Ga naar het forum
Deathride's blog en...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Deathride's blog en pokertools

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
434 Weergaven

Hallo,

Ik speel al een jaartje poker, en ben nu bezig op Pokerstars om via 1$ sng's mijn bankroll op te bouwen.
De laatste tijd ben ik ook veel bezig met pokertooltjes te programmeren. Ik heb een SSS-tool, een SAGE-tool en een fixed limit tool, maar in de vakantie wil ik me bezig houden met wat grotere projecten. Ik wil namelijk een live beslissingsnemer programmeren die u zegt wat je moet doen volgens welke strategie.
Nu ben ik vooral aan het onderzoeken hoe ik live aan die informatie kan komen als handkaarten, bets, ...
Ik werk met mac en ik programmeer in real basic, dus de meeste van mijn tooltjes zullen multiplatform zijn (win, mac en linux), maar die live beslissingsnemer zal zeker in het begin enkel voor mac zijn.

Vooruitgang beslissingsnemer:
- kan bij PokerStars in mijn programma de verschillende pokertafels zien
- kan de info in het chatwindow opvragen
- kan de flop turn en river uitlezen
- heb nood aan een manier om je handkaarten in een textformaat te kennen
- mail gestuurd naar pokerstars (inkleding was nodig omdat ik wist dat ze me de oplossing niet zomaar zouden geven)

Dear PokerStars Support,

I am a freelance programmer and I make programs and extensions of programs for people with a bad vision. I adapt my programs for their hardware and their special software. I wanted to make poker accessible for people with bad vision by letting the computer speak the actions of the opponents out loud. This works by reading the text in the chat window, but your pokerstars client (for osx) doesnt show the cards you've been dealt in the chat window. Is there any other way you can see your hole cards in a text format?
The people with bad vision will thank you, because plenty of them contacted me for making something which would allow them to play poker on an online pokersite.

Thank you

P. VDB

Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen in mijn pokerspel en in mijn programmeerwerk.
Iedereen die ideeën heeft voor een programmatje, of een oplossing heeft voor iets waarop ik sukkel, kan dat hier zeker posten.

10 reacties

Geweldig bezig met die programma's!

Ik heb ze allemaal getest en ze werken super, vooral de sage tool vond ik erg handig.

Succes nog bij het programmeren en het verder opbouwen van de bankroll ;)

groeten

haha, nog altijd geen mail terug gehad? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nope, kheb nog altijd geen mail teruggekregen van pokerstars. Ze zijn diep aant nadenken :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kheb vandaag een email gekregen van ****
ik lag echt plat van het lachen:

Hallo,

Wij zijn een nieuwe online pokerschool ***** en bieden onze
spelers poker lessen, een forum, coaching en nog veel meer. Daarnaast
ontvangen onze spelers $150 Gratis zonder eigen storting.
Ik ben zeer geïnteresseerd in adverteren op u website en ontvang hier graag
meer informatie over.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Ze willen adverteren op mijn website.... Say What?!

lol, kga eens zien hoeveel ik ervoor kan krijgen haha.

Edit Sharp80: Gelieve geen websites te noemen van andere affiliates. ;)

Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
LACHE!
vette website btw :D

uw website? :D
heeft die dan zoveel traffic??

MCRaia
PokerStrategist

Hoi Peter,

Mag ik je Fixed Limit tool eens uittesten? Ik speel eigenlijk vooral FL op Titan, opgeklommen tot $0,25/0,50.
Naast het spelen probeer ik ook verschillende theorieën te testen, de achtergronden te doorgronden, enfin... Je weet het, ik wil gewoon je tool eens uitproberen!

Mark

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ Sharp, sorry, had er niet aan gedacht.

@MCRaia:
Ik ben nog bezig aan die Fixed limit tool, en nu kan je er dus enkel preflop mee werken. Hij doet alles zoals de SHC, maar er zitten nog enkele bugs in.

- Je moet AJ invoeren en niet JA (dus altijd hoogste kaart eerst)
- Als je een crap hand invoert, zal hij de sterkte van de vorige hand blijven tonen (maar wel zeggen dat je moet folden)

In de vakantie zal ik me er ook mee bezig houden

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kheb die FL tool online gezet op:

win
mac

kheb ook de bug met de crap hands verbeterd

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben tussendoor wat bezig met een SHC reader te maken. Je zal je eigen SHC kunnen maken (met editor) en mijn programma zal die dan lezen. ook de Raise, reraise en postflop tekstjes zal je kunnen veranderen om nuttige dingen voor je eigen spel te noteren.

de shc code zal er ongeveer als volgt uizien:

<cards="AA,KK">
<ALLFOLD>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</ALLFOLD>
<LIMPERSIF>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</LIMPERSIF>
<NORAISERSIF>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</NORAISERSIF>
<ONERAISERIF>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</ONERAISERIF>
<MORERAISERSIF>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</MORERAISERSIF>
<RAISERSBH>
<EP>Raise</EP>
<MP>Raise</MP>
<LP>Raise</LP>
<BL>Raise</BL>
</RAISERSBH>

Maar in het programmatje zal dus ook een editor zitten die zo'n shc-kaart code kan genereren.