Ga naar het forum
Deathride's blog en...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Deathride's blog en pokertools

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
434 Weergaven

Hallo,

Ik speel al een jaartje poker, en ben nu bezig op Pokerstars om via 1$ sng's mijn bankroll op te bouwen.
De laatste tijd ben ik ook veel bezig met pokertooltjes te programmeren. Ik heb een SSS-tool, een SAGE-tool en een fixed limit tool, maar in de vakantie wil ik me bezig houden met wat grotere projecten. Ik wil namelijk een live beslissingsnemer programmeren die u zegt wat je moet doen volgens welke strategie.
Nu ben ik vooral aan het onderzoeken hoe ik live aan die informatie kan komen als handkaarten, bets, ...
Ik werk met mac en ik programmeer in real basic, dus de meeste van mijn tooltjes zullen multiplatform zijn (win, mac en linux), maar die live beslissingsnemer zal zeker in het begin enkel voor mac zijn.

Vooruitgang beslissingsnemer:
- kan bij PokerStars in mijn programma de verschillende pokertafels zien
- kan de info in het chatwindow opvragen
- kan de flop turn en river uitlezen
- heb nood aan een manier om je handkaarten in een textformaat te kennen
- mail gestuurd naar pokerstars (inkleding was nodig omdat ik wist dat ze me de oplossing niet zomaar zouden geven)

Dear PokerStars Support,

I am a freelance programmer and I make programs and extensions of programs for people with a bad vision. I adapt my programs for their hardware and their special software. I wanted to make poker accessible for people with bad vision by letting the computer speak the actions of the opponents out loud. This works by reading the text in the chat window, but your pokerstars client (for osx) doesnt show the cards you've been dealt in the chat window. Is there any other way you can see your hole cards in a text format?
The people with bad vision will thank you, because plenty of them contacted me for making something which would allow them to play poker on an online pokersite.

Thank you

P. VDB