Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even kort voorstellen en dan vertellen wat mijn bedoeling is van mijn blog.
Ik ben Thomas uit Zwolle. 19 jaar en studerend aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle. Speel nu ongeveer een half jaartje poker met vrienden en op internet, maar tot nu toe nog niet echt serieus. Ik heb een account op stars en nu met het stortkapitaal ook een op Everest. Mijn hobby's naast poker zijn voetbal en fitnessen.
Dan nu mijn bedoeling van mijn blog.
Door middel van dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen en mogelijke teleurstellingen. Daarnaast hoop ik tips te ontvangen en hulp waar mogelijk. Ik ben dus sinds een half jaartje aan het pokeren op Stars en sinds 3 weekjes op Everest. Ik ben doorverwezen naar deze site door een vriend van mij nadat hij een zoveelste klaagverhaal van me had aan moeten horen, van hoe slecht of pokerstars wel niet was( omdat ik veel verloor(A)), nu wil ik serieuzer aan de gang gaan met pokeren en me beide BR's verhogen maar in de eerste plaats me spel verbeteren. Momenteel bedragen mijn bankrolls:
Stars : $16,98
Everest: $69,04
Op stars wil ik voornamelijk DoN's van $1.10 spelen en op deze manier mijn bankroll opkrikken tot ik in staat ben om de DoN's van $5.40 te kunnen spelen. Tevens wil ik BSS op NL2 gaan doen in de hoop me BR hiermee omhoog te kunnen krikken.
Op Everest speel ik momenteel SSS op NL10 en wil me op Everest blijven focussen op SSS aangezien het hier wel goed mee gaat. Ik wil me spel dus verbeteren en mijn bankrolls opkrikken om zo hopelijk in de limieten te kunnen stijgen. Ik wil me strikt gaan houden aan het BRM, omdat ik niet broke wil gaan uiteraard.
Belangrijkste zaak voor mij is dat ik de strategieen goed doorneem en bestudeer en veel handen post, om mijn spel zo te blijven optimaliseren.
Als iemand nog iets wil weten hoor ik het wel, bedankt voor het leze
PS. ik zal proberen minimaal 1 keer in de week me blog een beetje te updatenm, afhankelijk van de tijd die ik over heb.
Gr. Thomas ( aka. Dito8) ♠_biggrin: