Hallo iedereen,
Ik ben Niels, ben 19 jaar, en ben net zoals Deltathree student communicatiewetenschappen aan de Universiteit Antwerpen.
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met pokeren. Tijdens de zomervakantie ben ik met wat vrienden beginnen spelen op facebook poker en full tilt poker met playmoney :P.. Heb toen mijn bankroll uitgebouwd van 2k speelchips naar 200k speelchips!!! :P... Jaja, hele prestatie, I know :D.
Maar toen begon het schooljaar en kwam Deltathree aka Marijn bij mij in de klas zitten en heeft hij mij aangemoedigd om eens via deze site een gratis 50$ bankroll aan te vragen zodat ik eens kon meemaken wat echt pokeren is.
Uiteindelijk heb ik dan half november toch maar eens een accountje aangemaakt hier om het eens uit te proberen.
Ik ben toen volop strategie artikelen gaan lezen, videos gaan bekijken en pokerboeken beginnen downloaden omdat ik zeker niet gelijk mijn hele bankroll erdoor wou donken.
Ik begon met 1$ STTs te spelen op Titan poker maar omdat ik zoveel schrik had voor variance en dus schrik om busto te gaan, dat ik uiteindelijk gewoon veel te weinig speelde.
Op 2 maanden tijd heb ik in totaal slechts 105 SNGs gespeeld... met een average ROI van 3%:
http://yfrog.com/jcsttstitanp
Ik ben een paar weken geleden gestopt met SNGs spelen omdat ik een zeer slechte internet verbinding had op mijn kot in Antwerpen, en ik al enkele buy-ins ben verloren geraakt omdat mijn internet plots uitviel midden in een SNG... Dus had ik maar besloten me eens te verdiepen in cash games, zodat ik niet plots 4 buy-ins zou kwijtspelen moest mijn internet plots weer uitvallen.
Ondertussen heb ik al wel een stabiele en snelle connectie kunnen fixen maar ik ben toch bij mijn beslissing gebleven om cash games te gaan spelen.
Ik weet ook dat het niet aan te raden valt ofzo, maar ik ben eigenlijk gelijk met 6max cash games begonnen ipv met full ring games. Full ring games vind ik gewoon veel te tight, mss donkish van me maar ik speel liever op tafels met wat meer actie.
Tot hiertoe gaat het geweldig goed.
Ik speel voorlopig 0.01/0.02 6max NLHE 50BBmin en 250BB max, daar koop ik me dan steeds in met 100BB en verlaat de tafel zodra ik 200BB bereik.
Op 11 december 2009 ben ik hiermee begonnen en heb tot hiertoe (17 december) 8100 handen gespeeld en daar $50,89 winst mee gemaakt (31,55BB/100).
Mijn bankroll nu op €73,14 ((=$105) acc. staat jammer genoeg in € ingesteld, en de $ is weer aan het stijgen:(:P).
Ik hoop in ieder geval nog zo verder te blijven spelen (ik weet dat 30BB/100 behouden moeilijk zal zijn) en langzaam naar hogere limieten te grinden.
Mijn belangrijkste doel voorlopig is mijn spel te verbeteren, ik merk dat ik nog best veel fouten maak en dat ik nog VEEL te leren heb.