Ik moet toegeven oorspronkelijk was ik niet van plan om een soort blog bij te houden, maar omdat ik nu al een week met verlies draai ga ik er toch eens werk van maken, misschien dat het wel motiverend werkt?
Effe iets kort over mezelf: ik werk als onderhoudsmechanieker in de vaste nachtpost en daarbij volg ik avondschool elektromechanica waarvan ik nog 2 jaar moet doen. Tussendoor probeer ik wat te pokeren; niet om snel rijk te worden maar gewoon om iets extra te verdienen
Ik speel meestal van half 7 's morgens tot 8u, tussen de zatte canadezen :D, daarom zal je me niet vaak tegenkomen op de tafels.
Ik zal ook af en toe een grafiekje posten, in het begin nog altijd met pokerscore
omdat ik elephant nog altijd niet gedownload heb.
Moet ik eens dringend werk van gaan maken, want ik speel dus nu nog altijd zonder HUD.
Ik ben sinds zondag overgestapt op NL50 met een 900$ en ik sloot de dag af met 1100$, dat ging dus vrij goed
Maar sindsdien, bolt het van geen kanten meer, wat een verlies bracht van -250$ op 5 dagen
Anyway hier mijn lifetime graph:

(Eerste maand heb ik mijn bankroll 2x verloren en de history ook :P)
Ik ga dus vanaf nu terug op NL20 spelen en deze blog dient dus ook om mij daar aan te laten herinneren