Ga naar het forum
HoofdVogel: the sky...

Meldingen
Alles wissen

HoofdVogel: the sky is NoLimit

220 Berichten
31 Gebruikers
1 Reacties
14 K Weergaven
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Ik moet toegeven oorspronkelijk was ik niet van plan om een soort blog bij te houden, maar omdat ik nu al een week met verlies draai ga ik er toch eens werk van maken, misschien dat het wel motiverend werkt?

Effe iets kort over mezelf: ik werk als onderhoudsmechanieker in de vaste nachtpost en daarbij volg ik avondschool elektromechanica waarvan ik nog 2 jaar moet doen. Tussendoor probeer ik wat te pokeren; niet om snel rijk te worden maar gewoon om iets extra te verdienen ;)
Ik speel meestal van half 7 's morgens tot 8u, tussen de zatte canadezen :D, daarom zal je me niet vaak tegenkomen op de tafels.

Ik zal ook af en toe een grafiekje posten, in het begin nog altijd met pokerscore :P omdat ik elephant nog altijd niet gedownload heb.
Moet ik eens dringend werk van gaan maken, want ik speel dus nu nog altijd zonder HUD.

Ik ben sinds zondag overgestapt op NL50 met een 900$ en ik sloot de dag af met 1100$, dat ging dus vrij goed ;)
Maar sindsdien, bolt het van geen kanten meer, wat een verlies bracht van -250$ op 5 dagen :(

Anyway hier mijn lifetime graph:

(Eerste maand heb ik mijn bankroll 2x verloren en de history ook :P)

Ik ga dus vanaf nu terug op NL20 spelen en deze blog dient dus ook om mij daar aan te laten herinneren :)

Beantwoorden
Citeren
219 reacties

Komt wel weer goed!
Ik speel SSS en had een maandje terug ook de bankrol ($400) om over te stappen op NL50. 2 dagen gespeeld en $90 verlies. Voelde me er niet echt lekker bij, dus ben toen ook voor het vertrouwen naar NL25 terug gegaan. BR weer opgebouwd en inmiddels speel ik weer op NL50! BR stijgt langzaamaan en zit nu op ~$500.
Een stappie terug is dus nooit verkeerd!

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel Topicstarter
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Owkee juist men eerste sessie gedaan sinds de downswing :)