Ga naar het forum
Nieuwe start op No ...

Meldingen
Alles wissen

Nieuwe start op No Limit van Dito

905 Berichten
59 Gebruikers
2 Reacties
22.7 K Weergaven
Dito8
PokerStrategist

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even kort voorstellen en dan vertellen wat mijn bedoeling is van mijn blog.
Ik ben Thomas uit Zwolle. 19 jaar en studerend aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle. Speel nu ongeveer een half jaartje poker met vrienden en op internet, maar tot nu toe nog niet echt serieus. Ik heb een account op stars en nu met het stortkapitaal ook een op Everest. Mijn hobby's naast poker zijn voetbal en fitnessen.

Dan nu mijn bedoeling van mijn blog.
Door middel van dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen en mogelijke teleurstellingen. Daarnaast hoop ik tips te ontvangen en hulp waar mogelijk. Ik ben dus sinds een half jaartje aan het pokeren op Stars en sinds 3 weekjes op Everest. Ik ben doorverwezen naar deze site door een vriend van mij nadat hij een zoveelste klaagverhaal van me had aan moeten horen, van hoe slecht of pokerstars wel niet was( omdat ik veel verloor(A)), nu wil ik serieuzer aan de gang gaan met pokeren en me beide BR's verhogen maar in de eerste plaats me spel verbeteren. Momenteel bedragen mijn bankrolls:

Stars : $16,98
Everest: $69,04
Op stars wil ik voornamelijk DoN's van $1.10 spelen en op deze manier mijn bankroll opkrikken tot ik in staat ben om de DoN's van $5.40 te kunnen spelen. Tevens wil ik BSS op NL2 gaan doen in de hoop me BR hiermee omhoog te kunnen krikken.
Op Everest speel ik momenteel SSS op NL10 en wil me op Everest blijven focussen op SSS aangezien het hier wel goed mee gaat. Ik wil me spel dus verbeteren en mijn bankrolls opkrikken om zo hopelijk in de limieten te kunnen stijgen. Ik wil me strikt gaan houden aan het BRM, omdat ik niet broke wil gaan uiteraard.
Belangrijkste zaak voor mij is dat ik de strategieen goed doorneem en bestudeer en veel handen post, om mijn spel zo te blijven optimaliseren.

Als iemand nog iets wil weten hoor ik het wel, bedankt voor het leze
PS. ik zal proberen minimaal 1 keer in de week me blog een beetje te updatenm, afhankelijk van de tijd die ik over heb.

Gr. Thomas ( aka. Dito8) _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
904 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

hi

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

dat is tog DiTTo:P
NvM

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Net nog even gauw 75 handen BSS NL2 FR gespeeld merk dat dit te weinig is maar tog nog een paar dollars op kunnen pakken. Moet mezelf beter aann chart houden om zo minder vaak marginale handen te gaan spelen, waar je uiteindelijk verlies op maakt wanneer je ze vanuit verkeerde positie speelt. Nog genoeg artikelen door te lezen dus..
BR stars nu $22,51 ( +$6,15)
Everest :$69,02

Morgen SSS NL10 op everest spelen en kijken hoe ons dat vergaat.
Ik ga pitten, morgen weer een dag....
Kojp!

Beantwoorden
Citeren

lol 3BI op NL2 op 75 handen is wel hugamongous winrate :D
volhouden die hap!!

Ik volg je blogje en hoop veel +jes te zien ;)

Nox

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

I will try to keep it up!

Goed om te lezen dat je me blogje wil volgen:)

Nu eerst fitnessen, dan werken en vanavond nog maar is wat SSS spelen op Everest:D

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus
Oldschool Grinder

heb ook op windesheim gezeten. je zult me er nu niet meer tegenkomen.

waar zit je precies btw?

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

ik ben net afgelopen zomer begonnen met de opleiding de MER verkorte route, oftewel 3,5 jaar ipv 4 jaar...
Wat heb je gestudeerd op Windesheim?

Nog ff v raagje hoe kan je link naar je blog onder je berichten krijgen als signature, heb het gister geprobeerd maar kreeg toen een of andere vage URL waar niet op geklikt kan worden?
Thx

Beantwoorden
Citeren

Hey Dito

even bij opties kijken en dan HMTL aan of uitzetten, dat ben ik even vergeten :D

Succes

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Vanavond nog even wat BSS NL2 op stars gespeeld en SSS op NL10 Everest. Stars ging lekker vanavond en heb een paar spelers aan tafel gehad niet te geloven. Met Ace high naar de showdown gaan terwijl er KQJ27 op tafel ligt, makkelijk tegen te spelen dus....
SSS ging niet lekker... kreeg nauwelijks handen en de meeste handen verloren,,, niets aan te doen volgende keer beter en dan win ik alle coinflipjes...:D

BR op moment:
Pokerstars: $26,90 (+$4,39) 150 handen
Everest : $67,76 (-$1,26) 250 handen

Morgen hopen op betere tijden op Everest, op stars gaat het wel lekker dacht ik zo!!

Beantwoorden
Citeren

Gaat erg lekker op Stars inderdaad en op Everest gaat het ook wel in orde komen!

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Vast en zeker, blijf me met SSS strikt houden aan de regels en dan moeten de succesjes vanzelf komen..

