Ga naar het forum
Disox @ NL25 sh

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Disox @ NL25 sh

59 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,057 Weergaven

Hallo iedereen,

Ik ben Niels, ben 19 jaar, en ben net zoals Deltathree student communicatiewetenschappen aan de Universiteit Antwerpen.
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met pokeren. Tijdens de zomervakantie ben ik met wat vrienden beginnen spelen op facebook poker en full tilt poker met playmoney :P.. Heb toen mijn bankroll uitgebouwd van 2k speelchips naar 200k speelchips!!! :P... Jaja, hele prestatie, I know :D.

Maar toen begon het schooljaar en kwam Deltathree aka Marijn bij mij in de klas zitten en heeft hij mij aangemoedigd om eens via deze site een gratis 50$ bankroll aan te vragen zodat ik eens kon meemaken wat echt pokeren is.

Uiteindelijk heb ik dan half november toch maar eens een accountje aangemaakt hier om het eens uit te proberen.
Ik ben toen volop strategie artikelen gaan lezen, videos gaan bekijken en pokerboeken beginnen downloaden omdat ik zeker niet gelijk mijn hele bankroll erdoor wou donken.
Ik begon met 1$ STTs te spelen op Titan poker maar omdat ik zoveel schrik had voor variance en dus schrik om busto te gaan, dat ik uiteindelijk gewoon veel te weinig speelde.
Op 2 maanden tijd heb ik in totaal slechts 105 SNGs gespeeld... met een average ROI van 3%:
http://yfrog.com/jcsttstitanp

Ik ben een paar weken geleden gestopt met SNGs spelen omdat ik een zeer slechte internet verbinding had op mijn kot in Antwerpen, en ik al enkele buy-ins ben verloren geraakt omdat mijn internet plots uitviel midden in een SNG... Dus had ik maar besloten me eens te verdiepen in cash games, zodat ik niet plots 4 buy-ins zou kwijtspelen moest mijn internet plots weer uitvallen.

Ondertussen heb ik al wel een stabiele en snelle connectie kunnen fixen maar ik ben toch bij mijn beslissing gebleven om cash games te gaan spelen.
Ik weet ook dat het niet aan te raden valt ofzo, maar ik ben eigenlijk gelijk met 6max cash games begonnen ipv met full ring games. Full ring games vind ik gewoon veel te tight, mss donkish van me maar ik speel liever op tafels met wat meer actie.

Tot hiertoe gaat het geweldig goed.
Ik speel voorlopig 0.01/0.02 6max NLHE 50BBmin en 250BB max, daar koop ik me dan steeds in met 100BB en verlaat de tafel zodra ik 200BB bereik.
Op 11 december 2009 ben ik hiermee begonnen en heb tot hiertoe (17 december) 8100 handen gespeeld en daar $50,89 winst mee gemaakt (31,55BB/100).

Mijn bankroll nu op €73,14 ((=$105) acc. staat jammer genoeg in € ingesteld, en de $ is weer aan het stijgen:(:P).
Ik hoop in ieder geval nog zo verder te blijven spelen (ik weet dat 30BB/100 behouden moeilijk zal zijn) en langzaam naar hogere limieten te grinden.
Mijn belangrijkste doel voorlopig is mijn spel te verbeteren, ik merk dat ik nog best veel fouten maak en dat ik nog VEEL te leren heb.

58 reacties

ey mateke!

nice blog, hijs wel nogal wall-of-texterig, ge kunt mss probere der wa alineas in te ramme fzo.

voor de rest, regelmatig updaten & keep on shippin' it eh ! :heart

raymond20001
PokerStrategist

welkom op het forum

succes met poker

Dito8
PokerStrategist

succes man, zit in hetzelfde schuitje, zal je blijven volgen:O

Hey disox,

Mooie post, welkom hier en succes aan de tafels! Met Delta aka the horse als maatje komt dat zeker goed!

Ciao :f_cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag gaat het niet zo goed.. te veel coolers en bad beats vandaag, en ik win geen enkele flip...

2 pair vs straight verloren (x2)
AKo preflop all-in en verloren tegen QQ
AKo preflop all-in en verloren tegen 44
QQ preflop all-in en verloren tegen AKs
A5o op de BB.. flop mn straight, bet, raise, all-in... villain showt 65s...
...

