoger ik hoor graag jullie opinie

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

ik heb mij van partypoker terug getrokken omdat ik mij niet kan wennen in de client. maar ik heb besloten om dan toch run it once (RIO) een kans tegeven daar heb ik 100eu gestord en hopelijk dat we daar kunnen bouwen.
net ook even een aantal handen gespeeld daar 2c 4c en meteen gedubbeld.

Beantwoorden
Citeren
MoZex
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PecPokerNL98

https://mygame.mypartypokerlive.com/liveview/replayer?id=5dee5bc5ec891c0c107f2708

Ik kan de hand niet bekijken, krijg een wit scherm.
Als je in een handreplayer wilt gieten zoals pokerhandreplays.com fzo. Dan wil ik er met plezier mijn opinie over geven.

Ivm pokersites kan je bv ook het ipoker netwerk er eventueel bijnemen. Er zijn verschillende skins. Zelf heb ik Ladbrokes gespeeld.
Partypoker heeft ook een programma dat toegelaten is en dat heet "Partycaption". Met dit betalende programma kan je zo goed als alles veranderen aan je client.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

heb nu 2 dagen gespeeld op Run It Once 4NL zoon ongeveer 400 handen en we hebben al een fijne start begonnen met 100eu en staan we op 110.23eu en ik vind de tafels vrij soft je kunt veel blinds stealen en 3 betten nu alleen nog hopen dat er veel meer spelers bij gaan komen en misschien als somige dit lezen dat ze een kijkje gaan nemen

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

nu ik een beetje aan de site gewend ben komt mijn spel ook weer tegoeden toch nog even 3 sessie in de - gedraaid maar daarna toch weer wat gewonnen en in de laatste sessie ben ik zeer tevreden over mijn spel. de verlies sessie zijn ook de sessies waar mijn all ins of niet goed waren of gewoon een slecht board maar goed het blijf een kans spel. zit ongeveer op 700 handen een we staan op een 103.31eu helaas wat minder dan van de week, maar oefening baart kunst.

de handen bespreek ik op de handdiscussie forum.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

heb nu ongeveer 1600 gespeeld deze week en ik ben blij met mijn spel deze week in de plus. helaas minder dan verwacht heb aantal handen in de hand discussie geplaatst en dat blijf ik doen. de flips nekken mijn grote winst nog maar we zijn een kleine 2.16eu in het groen en nu hopen voor een goede tweede week waar ik weer goede beslissing kan maken.

tips zijn altijd welkom

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Goed bezig met aan je spel te werken. Succes komend jaar!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes inderdaad en hoe gaat het in 2020 tot nu toe?

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

tot zover speel ik steeds even ene keer 10 usd up andere keer zoals nu 10 down ik weet alleen niet waar het aan ligt het zijn elke keer de handen waar je beste hebt voor de flop en op de flop maar word je geriverd waar je dan al vaak all in bent hoop er op dat februari beter gaat

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nja, wanneer je het er met de beste hand in krijgt, zou ik me er niet zo druk om maken dat je wordt geriverd. Is pijnlijk natuurlijk, maar het gaat nu eenmaal zo in poker. Vaak zijn de verschillen klein en het is buffelen om de variance eruit te krijgen.

Gewoon goed blijven spelen, dan brengt de tijd meer rust in je grafiek.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

ja ik moet mij meer gaan focusen op mijn studie maar kan momenteel even weinig tijd vinden en in het weekend speel ik dan wel eens een hypertje of bounty maar ik hoop dat deze maand de kaarten de goede kant op vallen

Beantwoorden
Citeren