Beantwoorden
Citeren

Gaat idd wel lekker op NL2, best wel hot aan het runnen daar :P
En SSS komt sowieso wel goed zodra je er genoeg volume in pompt, gewoon wat meer handjes spelen en dan zul je er wel winst uit halen._thumbsup:
Ben benieuwd naar hoe je gaat vorderen zodra je wat meer handjes begint te spelen :D!

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Ik weet niet echt wat ik heb op Everest maar het lijkt maar niet te willen lukken,, heb vanmorgen ongeveer 500 handen SSS gespeeld en ben 12 dollar down:(
Hopen dat het eind van de middag/vanavond wat beter gaat want anders ben ik snel door dat startkapitaal heen:S
We zien wel weer misschien dat het tij keert na het eten(A)
Maak je weer 6 dollar goed, krijg je dit:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG$10,86:06/33 /33 /1,0/50 /-/-/100 ;Hero$1,85:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (10 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J♦, J♥
UTG raises to $0,35, 4 folds, Hero raises to $1,05, 4 folds, UTG calls $0,70.

Flop: ($2,25) 7♦, 8♥, 7♥ (2 players)
UTG checks, Hero bets $0,80 (All-In), UTG calls $0,80.

Turn: ($3,85) 4♥
River: ($3,85) 9♣ (2 players)

Final Pot: $3,85

Results follow (highlight to see):
Hero shows two pairs, jacks and sevens (Jd Jh)
UTG shows a full-house, nines full of sevens (9s 9h)

UTG wins with a full-house, nines full of sevens (9s 9h)
Results follow (highlight to see):
Hero shows two pairs, jacks and sevens (Jd Jh)
UTG shows a full-house, nines full of sevens (9s 9h)

UTG wins with a full-house, nines full of sevens (9s 9h)

Gaat dus ff iets niet goed met result, maargoed hij showt die 99, verdomme:@
hij moet 1 van zijn 2 negens hebben of een harten en ja hij hit zijn 9 op de river.. beetje jammer... :f_eek: ....
Nog maar ff wat sng's proberen kijken of dat wel wil vandaag op Everest en vanavond het PS toernooi natuurlijk =)

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Dito8
ik ben net afgelopen zomer begonnen met de opleiding de MER verkorte route, oftewel 3,5 jaar ipv 4 jaar...
Wat heb je gestudeerd op Windesheim?

ik heb de calo succesvol afgerond. was eigenlijk best wel een apart onderdeel binnen het windesheim.

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

he marcel, oke calo ken ik wel jah
Is idd apart onderdeel binnen Windesheim... Wat doe je nu voor werk/studie?

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Hey Dito

even bij opties kijken en dan HMTL aan of uitzetten, dat ben ik even vergeten :D

Succes

Dank je ! kzal het vanavond even proberen!
Wil nog niet echt lukken, kan iemand zien wat ik fout heb gedaan aan de hand van mijn signature of niet?
Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren

Maak je weer 6 dollar goed, krijg je dit:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG$10,86:06/33 /33 /1,0/50 /-/-/100 ;Hero$1,85:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (10 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J♦, J♥
UTG raises to $0,35, 4 folds, Hero raises to $1,05, 4 folds, UTG calls $0,70.

Flop: ($2,25) 7♦, 8♥, 7♥ (2 players)
UTG checks, Hero bets $0,80 (All-In), UTG calls $0,80.

Turn: ($3,85) 4♥
River: ($3,85) 9♣ (2 players)

Final Pot: $3,85

Allin preflop ipv raise, je zet meer dan de helft van je stack in......

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

oke, dank je zie het nu ook.. over het hoofd gezien tijdens de hand ben ik bang:S

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8
PokerStrategist

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat gepost had dus hier maar een verslagje van de afgelopen dagen...
Het ging hartstikke slecht en zoals ik al had gezegd heb ik behoorlijk wat verloren met SSS, stond op een gegeven moment op $51 op Everest en gelukkig bleef ik op Stars quitte spelen.... Dan gister en vandaag een heel ander geval:D
Gister dacht ik ineens laat ik eens wat Heads upjes proberen van $2.50+0.25 op Everest en het ging me nog goed af ook.. sta nu weer op $70,56:D
Op stars heb ik wat minder gespeeld omdat ik me tot aan februari wat meer wil gaan focussen op Everest om mijn startkapitaal veilig te spelen(A)
Ik kreeg vandaag ook nog een mailtje van de pokerstars casssier en toen kwam ik erachter dat ik geleent geld van een vriend heb teruggekregen na een maand.. (was het kats vergeten), oftewel ook mijn BR op stars heeft een leuke boost gehad.
Mijn Bankrolls bedragen nu:
Stars $52,36 (+$25,46 , waarvan $20 uitgeleent geld was)
Everest $70,56 (+$2,80)

Zit me nu alleen te bedenken wat ik verder zou willen gaan doen, Heads up lijkt me wel leuk maar kan wisselvallig zijn, SSS en BSS vind ik ook leuk, maar het lijkt me niet handig om alledrie te combineren...
Iemand tips wat ik het beste kan gaan doen of misschien een combinatie en zoja welke combinatie zou het best zijn?
Bedankt!

Beantwoorden
Citeren