En dan deze hand nog:

Known players:   
[tg]Hero$2,00:///////;MP3$3,19:///////;CO$2,91:///////;[/tg]
0,01/0,02 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♣, K♣
MP2 folds, MP3 calls $0,02, CO raises to $0,08, BU folds, Hero raises to $0,23, 2 folds, CO calls $0,15.

Flop: ($0,50) T♣, J♣, 8♥ (2 players)
Hero bets $0,35, CO raises to $0,70, Hero calls $0,35.

Turn: ($1,90) K♠ (2 players)
Hero checks, CO bets $1,98 (All-In), Hero raises to $1,07 (All-In).

River: ($4,95) 8♠ (1 players)

Final Pot: $4,95

Results follow (highlight to see):
Hero shows two pairs, koningen and achten (Ac Kc)
CO shows een straight, koning high (Qd 9s)

CO wins with een straight, koning high (Qd 9s)

[/gejank]

Achja, allemaal standaard zeker ;(
Straks of morgen nog maar eens proberen...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste 10k handjes zijn nu gespeeld
Totale winst: $43.71 (+$20 van vrijgespeelde bonussen)
BB/100 rate: 21.96 BB/100

Nice, dat zijn mooie resultaten! _cool:

In de A:cK:c hand kun je beter de flop 3betten.

Je hebt een monsterdraw met 12 outs naar de nuts + nog 6 outs voor je overcards die vaak ook goed zullen zijn.

Als je alleen callt en niet hit op de turn, gaat je equity serieus naar beneden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door falcone1983
In de A:cK:c hand kun je beter de flop 3betten.

Je hebt een monsterdraw met 12 outs naar de nuts + nog 6 outs voor je overcards die vaak ook goed zullen zijn.

Als je alleen callt en niet hit op de turn, gaat je equity serieus naar beneden.

Klopt, maar met een geflopte straat had hij sowieso wel gecalld of all-in gegaan daar, was gewoon ff tiltend omdat die vent een 3bet callt preflop met Q9o en vervolgens de enige flop hit waarmee hij me broke kan krijgen.

Dito8
PokerStrategist

zuur inderdaad, maarja op lange termijn zal je winst maken met dit soort handen, gewoon gelukje van de tegenstander

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag zwaar tilt aan het gaan... Lijkt wel alsof ik gewoon elk potje verlies. Elke hand waarmee ik all-in ga wordt ik ofwel gecoolerd ofwel ge-suckout.. Echt niet normaal vandaag... Ben poker echt zwaar aan het haten atm.

Dito8
PokerStrategist

chillen man, neem anders gewoon dagje pauze, of 2 misschien en ga weer bezig als je er zin in hebt... anders blijf je gefocust op die suckers en coolers, niets aan tedoen heb hetzelfde man ben ook ff dagje rust aan het nemen;) 15 dollar kwijt mte SSS, ga morgen weer beginnen.. komt vanzelf wel weer goed :f_cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok... vandaag gaat mn bankroll er gwn aan.
NL5 beginnen spelen om mn verliezen proberen op te halen en al 3 stacks kwijt...
AKo vs QQ verloren
AA vs 22 verloren
JJ v QQ verloren

Ondertussen al naar €50 gezakt... bah

edit: ok zucht, zelfs zo erg geworden dat k roulette ben gaan spelen... gelukkig daar wel 4 flipjes van 5€ achter elkaar kunnen winnen :/ Maar kvoel me er niet beter bij.... :/

Dito8
PokerStrategist

beter neem je een pauze van paar dagen, lees wat artikelen, bekijk video's laat handen beoordelen--> verbeter je spel en ga dan weer rustig aan de tafels zitten:)

en aan die verloren flipcoins kan je niks doen, heb er zelf ook lastvan :(

LOLs & Facepalms. I has thems.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:D Nog vlug even silver status halen bij Titan poker en dan stop ik er wel even mee.. Ik ga maar weer eens terug video's bekijken en op die manier mijn spel proberen te verbeteren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, silver status is binnen voor volgende maand (jammer genoeg te weinig tijd om te spelen in januari wegens examen, dus ik heb er geen hol aan :P)

En ik zal ook maar eens een voorlopig grafiekje posten:

Je raadt nooit waar ik tilt ben gegaan :P

Bankroll: €77,10 (dankzij die roulette flipjes :P)

Dito8
PokerStrategist

zieke swing..lol

Joenaes
BlackMember

Ik ben ingelicht door Marijn over uw identiteit..

Succes mit pokerz :)