Ik ga me voorlopig richten op de double or nothing toernooitjes van 1 dollar op Pokerstars.
Heb het gevoel dat ik meer keren bij de top 5 kan eindigen dan bij de laatste 5.
Heb er nu 4 gespeeld en 3 keer de top 5 gehaald.
Stand is dus 4/3.
kan iemand van de slimme meisjes of jongens mij voor rekenen welk percentage ik minimaal moet winnen om dit winstgevend te laten zijn.
de buy in is 1$ +0.10.
de opbrengst is 2$
55%
100 buy ins is 110 dollar.
om break even te spelen moet je 55x2 verdienen.
overigens moet je zwaar multitablen om een beetje winst te maken al zijn ze natuurlijk wel erg makkelijk te beaten.
Stel dat er geen rake was. Dat je voor 1$ inkocht en telkens 2$ won.
Dan moest je 50% winnen om break even te spelen.
Er is echter 10c rake, dit is 1/10 van de originele 1$.
1/10 van 50% is 5%.
Dus 55% = break even.
ok jongens heel hartelijk bedankt....
dan ga ik zorgen dat ik boven die 55% blijf zit nu op 75 %
klopt het als ik het getal 100 deel door het aantal gespeelde spellen, dan de uitkomst maal het aantal gewonnen spellen ik mijn winst percentage heb?
sorry voor de mischien wazige uitleg...
Om het winstpercentage uit te rekenen deel je het aantal gewonnen toerooitjes door het totaal gespeelde toernooitjes en doe je dat maal 100.
Dus: 6 gewonnen spellen delen door 8 gespeelde spellen = 0,75. 0,75 x 100 = 75%.
Met zijn 8 gespeelde games heeft hij 8.80 aan inleg betaald. Zijn opbrengst is 12. Dit is dus een opbrengst van (12/8.8 ×100) 136.36 % van de inleg. Wat hem dus 36.36 % winst oplevert, en dus niet 75%. Dit het percentage games dat hij gewonnen heeft.
Winst%= (aantal games ×1.1 / gewonnen games ×2.0) × 100 - 100
Oorspronkelijk gepost door Alecos89
![]()
Met zijn 8 gespeelde games heeft hij 8.80 aan inleg betaald. Zijn opbrengst is 12. Dit is dus een opbrengst van (12/8.8 ×100) 136.36 % van de inleg. Wat hem dus 36.36 % winst oplevert, en dus niet 75%. Dit het percentage games dat hij gewonnen heeft.Winst%= (aantal games ×1.1 / gewonnen games ×2.0) × 100 - 100
ik wilde graag het percentage weten waar ik boven moet blijven om deze manier van spelen winstgevend te laten...
Oorspronkelijk gepost door wessus
![]()
Met zijn 8 gespeelde games heeft hij 8.80 aan inleg betaald. Zijn opbrengst is 12. Dit is dus een opbrengst van (12/8.8 ×100) 136.36 % van de inleg. Wat hem dus 36.36 % winst oplevert, en dus niet 75%. Dit het percentage games dat hij gewonnen heeft.Winst%= (aantal games ×1.1 / gewonnen games ×2.0) × 100 - 100
ik wilde graag het percentage weten waar ik boven moet blijven om deze manier van spelen winstgevend te laten...
weet ik dat was al beantwoord en was 55%, mijn antwoord was het antwoord op jouw latere vraag "klopt het als ik het getal 100 deel door het aantal gespeelde spellen, dan de uitkomst maal het aantal gewonnen spellen ik mijn winst percentage heb?", welke vervolgens door een ander fout beantwoord werd
Oorspronkelijk gepost door wessus
![]()
weet ik dat was al beantwoord en was 55%, mijn antwoord was het antwoord op jouw latere vraag "klopt het als ik het getal 100 deel door het aantal gespeelde spellen, dan de uitkomst maal het aantal gewonnen spellen ik mijn winst percentage heb?", welke vervolgens door een ander fout beantwoord werd
ok bedankt voor de duidelijke uitleg..