Toen ik mezelf aanmeldde op PokerStragety.com werkte ik in een ijssalon, vandaar mijn misschien wat vreemde naam.
Ik heb nu al geruime tijd geleden (zo'n 2 jaar schat ik) mijn startkapitaal op Partypoker laten storten. Ik heb me toen veel te weinig verdiept in de strategie, maar met wat geluk was mijn bankroll door het winnen van een 27 mans (oid) SnG al snel rond de $80. Hierna ging het echter bergafwaarts en hierdoor verloor ik snel het plezier in het spelletje. Toen ik nog om en nabij de $50 over had ben ik eigenlijk gestopt met spelen, terwijl ik nog maar $15 had vrijgespeeld, wat dus ook alles was wat nog over was na een paar maanden niet gespeeld te hebben. Die $15 dollar is in een paar korte sessies veranderd in $5 dollar, daarna heb ik weer een paar maanden niet gespeeld.
Een jaar- a half jaar geleden ben ik met die vijf dollar weer gaan spelen, om hem langzaam maar zeker uit te bouwen naar rond de $40, waarna ik in een downswing raakte en de laatste $20 er ook maar doorheen getilt heb.
Zo'n 2 maanden geleden begon het blijkbaar toch weer te kriebelen, resultaat: 100 euro (=$135,-) op Fulltilt gestort. Inmiddels is mijn bankroll $235. Ik speel momenteel vooral NL5. Ik kijk video's, lees artikelen en post handen en heb het gevoel dat er een stijgende lijn in de kwaliteit van mijn spel zit.
Om af en toe mijn hart te kunnen luchten, mezelf gemotiveerd te houden en omdat ik denk dat het (onder andere voor mijzelf) leuk is om terug te lezen heb ik besloten een blogje op te starten.